Bekijk volle/desktop versie : Leidseplein = Hosselplein



Pagina's : [1] 2 3 4

05-12-2002, 21:54
Wah 3ibadallah,

Wat ik mijn ogen vandaag heb gevoerd was abnormaal...


Waar... Vertel me aub WAAAAAAAR al die kleine ratten vandaan komen??


Ik ging er wel vanuit dat Damsco wel een beetje bevolkt zou nu met el aid. Ik dacht, saffi standaard die drukte van een normale donderdag avond op de catwalk-kalverstraat. Alleen nu is men naar de kapper geweest en hebben alle boyz hun stekels 90graden omhoog en alle dames de krullen a la 360 graden erin.

Ik kom op C.S. ik zie een groep jongens, well dressed in jelleba en zo een rode hoed erbij Dat was echt chiqi.
Het is donker buiten en aangezien ik geen zin heb in sda3, kijk ik naar de grond en loop regelrecht naar mn tram.
Vanuit de Tram aanschouw ik wat er gaande is:
Groepjes van 4-5 meiden aan de ene kant van de straat lopen te giechelen met hun hand voor hun mond. De handen zijn diep in de zakken gestoken, want het was weer lekker berekoud buiten. Jawel, de ligloss was weer in gebruik genomen, net als de rest van haar hele barbie-make up doos. Aan de andere kant van de straat lopen 3 kamelen van een jongens; Groot, Breed en opgeschoren kapsel. Natuurlijk moet die red skins jas (ALWEER) niet missen.
De tram reed verder.
Ik stap uit op koningsplein want jawel; ik was (net zoals heel NL) van plan naar de film te gaan met een stel vrienden.
Op naar MUNT dus (jawel, zo dacht de rest van NL ook).
Mijn god... nog nooit... nog noooooit heb ik zo een massa mgharba bij elkaar gezien Het leek wel maroc-land zelf!
We renden de deur ff uit om van de schrik te bekomen, maar keerden weer terug om deze abnormaliteit te inspecteren.
Linx, Rechts... Waar je je hoofd ook maar naar wendde, je zag een stekelkop op een krullebol. Er liepen 2 jochies in identieke rode trainingspakken. Die gaan zeker naar RED DRAGON, dachten we. Ze3ma dresscode daar? Er liepen 12-jarigen rond en 24-jarigen in paartjes. We keken goed rond om te zien of er bekenden waren, maar njente! En nou wil ik niet opscheppen of zo, maar 5 amsterdammers die geen enkel bekend gezicht zien in de crowd?? Impossible!

Goed, we gaven het plan film kijken op. Dat is gewoon niet mogelijk met ONS soort mensen. Stel je gaat naar de film:
Zit je boven? Dan wordt je beschuldigd van het gooien van popcorn en m&m's en word je afgevoerd door de ME (die speciaaaal voor ons vandaag de wacht hield in Damsco-town).
Zit je beneden? Dan word je zelf belaagd door de M&M's en popcorn.
Conclusie: Wat gaan drinken.

Na het drinken en de verbazing over de MUNT-opkomst te hebben verwerkt, gingen we maar weer naar huis. Het was afgelopen. Geen film, Geen Mr. Deeds, Geen Adam Sandler, Geen Feest.
Ik pakte de tram richting Leidseplein.
Daar werd ik weer goed verrast door het feit dat Leidseplein=Hosselplein niet meer bevolkt was door marokkaantjes en hun nieuwe pockies om nummers te verzamelen... Nee, de ME had ook hier de boel ontruimd.

Pffff, ik had genoeg gezien.
Ik belde mn pa en hij haalde me op van de Overtoom. Aangezien ik die hele dag nog nix had gegeten, reden we nog langs Corner Inn op de Kinkerstraat en ik sloeg een patatje en een shoarmabroodje in.



Mabrouk El Aid.

05-12-2002, 21:57


ALLAH IE BARIK FIK............meskiena...




maar je hebt wel veeeeeeeeeel gelachen net als ik neem ik aan vandaag??!!!

05-12-2002, 21:59

Citaat:
Origineel gepost door Fouzia19
ALLAH IE BARIK FIK............meskiena...




maar je hebt wel veeeeeeeeeel gelachen net als ik neem ik aan vandaag??!!!
Gelachen???
Mijn dag was verpest door mijn eigen volk!

Door ONS kon ik niet naar MR. Deeds!



Ik heb me wel goed vermaakt door al die gestaltes

05-12-2002, 21:59
ja ik was ook vandaag in de bios
ik zag allemaal marokkanen met regenboog kleuren shirtjes a la judith bb
maar ik was naar het minst drukke film gegaan en hij was superleuk

05-12-2002, 22:02



Citaat:
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
ja ik was ook vandaag in de bios
ik zag allemaal marokkanen met regenboog kleuren shirtjes a la judith bb
maar ik was naar het minst drukke film gegaan en hij was superleuk
Bij ons om 19.00 was de minst drukke film:


Pietje Bel.



05-12-2002, 22:02
A SALAAM OE ALIEKOEM WA RAHAMATOEALLAH WA TALA3ALA WA BARATOEH

HEY KENITRYA

HE WEL LEUK EN AARDIG EN WAS WEL HEEL ERG GRAPPIG ! MAARHUHM VERGEET JE NIET DAT DE MEESTE MENSEN MISSCHIEN WEL NET ALS JOU DACHTEN OVER JOU ALS JI J OVER HUN DENKT! EN WATSER MOGEN DE MAROKKANEN NIET EEN AVONDJE NAAR DE BIOS MET OF ZONDER AID IEDEREEN VIERT ZIJN OF HAAR AID APART EN JIJ GING ZELF OOK FF NAAR DE BIOS WAT JE HAD AFGESPROKEN NET ALS HUH B.V. EN JE HOEFT NIET TEGEN ZEGGEN DAT IK ER BIJ WAS WANT IK WAS EERST IN DE MOSKEE EN TOEN THUIS MET ME VRIENDIN EL AID VIEREN!!!!!!

A SALAAM OE ALIEKOEM WA RAHAMATOEALLAH WA TALA3ALA WA BARATOEH

05-12-2002, 22:03
Had je niet gereserveerd a 3ibaddelah :schok:

Kijk... AMSTERDAM zegt al genoeg.

Wees slim.. net als mij en besluit een uur van te voren dat je in EINDHOVEN naar de film gaat altijd plaats

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Hij was niet zo cool maar ik heb in ieder geval WEL een film gezien a ghti

Ewa hoe was het drinken verder???
xx SouSou xx

05-12-2002, 22:05

Citaat:
Origineel gepost door Neo
A SALAAM OE ALIEKOEM WA RAHAMATOEALLAH WA TALA3ALA WA BARATOEH

HEY KENITRYA

HE WEL LEUK EN AARDIG EN WAS WEL HEEL ERG GRAPPIG ! MAARHUHM VERGEET JE NIET DAT DE MEESTE MENSEN MISSCHIEN WEL NET ALS JOU DACHTEN OVER JOU ALS JI J OVER HUN DENKT! EN WATSER MOGEN DE MAROKKANEN NIET EEN AVONDJE NAAR DE BIOS MET OF ZONDER AID IEDEREEN VIERT ZIJN OF HAAR AID APART EN JIJ GING ZELF OOK FF NAAR DE BIOS WAT JE HAD AFGESPROKEN NET ALS HUH B.V. EN JE HOEFT NIET TEGEN ZEGGEN DAT IK ER BIJ WAS WANT IK WAS EERST IN DE MOSKEE EN TOEN THUIS MET ME VRIENDIN EL AID VIEREN!!!!!!

A SALAAM OE ALIEKOEM WA RAHAMATOEALLAH WA TALA3ALA WA BARATOEH
Heeeey Neo'tje

Tuuurlijk mag iedereen van mij naar de film!

Daarom sprak ik ook over ONS VOLK die ONS dwars zat

Yek met je vriendin al aid vieren???

JE had die rwiena fe mdina moeten zien...

05-12-2002, 22:07

Citaat:
Origineel gepost door al_hamka
Had je niet gereserveerd a 3ibaddelah :schok:

Kijk... AMSTERDAM zegt al genoeg.

Wees slim.. net als mij en besluit een uur van te voren dat je in EINDHOVEN naar de film gaat altijd plaats

Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Hij was niet zo cool maar ik heb in ieder geval WEL een film gezien a ghti

Ewa hoe was het drinken verder???
xx SouSou xx
Heey Sista!
Ik had gereserveerd, Standaaard bij mij. Maar door die schrik van de blik om de mgharba-menigte was ik plots mijn reserveringsnummer vergeten
Nee, het was voor ons TOO CROWDED om echt gezellig naar de film te gaan.
Linx van je zit Mo, Rechts van je zit MO.... Nee thanx!

We zijn wat gaan drinken, was chill, was rustig, maar film doen we volgende week maar!


05-12-2002, 22:08

Citaat:
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Ik had ook een jellaba aan
Eeey Kijk, das nou

Wallah ik vond het echt mooi staan bij de heren.
Beter dan die ouwe Red Skins jas die ze elk jaar weer uit de kast halen...

05-12-2002, 22:09

Citaat:
Origineel gepost door Stylissima
OOk ik was naar de film gegaan met me broertje en buurjongetjes. Ik had wel drukte verwacht, maar zoooooveel marokkaanse jonge(tje)ns had ik nog nooit in mn leven gezien. Over ME en Securtiy, niet normaal zeg. Gelukkig was onze film mocro-vrij, na de film meteen weg en bij de uitgang had het publiek zich ver-tienvoudigd. Mohiem heel Amsterdam-centrum propvol met mgharba. Normaal.
Hehehehee, jahhh echt niet normaal dus.
Vooral die ME verpest de sfeer dan.
Kom je El Aid vieren, wordt je opgewacht door de ME.



Wah Aid hadda!

05-12-2002, 22:09
he misschien heb ik jou gezien

05-12-2002, 22:10



Citaat:
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
he misschien heb ik jou gezien
jou=wie?

Wie heb je gezzzzzien?

05-12-2002, 22:16
ik denk dat ik styllisma heb gezien want dan zat ze voor me in de bios

05-12-2002, 22:24
HAHAHA
gelijk heb je



ik voelde me vandaag ik marokko


damn...

Pagina's : [1] 2 3 4