Bekijk volle/desktop versie : Wat doe je aan naar de gemeente?



10-04-2010, 17:01


Tips

10-04-2010, 17:09


ik had toen een hele leuke djellaba laten maken wit/zilver... egt heel feestelijk leek op een kaftan eigenlijk en dan egt op maat... iedereen vnd t prachtig

10-04-2010, 17:10
Daar zat ik ook aan te denken.

Maar dan met beige en goud.

Waar heb je die laten maken?

10-04-2010, 17:12

Citaat door MeltoS:
Daar zat ik ook aan te denken.

Maar dan met beige en goud.

Waar heb je die laten maken?



ow bij mij had mn zus voor me gemaakt die is er een kei in... maar als je uit amsteram komt ken ik iemand anders diehet goed kan

10-04-2010, 17:13



Citaat door riffiagirl001:
ow bij mij had mn zus voor me gemaakt die is er een kei in... maar als je uit amsteram komt ken ik iemand anders diehet goed kan


Nee, ik kom niet uit Amsterdam.


Had jij ook een boeket of niet?

10-04-2010, 17:15

Citaat door MeltoS:
Nee, ik kom niet uit Amsterdam.


Had jij ook een boeket of niet?



ik was niet van plan... maar kreeg een boeketje van mn man die dag dat leek egt op een buidsboeket maar waren gewoon van de bloemenwinkeln allemaal witte rzen enzo. en heel mooi gemaakt en kort geknipt.. was wel leuk voor de fotos wanneer ga jij insha allah?

10-04-2010, 17:16

Citaat door riffiagirl001:
ik was niet van plan... maar kreeg een boeketje van mn man die dag dat leek egt op een buidsboeket maar waren gewoon van de bloemenwinkeln allemaal witte rzen enzo. en heel mooi gemaakt en kort geknipt.. was wel leuk voor de fotos wanneer ga jij insha allah?


Zo lief!


Ik weet het nog niet, moet nog een afspraak maken.

Maar wil gewoon een beetje een leuke outfit met een bloemetje.

10-04-2010, 17:17

Citaat door MeltoS:
Zo lief!


Ik weet het nog niet, moet nog een afspraak maken.

Maar wil gewoon een beetje een leuke outfit met een bloemetje.



ben je hoofddoek dragend of niet?

10-04-2010, 17:19
Ja, ik draag een hijaab.

10-04-2010, 17:21
dan egt een leuke djellaba maken... ik had ene ingetaieerd model zonder kapichon maar ebetje hoge kraag zag er leuker uit met hijaab naar binnen daar dat je die hoge kraagje zag.. leuke witte sgoentjes witte hoofddoek, leuke tassje en leuke roossje tuurlijk en zelfde kleur boeketje als je roossje..

10-04-2010, 17:26

Citaat door riffiagirl001:
dan egt een leuke djellaba maken... ik had ene ingetaieerd model zonder kapichon maar ebetje hoge kraag zag er leuker uit met hijaab naar binnen daar dat je die hoge kraagje zag.. leuke witte sgoentjes witte hoofddoek, leuke tassje en leuke roossje tuurlijk en zelfde kleur boeketje als je roossje..

Ja, ik moet het binnen nu en snel regelen. Dus weet niet of dat gaat lukken.

10-04-2010, 17:27

Citaat door MeltoS:
Ja, ik moet het binnen nu en snel regelen. Dus weet niet of dat gaat lukken.



je het nog geen afspraak dus als je wat willaten maken zoek iemand die het binnen 2 weken kan meestal kan dat heel makkelik\jk

succes sgat

10-04-2010, 17:32



Citaat door riffiagirl001:
je het nog geen afspraak dus als je wat willaten maken zoek iemand die het binnen 2 weken kan meestal kan dat heel makkelik\jk

succes sgat



Soekran, barkallahoefeek.


Ja, komt goed!