Bekijk volle/desktop versie : ergste date ooit..



11-04-2010, 06:04
[hij blijkt dealer(agh dat was nog niet de grootste ramp) & iets heeeeeeeeeeeeel ergs te zijn. ik kan dat hier niet zomaar plaatsen.]

11-04-2010, 06:12


Daten is HARAM. Misschien komt het daardoor en niet door s7or. Waarom gaat men tegenwoordig gauw uit van s7or? Wth.

11-04-2010, 06:16

Citaat door Moon.:
Daten is HARAM. Misschien komt het daardoor en niet door s7or. Waarom gaat men tegenwoordig gauw uit van s7or? Wth.



klopt.
Maar waarom ontmoeten mijn vriendinnen wel normale jongens.
Bij mij lijken ze in het begin normaal te zijn, maar nadat ik ze beter leer kennen.....

Daarom zeg ik ook. Ik zal nooit meer daten. Ik heb mijn lesje wel geleerd door alleen maar horror types aan te trekken.

11-04-2010, 06:27
Zou ik mogen vragen hoe oud je bent?

11-04-2010, 06:29



Citaat door NotInTheMood:
Ja hoor, het is s7or, alles gaat mis dus het moet s7or zijn, het kan niet komen om het feit dat jij een idioot bent en zelf met verkeerde mannen date, nee het moet s7or zijn.
Jouw gebeurt ook alleen slechte dingen he? Alleen jij, op deze aardbol kan geen normale vent tegen komen ow booohooohoooo.Jij hebt rattengif nodig.



Wat een raar wijf ben jij.


Mens, geloof mij. Als jij zou weten wat ik heb meegemaakt in mijn leven, dan zou je weten dat mijn situatie zeer abnormaal is. Gewoon dingen die alleen in films voorkomen. Gevolgen die niet consistent zijn aan de oorzaak.. heel bizar allemaal. Ik leef een kluizenaar leventje en iedere keer dat ik weer buiten kom dan gebeurd er weer iets naars..

En dan heb ik het hier niet over daten, maar gebeurtenissen die in het dagelijkse leventje voorkomen. Of misschien heb ik een energieveld die horror types aantrekt kan ook.

11-04-2010, 06:31

Citaat door -Glimlach:
Zou ik mogen vragen hoe oud je bent?


Ik ben geen kleine meid meer hoor.
21 jaar, dus ruim volwassen.

11-04-2010, 06:45

Citaat door NotInTheMood:


Ach meid, zoek anders een Refki op.
Al denk ik dat je een beetje overdrijft door ervan uit te gaan dat het s7or is, misschien ligt het gewoon aan jezelf?

Tegenwoordig is alles s7or.



Ik zeg je eerlijk, toen die persoon mij vertelde dat er s7or bij mij is gedaan. Ik lachte haar uit.. Ik zei ze doen maar, ik geloof niet echt dat het werkt.

Maarja, nu ik er over nadenk. En onlangs weer echt een horrorflim(dat zet ik liever niet op het forum, horror. Wollah ik d8 dat mijn laatste uur geslagen was ) heb meegemaakt precies de dag dat ik besloot weer even naar buiten te gaan, na 2 weken lang thuis te zijn gebleven.
Ik durf amper meer naar buiten, doordat er toch iedere keer weer rare dingen gebeuren als ik buiten ben. Mijn vriendinnen zeggen het zelf ook, van wat is dit met jou. Als we met jou zijn maken we altijd drama mee..

11-04-2010, 06:49

Citaat door miss-taza:
Ik ben geen kleine meid meer hoor.
21 jaar, dus ruim volwassen.


Ja ik dacht eerlijk gezegt een stuk jonger.