Bekijk volle/desktop versie : Mijn visie op het verhaal; Mijn tweeling zusje ging er vandoor met mijn verloofde(ik)



09-04-2010, 11:52
Als je het verhaal van Hayat nog niet hebt gelezen raad ik je aan om dat eerst te doen. Link: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3091334


Ik gebruik de zelfde namen om verwarring te voorkomen.

Geen haat reacties.. Alleen lezen en uppen. De rest is niet jullie zaak.

Hayat was snel in vervolgen schrijven. Ik zal niet zo snel zijn. Niet komen huilen omdat je moet wachten.. Zij heeft veel geschreven.. Ik ga schrijven waar het fout is gegaan de rest is niet zo belangrijk geen reden om alles dubbel te schrijven en lezen en ik kan me niet alles meer herinneren.
Mohiem voordat ik begin wil ik zeggen tegen Hayat: Het spijt me voor alles. Ik weet dat ik je kwijt ben maar ik hou nog steeds van je. Ik weet dat je me niet meer gelooft, maar het is toch zo. Ik schrijf nu speciaal voor jou omdat je me geen kans geeft om het uit te praten en veel mensen in je topic vroegen of ik wilde schrijven. Ik heb nu niet zo druk met school dus zied laten ik maar beginnen en ik weet dat jij hoe dan ook ooit op een dag weer de mijne zult zijn.

Upp maar alvast.

09-04-2010, 20:09


up voor jou,
schrijf zo snel mogelijk een vervolgje

09-04-2010, 21:03
Uuuuuuuup uuup ga snel verder ben benieuwd

(Toch erg wat je haar hebt aangedaan)

Maar schrijf snel een vervolg je bent niet eens begonnen....:s

Asmaa

uuuuup
uuuuuup
uuuuuuup
uuuuuuuup

09-04-2010, 23:33
Up voor jou meneer!

09-04-2010, 23:52


Ben benieuwd!
UP UP UP

10-04-2010, 00:03
up

10-04-2010, 10:23
uppppppppppppppppppppppppppppppppppppp jalla zied

10-04-2010, 16:30
upupupup komop ik wil een begin zien

10-04-2010, 16:39

Citaat door kickboxer-f:
Als je het verhaal van Hayat nog niet hebt gelezen raad ik je aan om dat eerst te doen. Link: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3091334


Ik gebruik de zelfde namen om verwarring te voorkomen.

Geen haat reacties.. Alleen lezen en uppen. De rest is niet jullie zaak.

Hayat was snel in vervolgen schrijven. Ik zal niet zo snel zijn. Niet komen huilen omdat je moet wachten.. Zij heeft veel geschreven.. Ik ga schrijven waar het fout is gegaan de rest is niet zo belangrijk geen reden om alles dubbel te schrijven en lezen en ik kan me niet alles meer herinneren.
Mohiem voordat ik begin wil ik zeggen tegen Hayat: Het spijt me voor alles. Ik weet dat ik je kwijt ben maar ik hou nog steeds van je. Ik weet dat je me niet meer gelooft, maar het is toch zo. Ik schrijf nu speciaal voor jou omdat je me geen kans geeft om het uit te praten en veel mensen in je topic vroegen of ik wilde schrijven. Ik heb nu niet zo druk met school dus zied laten ik maar beginnen en ik weet dat jij hoe dan ook ooit op een dag weer de mijne zult zijn.

Upp maar alvast.

Je weet wel heel zeker dat ze de jouwe wordt, hè?
Ben benieuwd...

10-04-2010, 21:20
ben benieuwd..

11-04-2010, 14:11

Citaat door Mocrofairy12:
Je weet wel heel zeker dat ze de jouwne wordt, hè?
Ben benieuwd...

Ik weet wel heel zeker van NIET..
Ik ga die fout niet nog eeens maken..

11-04-2010, 14:13

Citaat door hayat951:
Ik weet wel heel zeker van NIET..
Ik ga die fout niet nog eeens maken..

Goed gezegd dame!
Hij verdient je absoluut niet.
Een andere, goede man zal jou wel verdienen.
Maar laat ik de visie van hem toch maar even lezen.

11-04-2010, 14:17


ik ga nu beginnen met een vervolgje te typen

haatreacties zijn ook welkom

11-04-2010, 14:17

Citaat door Mocrofairy12:
Goed gezegd dame!
Hij verdient je absoluut niet.
Een andere, goede man zal jou wel verdienen.
Maar laat ik de visie van hem toch maar even lezen.

Ja nadat ik het verhaal heb gelezen zet ik faysal op de negeerlijst..

Na alles wat hij me aan heeft gedaan verdient hij me inderdaad niet..

11-04-2010, 14:31
De dag voordat Imane naar Marokko ging



We gingen samen naar een soort cafe/resaurant. In het begin deed ik kortaf tegen haar. Wollah meh ik weet waarom. Dat ging gwn automatisch. Ik wilde niet dat ze naar Marokko ging. Klaar!! Ik wilde geen afscheid nemen van haar. Ik deed echt ziek tegen haar. We gingen wat drinken. Het was gezellig..Wat ging ik haar missen. Ik wilde er niet aan denken maar ik deed het toch. Ik wilde niet dat ze ging. Die rare mensen daar die kk zwervers die geilen op ieder Europese meisje. Ik wilde met haar mee of dat ze hierbij mij bleef mohiem nadat we klaar waren gingen we naar buiten. Het regende dus ik ging de auto halen. Ik liet Imane daar achter wat ik beter niet had moeten doen. Toen ik terug kwam zag ik z’n gozer aan mijn meisje. Ik zag aan Imane dat ze bang was. Ik stapte meteen uit me auto en liep op die gozer af. Hij had nog een grote bek ook. Hij heeft ze gevoelt kk hard. ewaja moest tie maar van mijn chick afblijven. Daarna werd Imane boos op mij. Wollah meh ik wist waarom. Ze moest juist dankbaar zijn ik had haar geholpen.. Ik had die jongen geslagen voor haar en dan wordt ze nog eens boos op mij. We schreeuwen tegen elkaar. Ik wilde niet dat het zo ging. Was onze laatste dag. Verpest door die gozer. Tazzz

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55