Bekijk volle/desktop versie : Bellen in Marokko



12-04-2010, 09:38
Ik ga binnenkort op vakantie naar Marrakech en nu zie ik net dat de tarieven om mobiel te bellen in Marokko erg hoog zijn. Ik heb zelf Vodafone en dan betaal je geloof ik ruim 2 euro per minuut.
Weet iemand een manier hoe je goedkoper kan bellen in Marokko?

Alvast bedankt!

12-04-2010, 10:23


Dus je wilt in Marokko gewoon in Marokko zelf bellen? Je kan een abbo nemen en dan mag je volgens mij drie nummers uitkiezen waarmee je gratis kan bellen. Volgens mij hoorde ik dat je een bedrag van 20 euro per maand betaalt en als je het niet meer wilt omdat je teruggaat dat je dan gewoon niet meer betaalt, wordt het vanzelf stopgezet. Zou het even navragen bij een Maroc Telecom kantoor. Soms hebben ze actie's dat je dubbele beltegoed krijgt of tussen zoveel en zoveel uur gratis kan bellen maar dat ligt er maar net aan.

12-04-2010, 10:41
BTG verdubbelen

Jha dat is wat ze zeggen,, klopt niks van!!

Wat bellen betreft, klopt heel dat systeem niet..

12-04-2010, 11:49

Citaat door tessa1983:
Ik ga binnenkort op vakantie naar Marrakech en nu zie ik net dat de tarieven om mobiel te bellen in Marokko erg hoog zijn. Ik heb zelf Vodafone en dan betaal je geloof ik ruim 2 euro per minuut.
Weet iemand een manier hoe je goedkoper kan bellen in Marokko?

Alvast bedankt!


Het goedkoopst is je telefoon lekker uitzetten.
Geen telefoontjes, niet bellen en niks aan je hoofd!

12-04-2010, 13:12



Citaat door Faith_:
Dus je wilt in Marokko gewoon in Marokko zelf bellen? Je kan een abbo nemen en dan mag je volgens mij drie nummers uitkiezen waarmee je gratis kan bellen. Volgens mij hoorde ik dat je een bedrag van 20 euro per maand betaalt en als je het niet meer wilt omdat je teruggaat dat je dan gewoon niet meer betaalt, wordt het vanzelf stopgezet. Zou het even navragen bij een Maroc Telecom kantoor. Soms hebben ze actie's dat je dubbele beltegoed krijgt of tussen zoveel en zoveel uur gratis kan bellen maar dat ligt er maar net aan.



Ja eventueel ook in Marokko bellen maar het meeste naar Nederland.

Bedankt voor de reacties!

12-04-2010, 15:16
Naar Nederland toe zou ik niet met je mobiel doen, maar van huistelefoon. En soms hebben ze actie's dan je voor zoveel DH een half uur kan praten, ook van mobiel naar mobiel.

Graag gedaan.