Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Afvallen op specifieke plaatsen. Roep op hulp!



11-04-2010, 17:45
[Typfoutje... Roep om hulp ipv op


Hey meiden (eventueel heren),

Ik wil graag afvallen en heb dan ook een plan van aanpak.
Ik ben van plan elke dag te sporten, of anders 6 dagen. Alleen het punt is dat ik thuis sport. Ik heb een buikspieroefeningen-ding en een loopband.

Ik weet dat je bij het afvallen gewoon afvalt en dat je niet veel controle hebt over waar je precies afvalt. Ik wil dit wel een beetje in de goede richting duwen, omdat ik moet afvallen bij mn borsten.

Heeft iemand gerichte oefeningen die je kunt doen om bij je borsten en buik af te vallen?

Up dames!]

11-04-2010, 19:34


uuup pleas... begin morgen al

12-04-2010, 00:41
up voor jou lieverd ik heb dat probleem ook joh pfff maar alhamdoulilah

12-04-2010, 17:30

Citaat door ouiam19:
up voor jou lieverd ik heb dat probleem ook joh pfff maar alhamdoulilah





ja alhamdoullilah... Maar is echt moeilijk

13-04-2010, 17:30


joggen is heel goed
maar let op doe ook krachttraining of borstoefeningen

pompen is goed voor geen afgezakte borsten
neem 2gewichtjes links en rechts elke keer doen,
die geichtjes kan je kopen in de carrefour nog geen 15euro voor 3 soorten gewihtjes

vooral als je nu al hangende borsten hebt moet je opletten
en dagelijks met bodylotion insmeren dat je huid strak blijft,
of anders word het gerimpeld

hopelijk dat ik jullie erbij heb geholpen

je kan nooit plaatselijk vermgeren
en een dieet ernaast is een must

13-04-2010, 17:34
ik heb gehoord dat als je bijvoorbeeld afwilt vallen bij je buik dat je er plastic omheem moet doen en dan sporten. ik heb het 1 keer geprobeerd en mijn buik was echt helemaal nat.

heeft het effect of niet ????

13-04-2010, 17:38

Citaat door saartje11:
ik heb gehoord dat als je bijvoorbeeld afwilt vallen bij je buik dat je er plastic omheem moet doen en dan sporten. ik heb het 1 keer geprobeerd en mijn buik was echt helemaal nat.

heeft het effect of niet ????





dan zou het allemaal gemakkelijk zijn meid
joggen is heel goed voor buik

26-04-2010, 18:36
hallo dames...

ik heb gebruik sinds 2 maanden reduce weight capsules fruit en plant, deze komen uit china,
je moet sochtend 1 capsule per dag met warm water innemen, na een half uur je ontbijt.
je krijgt er een droge mond van, maar daardoor drink je veel, je moet ook veel drinken om het goed te laten werken. met dit product ben ik 10 kilo in 2 maanden tijd afgevallen.
het product is moeilijk verkrijgbaar maar ik heb meerdere dozen dus als er interesse is hoor ik het wel, dit is niet alleen reclame maar ik wil mensen kennis laten maken met iets wat echt helpt , veilig is en helemaal niet duur is !!!!! dus wil je voor de zomer van die vetrollen af dan moet je dit echt proberen