Bekijk volle/desktop versie : Lionel Messi zonder Xavi-Iniesta-Alves-Keita-Toure



Pagina's : [1] 2 3

11-04-2010, 11:23

Citaat door Riffie_denboch:
Lucio had Messi in zijn broekzakje, Messi hele wedstrijd afwezig, en niet alleen in deze wedstrijd, alle wedstrijden van Argentinie, Tegen Bolivia a3ibadellah 6-0 verliezen




http://www.youtube.com/watch?v=IoH3BAwlwG0&feature=related

Egte Legende staat er altijd, ook met wat mindere spelers om zich heen
.

11-04-2010, 11:25


zebbie zebbie

11-04-2010, 11:27
mesiiiiiiiiiiiii mesiiiiiiiiiiiiiiiiii

11-04-2010, 11:29
0-2 , 0-2 ga huilen , ga huilen .. je kan er gewoon niet tegen.

11-04-2010, 11:30


waarom reageer je nog? pff .. 0-2 beslama! 4x achterelkaar.

11-04-2010, 11:30

Citaat door Riffie_denboch:
wetenschapper kan je nie tgn he,maar is wel zo, wrm zijn die andere Legendes wel allemaal belangrijk voor hun Land??dan hb k het over Maradona-Pelee-Zidane-Ronaldo(Braziliaan)

messi ook? zie je argentinie nergens aan meedoen? Nee toch? ze zijn overal! nou totdat WK afgelopen is kom eens terug, messi is net 22jaar! pas als tie in de 35 is en nog niks laten zien mag je terug komen

11-04-2010, 11:30
en ja ga maar lekker kapot van binuhh MESSI = LEGENDE

11-04-2010, 11:33
eh shab barca .. deze mensen moet je niet sirieus nemen en niet opgaan , keh zijn allemaal haters . 4x achter elkaar mohim , ik zeg al niks meer voordat je je zelf voor de trein gaat gooien thalla!

11-04-2010, 11:34

Citaat door Riffie_denboch:
op zijn 35 ste zie ik heb egt niet spelen zoals Maradona speeld op die leeftijd

en daarmee bedoel ik als messi tot die leeftijd nog geen legende is kom trug praten,pelé en maradona waren ook niet legende op hun 22ste toch?

11-04-2010, 11:36

Citaat door Riffie_denboch:
geloof mij met Burdisso, cambiaso, Veron enzz gaat hij egt geen WK winnen, of hij met Xavi-iniesta inhuren mischien maakt hij dan een kansje

Messi is fenomenaal! heeft totaal geen hulp nodig van medespelers, het kan zomaar uit zichzelf komen,

bijvoorbeeld doeltpunt tegen getafe, real zaragoza! gewoon van de helft van t veld met de bal zelf gaan, zonder hulp

11-04-2010, 11:37

Citaat door Riffie_denboch:
Nee maar Ronaldinho wel, kijk ronaldinho is nu 30, kijk hoe hij nu speelt, slechter als toen hij 22 was , Messi gaat er egt niet komen

ronaldinho heeft zen carriere zelf verpest, zelfde als hoe c.ronaldo nu doet! neemt t niet al te serieus!

ik zowiezo vind messi NU zker 2maten groter dan ronnie TOEN,

11-04-2010, 11:40
Messi is nu al een fenomeen op ze 22e wie heeft hem dat na gedaan dit kan ze 3e CL worden aleen wk ontbreekt nog als ie die gaat winnen dan is hij de beste ooit maar wordt moeilijk daar voor heb je ook 10 andere goeie spelers voor nodig zidane had ie wel toen net als ronaldhino


MOHIEM MESSI IS DE BESTE DIE IK OOIT HEB GEZIEN

11-04-2010, 11:40



Citaat door Riffie_denboch:
Jaa ik heb gezien tegen Bolivia 6-0 , waar ligt Bolivia eigenlijk

NL-FRANCA 4-1 WAAR WAS fr

11-04-2010, 11:41
Messi is nu al een fenomeen op ze 22e wie heeft hem dat na gedaan dit kan ze 3e CL worden aleen wk ontbreekt nog als ie die gaat winnen dan is hij de beste ooit maar wordt moeilijk daar voor heb je ook 10 andere goeie spelers voor nodig zidane had ie wel toen net als ronaldhino


MOHIEM MESSI IS DE BESTE DIE IK OOIT HEB GEZIEN

11-04-2010, 11:44

Citaat door Riffie_denboch:
Jaa ik heb gezien tegen Bolivia 6-0 , waar ligt Bolivia eigenlijk

doe niet alsof brazilie nooit verloor in de tijd van pelé!
en plus jij noemt pelé en maradona legende, maar dat heb je zelf niet gezien, jij leest t gwn in t media, en mis heb je wat korte filmpjes op youtube gezien, miss blaast media verzinsels op

en plus in die tijd was voetbal veeel trager dan nu, in die tijd bestond er niet eens tackles en slidingen, en die tijd niemand brak zijn benen tijdens wedstrijden, en die tijd eidigden de wedstrijden nooit op 0-0, er vielen overal goals omdat je er makkelijk doorheen kon

en voetbal van tegenwoordig? jij moet eerst heeeeeeeeeel goed op je benen letten voor je op de voetbeweging van de tegenstander let om hem te passeren,

Pagina's : [1] 2 3