Bekijk volle/desktop versie : Gerets en nog 2 buitenlandse coaches zijn kanidaten om coach te worden!Badou Zaki nie



Pagina's : [1] 2 3

12-04-2010, 21:32
De Belg Eric Gerets is „een van de drie buitenlandse trainers“ waarmee Marokko in „contact“ is om nieuwe sélectionneur voor „de Leeuwen van de Atlas“ te rekruteren, maandag aan AFP een Marokkaanse politieke verantwoordelijke heeft verklaard.

De Belg Eric Gerets is „een van de drie buitenlandse trainers“ waarmee Marokko in „contact“ is om nieuwe sélectionneur voor „de Leeuwen van de Atlas“ te rekruteren, maandag aan AFP een Marokkaanse politieke verantwoordelijke heeft verklaard.

„Hij aan er Eric Gerets en twee andere trainers waarmee de verantwoordelijken in contact zijn. De naam van die die het lot van de nationale selectie zal nemen zal slechts eind juni“ gekend worden, deze verantwoordelijke onder dekking van de anonimiteit aangegeven.

Hij heeft geweigerd om de identiteit van de twee andere buitenlandse trainers in lice voor deze post bekend te maken. Volgens dezelfde bron, Badou Zaki, vroegere trainer van de Marokkaanse selectie en huidige trainer van de club van Wydad Casablanca (Marokkaanse D1), heeft geen enkele kans om de Franse trainer Roger Lemerre op te volgen.

Contact opgenomen door AFP, heeft de Marokkaanse koninklijke Bond van voetbal (FRMF) „de mogelijkheid van de drie trainers“ niet bevestigd.

Eric Gerets is momenteel onder contract met de Saoedische club van Al-Hilal tot in 2011. (AFP)

Vertaling: Babelfish.

Bron: http://lionsdelatlas.net/equipes-nationales-/lions-de-latlas/1975-frmf-eric-gerets-et-deux-autres-.html

12-04-2010, 21:35


trainer van bordeaux is is goed

12-04-2010, 21:35
Wie word assistent coach ?

12-04-2010, 21:41
Eerst coach, dan pas kijken naar asisstent coach

12-04-2010, 22:00



Citaat door Yunus23:
Eerst coach, dan pas kijken naar asisstent coach


Sellami die wordt assistent coach die is net ontslagen bij dhj

12-04-2010, 22:03

Citaat door Yunus23:
De Belg Eric Gerets is „een van de drie buitenlandse trainers“ waarmee Marokko in „contact“ is om nieuwe sélectionneur voor „de Leeuwen van de Atlas“ te rekruteren, maandag aan AFP een Marokkaanse politieke verantwoordelijke heeft verklaard.

De Belg Eric Gerets is „een van de drie buitenlandse trainers“ waarmee Marokko in „contact“ is om nieuwe sélectionneur voor „de Leeuwen van de Atlas“ te rekruteren, maandag aan AFP een Marokkaanse politieke verantwoordelijke heeft verklaard.

„Hij aan er Eric Gerets en twee andere trainers waarmee de verantwoordelijken in contact zijn. De naam van die die het lot van de nationale selectie zal nemen zal slechts eind juni“ gekend worden, deze verantwoordelijke onder dekking van de anonimiteit aangegeven.

Hij heeft geweigerd om de identiteit van de twee andere buitenlandse trainers in lice voor deze post bekend te maken. Volgens dezelfde bron, Badou Zaki, vroegere trainer van de Marokkaanse selectie en huidige trainer van de club van Wydad Casablanca (Marokkaanse D1), heeft geen enkele kans om de Franse trainer Roger Lemerre op te volgen.

Contact opgenomen door AFP, heeft de Marokkaanse koninklijke Bond van voetbal (FRMF) „de mogelijkheid van de drie trainers“ niet bevestigd.

Eric Gerets is momenteel onder contract met de Saoedische club van Al-Hilal tot in 2011. (AFP)

Vertaling: Babelfish.

Bron: http://lionsdelatlas.net/equipes-nationales-/lions-de-latlas/1975-frmf-eric-gerets-et-deux-autres-.html



bericht staat ook op SPORZA

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/100412_gerets_marokko_interesse
ik vraag me af wie de 2 anderen zijn.

de timing is wel bizar, eind juni....het wk is dan nog bezig
dat wijst erop dat die trainer ofwel niet naar het wk gaat ofwel al getekend heeft maar het nieuws pas in juni gaat bekend gemaakt worden.

12-04-2010, 22:05

Citaat door elzhar8:
Wie word assistent coach ?



Als het Gerets wordt dan zal ie zijn eigen assistenten meenemen.
doet ie altijd

12-04-2010, 22:05

Citaat door Les-far-rabat:
Sellami die wordt assistent coach die is net ontslagen bij dhj


Is die ontslagen

12-04-2010, 22:07

Citaat door brownie74:
bericht staat ook op SPORZA

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/buitenland/100412_gerets_marokko_interesse
ik vraag me af wie de 2 anderen zijn.

de timing is wel bizar, eind juni....het wk is dan nog bezig
dat wijst erop dat die trainer ofwel niet naar het wk gaat ofwel al getekend heeft maar het nieuws pas in juni gaat bekend gemaakt worden.


Ja dat vraag ik me ook af, maar het bericht op SPORZA klopt niet helemaal

Er staat officeel, en dan staat er iemand anoniem

Maar waarom eind juni, eerst was het voor juni.De nieuwe coach heeft dan weinig tijd.

12-04-2010, 22:13

Citaat door Yunus23:
Ja dat vraag ik me ook af, maar het bericht op SPORZA klopt niet helemaal

Er staat officeel, en dan staat er iemand anoniem

Maar waarom eind juni, eerst was het voor juni.De nieuwe coach heeft dan weinig tijd.



I know, maar ik denk dat die bron heel hooggeplaatst is maar zijn naam niet in de pers wou!
je kan er dus vergif op nemen dat de bond wel degelijk aan het onderhandelen is met Gerets!
Ik kan je wel 1 ding zeggen,als Gerets voor Marokko tekent gaan ze hem hier lynchen.
zowel standard als belgie proberen hem al jarenlang te overtuigen.
wist je dat hij de eerste keus was voor Dick Advocaat en Van Gaal?

12-04-2010, 22:17

Citaat door brownie74:
I know, maar ik denk dat die bron heel hooggeplaatst is maar zijn naam niet in de pers wou!
je kan er dus vergif op nemen dat de bond wel degelijk aan het onderhandelen is met Gerets!
Ik kan je wel 1 ding zeggen,als Gerets voor Marokko tekent gaan ze hem hier lynchen.
zowel standard als belgie proberen hem al jarenlang te overtuigen.
wist je dat hij de eerste keus was voor Dick Advocaat en Van Gaal?



Hmm, lynchen bedoel je daarmee haten?Ja hij zegt tegen Belgie nee.En tegen Marokko ja

12-04-2010, 22:20

Citaat door Yunus23:
Hmm, lynchen bedoel je daarmee haten?Ja hij zegt tegen Belgie nee.En tegen Marokko ja



Nooit naar cowboy films gekeken yek
Lynchen is cru, en betekent ophangen aan de hoogste boom
je kan dus stellen dat ze hem dan haten ja

12-04-2010, 22:23


Voetbalprimeur zegt het nu ook.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/129652/Gerets_wil_niets_kwijt_over_Marokko.html

12-04-2010, 22:24

Citaat door brownie74:
Nooit naar cowboy films gekeken yek
Lynchen is cru, en betekent ophangen aan de hoogste boom
je kan dus stellen dat ze hem dan haten ja



Ik heb soms wel eens naar cowboy films gekeken, ik dacht is zeker een Vlaams woord

1 2 3 Vive Gerets!

12-04-2010, 22:26
Eric Gerets, weet wel raad met Mountakhab !!!!!

Pagina's : [1] 2 3