Bekijk volle/desktop versie : Echtgenoot tienerbruid doodmaken



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

12-04-2010, 16:43

Citaat door Godfried_B:
De moeder van de Jemenitische tienerbruid die tijdens haar ontmaagding door bloedingen bezweek, eist dat haar schoonzoon de doodstraf krijgt. Uit medisch onderzoek is namelijk gebleken dat het meisje (13) door man is vastgebonden en verkracht, meldt persbureau AFP.

Volgens Nejma al-Ashi heeft de 24-jarige man haar dochter vermoord. Omdat in het islamitische Jemen moord meestal met de dood wordt bestraft eist ze dat de verkrachter hetzelfde lot ondergaat. ''Ik eis dat Allah's wet ook in dit geval wordt uitgevoerd.'' Haar dochter was naar eigen zeggen prima in orde toen ze vijf dagen voor haar dood aan de man werd uitgehuwelijkt.

Of de echtgenoot daadwerkelijk de doodstraf krijgt moet blijken. Trouwen met minderjarigen die nog niet eens weten wat seks betekent komt vaak voor in Jemen. Een kwart van de meisjes trouwt voor hun vijftiende jaar. Traditionele moslimfamilies zien de kinderen als onderdaniger en in staat tot het krijgen van meer kinderen. Wetgeving om de leeftijdsgrens te verhogen stuit op blokkades van moslimgeestelijken.


BRON:
.

12-04-2010, 16:53


ach ja, mooi is de mensheid.
de pedo in de ene cultuur mag kinderen trouwen van het geloof om ze te kunnen nxken en de pedo in de andere cultuur gaat voor het geloof werken voor hetzelfde doel.

12-04-2010, 17:04
En wat zegt de wet in Jemen over het uithuwelijken van kinderen die 13 zijn?

12-04-2010, 17:04


OMFG!

12-04-2010, 17:12



Citaat door Truebeauty__:
En ja hoor..... nog een dooie!


Bah... kutland, kutcultuur!
Arme meisjes en vrouwen die daar wonen.



relax

12-04-2010, 17:27

Citaat door Mugabe:
relax



ja waarom zou ze zich als vrouw druk maken om het feit dat van alle vrouwen op de wereld nog meer dan de helft onderdrukt wordt en uit naam van om het even welke God verkracht, gebruikt als huisslaaf en weggegooid als ze niet jong genoeg meer is

12-04-2010, 17:31

Citaat door Godfried_B:
Wetgeving om de leeftijdsgrens te verhogen stuit op blokkades van moslimgeestelijken.


Probeer dat eens aan te pakken. Dan is die arme meid misschien niet helemaal voor niks gestorven.

12-04-2010, 17:35

Citaat door Eekhoorn:
Probeer dat eens aan te pakken. Dan is die arme meid misschien niet helemaal voor niks gestorven.
De wet handhaven zou een optie zijn.

12-04-2010, 17:42

Citaat door Opnieuw_V0.3:
De wet handhaven zou een optie zijn.



er is geen wet en de plaatselijke imams houden het tegen omdat zij dit islam achter
lijkt mij geen slechte zaak als moslims uit meer ontwikkelde landen imams gaan sturen om die mensen te verlichten en bij te brengen dat je geen kindertjes mag trouwen en neuqen en mensen niet tot een huwelijk mag dwingen

12-04-2010, 17:49

Citaat door Anne33:
er is geen wet en de plaatselijke imams houden het tegen omdat zij dit islam achter
lijkt mij geen slechte zaak als moslims uit meer ontwikkelde landen imams gaan sturen om die mensen te verlichten en bij te brengen dat je geen kindertjes mag trouwen en neuqen en mensen niet tot een huwelijk mag dwingen
Fock, je hebt gelijk Anne. Ik dacht dat het 16 was, maar las zojuist dit:

Citaat:

12-04-2010, 17:51

Citaat door Anne33:
er is geen wet en de plaatselijke imams houden het tegen omdat zij dit islam achter
lijkt mij geen slechte zaak als moslims uit meer ontwikkelde landen imams gaan sturen om die mensen te verlichten en bij te brengen dat je geen kindertjes mag trouwen en neuqen en mensen niet tot een huwelijk mag dwingen


Jemen staat juist bekend om haar Imam-studies.

12-04-2010, 17:54

Citaat door almohad:
Jemen staat juist bekend om haar Imam-studies.



kan nooit veel zijn
het is de islam in Jemen die het kapotneuqen van kindertjes normaal vindt en die gezorgd heeft dat er geen minimum huwelijksleeftijd is zodat pedofilie daar legaal is
daar zou ik als moslim mijn imam niet vandaan willen halen uit een land waar dat geldt als onderdeel van de islam

12-04-2010, 17:58



Citaat door Anne33:
kan nooit veel zijn
het is de islam in Jemen die het kapotneuqen van kindertjes normaal vindt en die gezorgd heeft dat er geen minimum huwelijksleeftijd is zodat pedofilie daar legaal is
daar zou ik als moslim mijn imam niet vandaan willen halen uit een land waar dat geldt als onderdeel van de islam
Ze zijn er nog niet uit.

Citaat:
[FONT='Times New Roman'][FONT=Tahoma,sans-serif]positives.
[/FONT]

12-04-2010, 18:00

Citaat door Opnieuw_V0.3:
Ze zijn er nog niet uit.

[/FONT][/FONT][/COLOR]



de moslim leiders houden het tegen samen met vrouwen die door dat gajes zijn geïndoctrineerd om dit excuus voor pedofilie te geloven als zijnde de wil en eis van God ... tot het hun dochter is die sterft en dan vragen ze zich af hoe ze zo dom konden zijn ... sommige keren zich dan ook af van geloof omdat zij het gedrag van die pedofielen gelijk zetten aan het idee van God

12-04-2010, 18:03

Citaat door Anne33:
de moslim leiders houden het tegen samen met vrouwen die door dat gajes zijn geïndoctrineerd om dit excuus voor pedofilie te geloven als zijnde de wil en eis van God ... tot het hun dochter is die sterft en dan vragen ze zich af hoe ze zo dom konden zijn ... sommige keren zich dan ook af van geloof omdat zij het gedrag van die pedofielen gelijk zetten aan het idee van God
In mijn ogen middeleeuws en barbaars.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17