Bekijk volle/desktop versie : NL - Algeciras



10-04-2010, 16:42
.. dat stukje kun je m.u.v. NL en Belgie toch gewoon doortrekken?


Ik vertrek deze week naar Marokko insha'Allah en wil dit keer voor 't eerst via Parijs, Bordeaux en Madrid rijden.

Sinds ik via de andere kant rij ben ik vaak geflitst, maar heb nooit een boete gehad thuis. Ik weet dat je er enkel de lul kan zijn als je staande wordt gehouden.

Is dat via de voorgenoemde route ook het geval offe .. is er iemand een keer genaaid, ?

10-04-2010, 16:45



Citaat door MOisBACK:
.. dat stukje kun je m.u.v. NL en Belgie toch gewoon doortrekken?


Ik vertrek deze week naar Marokko insha'Allah en wil dit keer voor 't eerst via Parijs, Bordeaux en Madrid rijden.

Sinds ik via de andere kant rij ben ik vaak geflitst, maar heb nooit een boete gehad thuis. Ik weet dat je er enkel de lul kan zijn als je staande wordt gehouden.

Is dat via de voorgenoemde route ook het geval offe .. is er iemand een keer genaaid, ?



Ik ben in Parijs vorig jaar 2keer geflitst niet normaal gewoon!

10-04-2010, 16:47

Citaat door uniekste:
Ik ben in Parijs vorig jaar 2keer geflitst niet normaal gewoon!


Ja, maar heb je de boetes ook ontvangen?

10-04-2010, 16:49

Citaat door MOisBACK:
Ja, maar heb je de boetes ook ontvangen?



Jaa, waarom denk je dan dat ik het niet meer normaal vind! ahah

10-04-2010, 16:51



Citaat door uniekste:
Jaa, waarom denk je dan dat ik het niet meer normaal vind! ahah


In je Parijs kun je dat wel verwachten.

10-04-2010, 16:59

Citaat door MOisBACK:
In je Parijs kun je dat wel verwachten.


?

10-04-2010, 17:01

Citaat door uniekste:
?


Zodra je in Parijs aankomt wordt je meteen omringd door talloze snelwegen. Dan kun je wel verwachten dat er hier en daar een flitser staat. Begrijp je 'm?

10-04-2010, 17:02

Citaat door MOisBACK:
Zodra je in Parijs aankomt wordt je meteen omringd door talloze snelwegen. Dan kun je wel verwachten dat er hier en daar een flitser staat. Begrijp je 'm?


uhu ja ahahha

10-04-2010, 17:21
Thnx voor je reactie

10-04-2010, 18:45

Citaat door uniekste:
Jaa, waarom denk je dan dat ik het niet meer normaal vind! ahah

heb je de boete thuis gekregen of aan politie agent betaald op de weg want ik hoor dat ze in frankrijk je wordt geflits en de flitser(centrale) geeft het door aan de politie (agenten) op de weg

10-04-2010, 18:58

Citaat door mv500:
heb je de boete thuis gekregen of aan politie agent betaald op de weg want ik hoor dat ze in frankrijk je wordt geflits en de flitser(centrale) geeft het door aan de politie (agenten) op de weg


Dat is dus ook het laatste wat ik heb meegekregen.