Bekijk volle/desktop versie : Waar is die zogenaamde neef van El Hamdaoui!



11-04-2010, 19:22
Ze3ma El Hamdaoui wil niet naar Engeland , hij wil naar Spanje

of jou ''neef'' houdt je voor de gek, of je bent zijn neef niet


El Hamdaoui wil herkansing in Engeland

Mounir El Hamdaoui hoopt volgend seizoen weer op de Engelse velden actief te zijn. De spits maakt momenteel veel indruk in het shirt van AZ en ziet een transfer naar de Premier League wel zitten.

El Hamdaoui kwam in Engeland eerder uit voor Tottenham Hotspur en Derby County, maar wist daar niet te imponeren. Via Willem II kwam de technicus vervolgens terecht bij AZ, waar hij uitgroeide tot één van de beste spitsen in de Eredivisie. De Marokkaanse international zou het dan ook graag nog eens proberen in de Premier League.

"Ik ben gek op de Engelse competitie", geeft El Hamdaoui in gesprek met Sky Sports toe. "Ik wil me daar bewijzen omdat de beste spitsen van de wereld daar spelen, zoals Rooney, Drogba, Torres en Berbatov. Mijn droom is om in hun voetsporen te treden."

Het is echter nog maar de vraag of AZ bereid is mee te werken aan een vertrek van zijn sterspeler. "Ik heb hier nog een contract tot 2012 dus moet mijn club bereid zijn me te laten vertrekken. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Ik scoor in deze competitie regelmatig maar mijn ambitie is om in de beste competities te scoren, dus het is afwachten wat er in juni gaat gebeuren."

De 25-jarige El Hamdaoui werd vorig seizoen nog topscorer van de Eredivisie met 23 doelpunten, waarna hij onder meer in verband werd gebracht met FC Barcelona. Tot een transfer kwam het echter niet, waardoor hij ook dit seizoen weer voor AZ uitkomt en in 24 wedstrijden tot dusverre zeventien keer tot scoren kwam.


11-04-2010, 19:42


Wat een droom... whaha.. die gast is goed in dromen man. Zie NEC gisteren

11-04-2010, 20:55
Wie gelooft ook nouw, dat hij zn neef is

11-04-2010, 21:26
ik geloof er geenzak van!

11-04-2010, 21:33



Citaat door Amsterdam21:
Ze3ma El Hamdaoui wil niet naar Engeland , hij wil naar Spanje

of jou ''neef'' houdt je voor de gek, of je bent zijn neef niet


El Hamdaoui wil herkansing in Engeland

Mounir El Hamdaoui hoopt volgend seizoen weer op de Engelse velden actief te zijn. De spits maakt momenteel veel indruk in het shirt van AZ en ziet een transfer naar de Premier League wel zitten.

El Hamdaoui kwam in Engeland eerder uit voor Tottenham Hotspur en Derby County, maar wist daar niet te imponeren. Via Willem II kwam de technicus vervolgens terecht bij AZ, waar hij uitgroeide tot één van de beste spitsen in de Eredivisie. De Marokkaanse international zou het dan ook graag nog eens proberen in de Premier League.

"Ik ben gek op de Engelse competitie", geeft El Hamdaoui in gesprek met Sky Sports toe. "Ik wil me daar bewijzen omdat de beste spitsen van de wereld daar spelen, zoals Rooney, Drogba, Torres en Berbatov. Mijn droom is om in hun voetsporen te treden."

Het is echter nog maar de vraag of AZ bereid is mee te werken aan een vertrek van zijn sterspeler. "Ik heb hier nog een contract tot 2012 dus moet mijn club bereid zijn me te laten vertrekken. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Ik scoor in deze competitie regelmatig maar mijn ambitie is om in de beste competities te scoren, dus het is afwachten wat er in juni gaat gebeuren."

De 25-jarige El Hamdaoui werd vorig seizoen nog topscorer van de Eredivisie met 23 doelpunten, waarna hij onder meer in verband werd gebracht met FC Barcelona. Tot een transfer kwam het echter niet, waardoor hij ook dit seizoen weer voor AZ uitkomt en in 24 wedstrijden tot dusverre zeventien keer tot scoren kwam.




HOUDT JULLIE KK BEKKEN WOLLAH M3H JULLIE BEGRIJPEN DIE TORRY NORMAAL GAAT HIJ DAT ZEGGEN IS MEDIA HE MAAR WOLLAH HAND OP KORAN ZIJN VOORKEUR IS NOG STEEDS SPANJE

11-04-2010, 21:38

Citaat door Sellatin:
ik geloof er geenzak van!



Ehummm was ook niet de bedoeling a woeshoem gooi jou rita

11-04-2010, 21:38
Is zijn neef a balharen, is het zeldzaam ofzo ? El hamdaoui heeft veel familie hier in rotterdam oost-noord.

Ga naar cafe damascus zie je zijn iets jongere broertje. Ga op een zaterdag een keertje naar excelsior b1 kijken, zie je zijn kleine broertje.

11-04-2010, 21:43

Citaat door elzhar8:
Is zijn neef a balharen, is het zeldzaam ofzo ? El hamdaoui heeft veel familie hier in rotterdam oost-noord.

Ga naar cafe damascus zie je zijn iets jongere broertje. Ga op een zaterdag een keertje naar excelsior b1 kijken, zie je zijn kleine broertje.



A maty wollah fuck hun ze weten nog niet marokko.nl wordt gebruikt door heel nl & heel shab belgie ze weten nog niet dat zelfs familie van affelay, aissati, amrabat, assaidi, boussoufa, Dirar enzovoorts hier ook aanwezig kunnen zijn

Trouwens topic is geopendt door amsterdammer dus lijkt mij wel heel erg logisch dat hij niet weet dat ik mounir de neefje ben.

11-04-2010, 21:50
Ken je tofik, broertje van Mounir..

11-04-2010, 21:51

Citaat door elzhar8:
Ken je tofik, broertje van Mounir..



Normaal ken ik hem hij is nu 15 jaar bijna 16 is ongeveer 187 lang getint speelde excelsior zit op melachton kralingen

11-04-2010, 21:53
Juist ! :xd
ik speelde met hem in de E maar ik was 2e jaar, hij 1e jaar.

11-04-2010, 21:54

Citaat door elzhar8:
Juist ! :xd
ik speelde met hem in de E maar ik was 2e jaar, hij 1e jaar.



Wel jammer van hem man hij is niet goed genoeg

11-04-2010, 22:17



Citaat door Berberseleeuw:
Wel jammer van hem man hij is niet goed genoeg



je moet deze artikel niet te serieus nemen, natuurlijk kan je zijn neef zijn, hij is Marokkaans , hij heeft misschien wel 100 neven in Nederland

alleen ik wist wel dat hij een voorkeur heeft aan Engeland, ik ken hem niet en ben zijn familie ook niet, maar ik gun het hem als niemand anders dat hij de top haalt

11-04-2010, 23:11
Alsof het zo uitzonderlijk is... wrm zou hij zijn neefje niet kunnen zijn?