Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : geweigerd

Pagina's : [1] 2

Maryam_Iglouzan
06-12-2002, 00:01

ik vind het zo stom ik ben gewoon geweigerd in de bios omdat mijn vriendin geen bewijs had voos de film {16 jaar en ouder} vet balen maar ik begrijp het niet leeftijd van verstand is toch in dit geval belangrijker dan van levensjaren er zijn zoveel kinderachtige oudere mensen die die film misschien helemaal niet aankunnen

Toufik19
06-12-2002, 00:02
Origineel gepost door Maryam Iglouzan ik vind het zo stom ik ben gewoon geweigerd in de bios omdat mijn vriendin geen bewijs had voos de film {16 jaar en ouder} vet balen maar ik begrijp het niet leeftijd van verstand is toch in dit geval belangrijker dan van levensjaren er zijn zoveel kinderachtige oudere mensen die die film misschien helemaal niet aankunnen neem contact op met de directie van de bios ivm deze kwestie tijdens de kantooruren.Uitgezonderd op zon-en feestdagen.

ZiLaaL
06-12-2002, 00:03
Je bent niet geweigerd op grond van geen bewijs van leeftijd. je bent geweigerd omdat de ME die naast het loket stond, jou te verdacht vond....

Maryam_Iglouzan
06-12-2002, 00:05
ik verdacht hahahahha ik lijk op een engeltje[misschien ben ik daarom geweigerd]

berbertje00
06-12-2002, 00:06

jaja, zeggen ze allemaal,haha

Maryam_Iglouzan
06-12-2002, 00:09
nee echt ik zie er onschuldig uit ik lieg niet ik heb een babyface ik lijk volgens mij niet eens op een marokkaan{over die me]

N_E_R_D
06-12-2002, 00:09
Dus je hebt Harry Potter nog steeds niet kunnen zien?

xxTigerxx
06-12-2002, 00:11
trek de volgende keer een lange jas aan en ga op elkaar staan...mischien komen jullie wel binnen..

berbertje00
06-12-2002, 00:11
Origineel gepost door N_E_R_D Dus je hebt Harry Potter nog steeds niet kunnen zien? Haha, die is echt goed :lol: :lol:

Maryam_Iglouzan
06-12-2002, 00:12
nee *** he ik verheugde me er zo op shit maar ja misschien kan je het verhaal vertellen aangezien jezelf een nerd bent en in die film je idool speelt

Toufik19
06-12-2002, 00:12
Origineel gepost door N_E_R_D Dus je hebt Harry Potter nog steeds niet kunnen zien? laat harry potter hierbuiten.hij heeft jou niets misdaan.

Maryam_Iglouzan
06-12-2002, 00:13
trek de volgende keer een lange jas aan en ga op elkaar staan...mischien komen jullie wel binnen.. hahahhahahhhahha ik had geen problemen om binnen te komen hoor

Toufik19
06-12-2002, 00:14

Origineel gepost door Maryam Iglouzan misschien kan je het verhaal vertellen aangezien jezelf een nerd bent en in die film je idool speelt hoe weet jij dat als je die film niet mocht zien?

xxTigerxx
06-12-2002, 00:15
Origineel gepost door Maryam Iglouzan trek de volgende keer een lange jas aan en ga op elkaar staan...mischien komen jullie wel binnen.. hahahhahahhhahha ik had geen problemen om binnen te komen hoor als je vriendin niet binnen komt neem ik aan dat jij ook niet naar binnen gaat? tenzij je je vriendin buiten laat staan.. ;)

N_E_R_D
06-12-2002, 00:15
Origineel gepost door Maryam Iglouzan nee *** he ik verheugde me er zo op shit maar ja misschien kan je het verhaal vertellen aangezien jezelf een nerd bent en in die film je idool speelt Hij gaat dood aan het eind, en ik heb gehuild, ja dat mag iedereen weten, ik heb gehuild!!!!!

Pagina's : [1] 2