Bekijk volle/desktop versie : Ik heb uit liefde gevochten voor een burka vrouw



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13

17-05-2010, 21:45
Burka hoeft niet oog te dekken.
allesbehalve ogen, maar wel wangen.
dat is een burka
niqaab valt daar ook onder.

hiyaab is niet wangdekkend ,m wel haar en boezem
hoofddoek ook niet, alleen haar

17-05-2010, 21:53


Meeste burka s zijn gewoon ogenvrij of een transaparant stofje voor de ogen.

17-05-2010, 22:00


Sommige kunnen ook zonder kijken, ze komen niet ver , of gaan niet zomaar naar buiiten, ze kennen hun vaste pad

17-05-2010, 22:03
Een broeder heeft ook voor mij gevochten, omdat ik commentaar keeg van een Hollander. Moet eerlijk zeggen, was echt mooi om te zien.

17-05-2010, 22:08



Citaat door Carlos_Reloaded:
Tering, weer 15 sec van me leven weggegooid.




17-05-2010, 22:10

Citaat door x_hafsa_x:
waarom zou je voor iemand moeten kiezen...

Degene helpen die onschuldig is..of gewoon uitelkaar halen..

dat dus.

17-05-2010, 22:14

Citaat door Whiteshadow-:
Een meisje liep langs een burka dragende vrouw, en ze zei Wat tegen haar.
Iets ongepast.

En toen kwam die burka vrouw naar haar toe, en wees met haar vinger heel dreigend in haar gezicht en zei iets over haar brutaliteit,
en zette die niet burkadragende meisje op haar plek.

Toen duwde ze haar weg, en die burka vrouw duwde hard terug, wat een sterke vrouw zeg

Ik liep naar die niet-burka wijf en duwde haar weg en zei: Je kan nog wat leren van deze vrouw, Leer alleen een beetje jezelf meer te bedekken.

verboden wijf !!!!!

Die burka vrouw keek me aan en gaf `n blik van : Chokran broeder.

In deze tijd, zal eigenlijk een man voor die niet-burka dragende meisje opkomen.
Maar nee , er bestaan nog mensen met fatsoen.

je mag reageren,
Maar ik heb nog een vrraag voor jou.

Wie help jij eerder een nette dame zonder hoofddoek?
Of een hoofddoek dame Die niet gedraagd naar haar hoofddoek?


Salamah bin Dinar heeft gezegd: "Verberg je goede daden (voor de mensen) zoals je je slechte daden verbergt." (Aboe Noe'aym, Bayhaqie)

En in een overlevering in al-Bayhaqie: "Verberg je goede daad zoals je je slechte daad verbergt en verwonder je niet over je eigen daad want je weet niet of je gelukkig of diep ongelukkig bent (in het Hiernamaals).

17-05-2010, 22:15
En badr hari

stoot na stoot

Fenomeen met islam tintje

17-05-2010, 22:16

Citaat door Whiteshadow-:
En badr hari

stoot na stoot

Fenomeen met islam tintje


Het zien niet mijn woorden

Dus niet hoogmoedig doen

17-05-2010, 22:18
hoogmoedig ??

Vuur mag je met vuur bestrijden.

17-05-2010, 22:19

Citaat door Whiteshadow-:
hoogmoedig ??

Vuur mag je met vuur bestrijden.


Wie ben jij om van iets vuur te maken?

17-05-2010, 22:19
Dit heeft niks met hijaab of geen te maken ik zou de persoon helpen die onschuldig is.

17-05-2010, 22:35



Citaat door MoCCino:
Wie ben jij om van iets vuur te maken?

vuur maak ik niet, wat al vuur is.

17-05-2010, 22:37

Citaat door Whiteshadow-:
Een meisje liep langs een burka dragende vrouw, en ze zei Wat tegen haar.
Iets ongepast.

En toen kwam die burka vrouw naar haar toe, en wees met haar vinger heel dreigend in haar gezicht en zei iets over haar brutaliteit,
en zette die niet burkadragende meisje op haar plek.

Toen duwde ze haar weg, en die burka vrouw duwde hard terug, wat een sterke vrouw zeg

Ik liep naar die niet-burka wijf en duwde haar weg en zei: Je kan nog wat leren van deze vrouw, Leer alleen een beetje jezelf meer te bedekken.

verboden wijf !!!!!

Die burka vrouw keek me aan en gaf `n blik van : Chokran broeder.

In deze tijd, zal eigenlijk een man voor die niet-burka dragende meisje opkomen.
Maar nee , er bestaan nog mensen met fatsoen.

je mag reageren,
Maar ik heb nog een vrraag voor jou.

Wie help jij eerder een nette dame zonder hoofddoek?
Of een hoofddoek dame Die niet gedraagd naar haar hoofddoek?


First of all, is het niet zo dat je als moslimzijnde een mede moslim niet mag beledigen, noch vervloeken. De profeet zei immers: “Het vervloeken van een gelovige is (alsof je hem) vermoordt(d.w.z. de twee zonden zijn hetzelfde.)”.

Second of all, burka of geen burka, een moslima blijft een moslima. En jij maakt daar geen verschil in. Laat dat maar aan God over, wil je?

Punt 3; is het niet zo dat jij voor haar opkwam, omdat ze je wel leuk lijkt? Dus je beledigde het ander meisje, zodat je de o, zo geweldige held kan zijn tegenover dat andere meisje(de zogehete burka meisje:rolleyes.

En tenslotte, als jij DAT fatsoenlijk kan noemen, dan weet ik het ook niet meer?! Fatsoen is om onpartijdig te zijn. En NIEMAND, maar dan ook NIEMAND te beledigen.

Bah, wat een krome mentaliteit zeg!

De Profeet zei: "Een onderdeel van het zijn van een goede Moslim is dat hij datgeen met rust laat wat hem niet aangaat."

En ook heeft hij gezegd: “Een (ware) moslim is iemand die het vermijdt andere moslims met zijn tong of zijn handen te kwetsen.”

En natuurlijk zei hij ook: "Weest niet jaloers op elkaar, en drijft geen oneerlijke handel, en haat elkaar niet, en keert jullie niet van elkaar af en doe geen bod als een ander biedt en wees als broeders, dienaren van God. De broeder is een broeder van een moslim: behandelt hem niet onrechtvaardig en kijkt niet op hem neer en laat hem niet in de steek. Godsvrees (Taqwa) is hier – en hij wees drie maal naar zijn borst – om slecht te worden, volstaat het voor een moslim om op zijn broeder neer te kijken. Alles van een moslim is verboden voor een moslim: zijn bloed, zijn bezittingen en zijn eer.”

Trek daar maar een lering uit!

By the way, zie het als een nasee7a, en wees niet hoogmoedig.

17-05-2010, 22:39

Citaat door Whiteshadow-:
vuur maak ik niet, wat al vuur is.


Dus jij denkt echt het recht te hebben om andere zo te noemen?

Moge Allah je leiden.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13