Bekijk volle/desktop versie : Het aantal Marokkaanse alleenstaanden zal toenemen.



Pagina's : [1] 2

09-04-2010, 15:19
Mijn mening:

Doordat Marokkaanse vrouwen gemiddeld een hogere opleiding hebben genoten dan Marokkaanse mannen en een bepaalde [in de ogen van de gemiddelde man] een te moderne visie op het leven hebben gecreëerd, die niet strookt met de visie van de mannen, zullen we steeds meer mismatchen gaan zien in relaties.

#Twexit

09-04-2010, 15:22


Klopt. De vrouwen gaan met Nederlanders, Antillianen etc. en de mannen zoeken de Marokkaanse vrouwen op in Marokko.

09-04-2010, 15:25
Dank, we delen dezelfde mening.
Wat vind jij van het feit dat Marokkaanse mannen vrouwen 'importeren' uit Marokko. Vind je dat een goede ontwikkeling of een slechte ontwikkeling?
En - meer persoonlijk - wat heeft jouw voorkeur?

09-04-2010, 15:29

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Dank, we delen dezelfde mening.
Wat vind jij van het feit dat Marokkaanse mannen vrouwen 'importeren' uit Marokko. Vind je dat een goede ontwikkeling of een slechte ontwikkeling?
En - meer persoonlijk - wat heeft jouw voorkeur?


Ik vind dat wel prima, dat Marokkaanse mannen vrouwen importeren. De vrouwen van hier denken vaak beter te weten. Ik vind dat prima, dan moeten ze maar met Nederlanders of andere rassen omgaan. Dan huw ik wel een Marokkaanse vrouw uit Marokko die wel gewoon down to earth is.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een Marokkaanse vrouw uit Marokko. Ik wil namelijk mijn Marokkaanse taal blijven gebruiken. Ook kunnen ze beter koken en luisteren. Ik vind het ook leuk om mijn vrouw wat bij te leren, en zien dat mijn vrouw het ook leuk vind dat ik haar wat leer. Hier weten de vrouwen alles al zogenaamd, en als je ze wat wilt leren, of advies geven, dan doen ze juist het tegenovergestelde.

09-04-2010, 15:31


Genoeg opgeleide ECHTE vrouwen die niet verwesterd zijn. komt allemaal wel goed.

09-04-2010, 15:32
Vrouwen zijn sowieso in de meerderheid en daarnaast (als ik al die berichten in de spits/nieuws websites mag geloven) ook vaker hoog opgeleid.
Dat het steeds moeilijker wordt om te matchen heeft denk ik dus ook gewoon te maken met het simpele feit dat er veel meer vrouwen als mannen hier rondlopen. Als er dan ook nog eens "veel" van die mannen dictatorisch zijn ingesteld dan gaan ze denk ik inderdaad niet voor iemand die lekker mondig is en haar vrouwtje staat om het maar ff zo te noemen hehe. En daarom dan ook dat de groep vrouwen die "hoog opgeleid" (niet dat dat altijd wat zegt hoor) zijn wat langer aan "wachten" zijn?

Lekker simpel he En jah ik weet dat het ook nie zo zwart/wit is maar goed. Het is bijna weekend joh (wat dat er nou mee te maken heeft..GEEN IDEE! :hihi

09-04-2010, 15:33

Citaat door TYGER:
Ik vind dat wel prima, dat Marokkaanse mannen vrouwen importeren. De vrouwen van hier denken vaak beter te weten. Ik vind dat prima, dan moeten ze maar met Nederlanders of andere rassen omgaan. Dan huw ik wel een Marokkaanse vrouw uit Marokko die wel gewoon down to earth is.

Mijn voorkeur gaat ook uit naar een Marokkaanse vrouw uit Marokko. Ik wil namelijk mijn Marokkaanse taal blijven gebruiken. Ook kunnen ze beter koken en luisteren. Ik vind het ook leuk om mijn vrouw wat bij te leren, en zien dat mijn vrouw het ook leuk vind dat ik haar wat leer. Hier weten de vrouwen alles al zogenaamd, en als je ze wat wilt leren, of advies geven, dan doen ze juist het tegenovergestelde.


Goed dat je er bewust over nagedacht hebt!

09-04-2010, 15:35
Je moest mij perse nadoen he met topic..

09-04-2010, 15:36

Citaat door Machiavelia:
Je moest mij perse nadoen he met topic..


Nee, niet waar. Als je dat gevoel hebt en je alle aandacht wil hebben voor je eigen topic, dan verwijder ik deze. Aan jou de beslissing..

09-04-2010, 15:39

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Nee, niet waar. Als je dat gevoel hebt en je alle aandacht wil hebben voor je eigen topic, dan verwijder ik deze. Aan jou de beslissing..



haha nee was n joke.. wel aardig van je

09-04-2010, 15:44
I don't know.

De vrouwen zijn sinds kort in het hoger onderwijs in de meerderheid. Dit betekent dat er meer opgeleide vrouwen zijn dan mannen. Daarnaast is het ook vaak zo dat deze vrouwen bepaalde verwachtingen hebben ten aanzien van hun aanstaande partner. Zo moet hij minimaal hetzelfde opleidingsniveau hebben en al die bladiebla. Duss bottom line, het kan zo zijn dat deze vrouwen de voorkeur geven aan een partner van gelijk niveau. Maar die zijn juist in de minderheid? Anyways, dit betekent toch niet dat ze er met Willem of Jan vandoor gaat? Genoeg hoog opgeleide vrouwen die hun afkomst niet verloochenen en lekker dichtbij de Marokkaanse cultuur blijven.

09-04-2010, 15:49

Citaat door Machiavelia:
haha nee was n joke.. wel aardig van je


Oke, gelukkig.


Citaat door Elmakteb:
I don't know.

De vrouwen zijn sinds kort in het hoger onderwijs in de meerderheid. Dit betekent dat er meer opgeleide vrouwen zijn dan mannen. Daarnaast is het ook vaak zo dat deze vrouwen bepaalde verwachtingen hebben ten aanzien van hun aanstaande partner. Zo moet hij minimaal hetzelfde opleidingsniveau hebben en al die bladiebla. Duss bottom line, het kan zo zijn dat deze vrouwen de voorkeur geven aan een partner van gelijk niveau. Maar die zijn juist in de minderheid? Anyways, dit betekent toch niet dat ze er met Willem of Jan vandoor gaat? Genoeg hoog opgeleide vrouwen die hun afkomst niet verloochenen en lekker dichtbij de Marokkaanse cultuur blijven.


Ik verwacht ook niet dat zij met een 'Willem of Jan' vandoor gaan, maar alleen blijven is ook een optie.

09-04-2010, 15:51


heerlijk hoe jullie over jullie eigen soort praten!

09-04-2010, 15:55
ik wil ook een man uit het buitenland...

09-04-2010, 15:56

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Oke, gelukkig.



Ik verwacht ook niet dat zij met een 'Willem of Jan' vandoor gaan, maar alleen blijven is ook een optie.


Oeps, my bad. Enkele reacties waren gebaseerd op het overgaan naar andere bevolkingsgroepen.

Alleen blijven? Dat zou heel goed kunnen. Wel jammer, gezien bijna iedere vrouw een kinderwens heeft.

Pagina's : [1] 2