Bekijk volle/desktop versie : Barcelona heeft een prachtig team



Pagina's : [1] 2 3 4

11-04-2010, 11:41
Xavi-Iniesta-Pique-Messi komen allemaal uit de jeugdopleiding.Real moet zich ook meer op de jeugd richten.


Enigste wat Barca nog mist is een:

keeper?
Cesc

Lloris
Alves-Puyol-Pique-Abidal
Keita
Cesc-Xavi
Messi-Ibra-Iniesta

11-04-2010, 11:48


Valdés blijft!

11-04-2010, 11:49
Real heeft ook een prachtig team, ze zijn een geheel nieuw team.Dat heeft tijd nodig.

Hala Madrid!

11-04-2010, 11:51
lloris? la la zebbie mashie lloris!
safie je hebt een paar keer op voetbalzone gelezen dat man uted en juventus die keeper wille contractere, je gaat er gelijk vanuit dat ie wereldkeeper is. die vent ken jij niet eens, miss heb je m 1 á 2 keer zien keepen, maar lloris kan zowiezo niet aan valdes tippen met al zijn ervaringen, dus hou je kont dicht ashmen lloris, die mogen jullie hebben

11-04-2010, 11:52



Citaat door Yunus23:
Real heeft ook een prachtig team, ze zijn een geheel nieuw team.Dat heeft tijd nodig.

Hala Madrid!

sinds 2001 is real madrid uit vorm, laatst toen ze CL wonnen? ewa hoeveel tijd hebben ze nog nodig om te herstellen?

11-04-2010, 12:02

Citaat door wetenschapperr_:
lloris? la la zebbie mashie lloris!
safie je hebt een paar keer op voetbalzone gelezen dat man uted en juventus die keeper wille contractere, je gaat er gelijk vanuit dat ie wereldkeeper is. die vent ken jij niet eens, miss heb je m 1 á 2 keer zien keepen, maar lloris kan zowiezo niet aan valdes tippen met al zijn ervaringen, dus hou je kont dicht ashmen lloris, die mogen jullie hebben


Ga weg jij zemmel!Ik ken Lloris zeker heb hem ook zien keepen, kom jij voor mij oordelen.En jij moet helemaal niet praten jij bent een NEP-BARCA-FAN!

Gaat die zomaar oordelen tsjee Mensen

11-04-2010, 12:03

Citaat door wetenschapperr_:
sinds 2001 is real madrid uit vorm, laatst toen ze CL wonnen? ewa hoeveel tijd hebben ze nog nodig om te herstellen?



Met jouw ga ik niet praten.

11-04-2010, 12:14

Citaat door Yunus23:
Ga weg jij zemmel!Ik ken Lloris zeker heb hem ook zien keepen, kom jij voor mij oordelen.En jij moet helemaal niet praten jij bent een NEP-BARCA-FAN!

Gaat die zomaar oordelen tsjee Mensen

sinds wanneer volg je franse competitie

11-04-2010, 12:15

Citaat door Yunus23:
Met jouw ga ik niet praten.

omdat je me niet aankan kuikentje!

11-04-2010, 12:20
Barca staat er bekend om dat ze slechte keepers hebben, ik vind Valdes nog best wel goed.

11-04-2010, 12:21

Citaat door Riffie_denboch:
wetenschapper om te weten of Lloris goed is of niet, hoef je niet persee de Franse competitie te volgen, kan je ook zien in de CL

als chamakh 4x dit jaar tegen hem heeft gescoord, alles behalve kenmerken van een goede keeper
iedere keeper heeft zen reddingen-momenten, maar dat maakt nog niet van hem een gevaarlijk keeper!
gevaarlijke keeper kennen we wel van hun geschedenis! beginnend met buffon en van der sar, eindigend met valdes en cassillas
maar lloris? zeker een matige junk die zen momenten heeft

11-04-2010, 12:22

Citaat door Skietzo_V7:
Barca staat er bekend om dat ze slechte keepers hebben, ik vind Valdes nog best wel goed.

Valdes is de allerbeste van spanje afgelopen 10jaar, altijd minst gepasseerde keeper

11-04-2010, 12:23


Hij zit geen eens in de nationale ploeg

11-04-2010, 12:25

Citaat door wetenschapperr_:
omdat je me niet aankan kuikentje!


Jij bent echt een baby.

11-04-2010, 12:25

Citaat door Skietzo_V7:
Hij zit geen eens in de nationale ploeg

omdat casillas al zat, hij heeft de spaanse bond verblind met zen vroeger reddingen, en dus zitten vast aan hem, k vind eerlijk gezegd nu casillas een zeer normale keeper, die af en toe wat blunders maakt, dat heb je gezien tegen AC milaan CL, en het is NU zeer makkelijk tegen hem te scoren, als casillas casillas van vroeger was, had PEDRO gister echt niet gescoord hij zou t zeker hebben gepakt, k ken hoe casillas was, maar nu echt makkelijk om te scoren

Pagina's : [1] 2 3 4