Bekijk volle/desktop versie : Staking om bier drinken tijdens werk



09-04-2010, 11:52
Staking om bier drinken tijdens werk


Een fabriek van Carlsberg in Kopenhagen
Christian Johannesen - christian.johannesen.dk
Update: vrijdag 9 apr 2010, 08:26
Bij de Deense bierproducent Carlsberg wordt om een bijzondere reden gestaakt. Het gaat de werknemers niet om meer loon, maar ze willen tijdens het werk meer bier drinken.

Het personeel van de brouwer kon tot 1 april de hele dag gratis een biertje pakken. De enige regel was dat de werknemers niet dronken mochten zijn.

Op allerlei plekken in het bedrijf stonden koelkasten gevuld met bier, maar de directie besloot de regels aan te scherpen. Er mag nu alleen nog een biertje worden gedronken in de pauze. De bedrijfsleiding zegt te streven naar een maatschappelijk aanvaardbaar alcoholbeleid.

Ook vrachtwagenchauffeurs van Carlsberg doen mee aan de staking, al geldt de nieuwe regel niet voor hen. Zij mogen per dag drie biertjes drinken in hun truck.

http://nos.nl/artikel/149411-staking-om-bier-drinken-tijdens-werk.html

09-04-2010, 11:56


ik wil dat bier verboden word in nederland.

09-04-2010, 12:00

Citaat door Globi:
Staking om bier drinken tijdens werk


Een fabriek van Carlsberg in Kopenhagen
Christian Johannesen - christian.johannesen.dk
Update: vrijdag 9 apr 2010, 08:26
Bij de Deense bierproducent Carlsberg wordt om een bijzondere reden gestaakt. Het gaat de werknemers niet om meer loon, maar ze willen tijdens het werk meer bier drinken.

Het personeel van de brouwer kon tot 1 april de hele dag gratis een biertje pakken. De enige regel was dat de werknemers niet dronken mochten zijn.

Op allerlei plekken in het bedrijf stonden koelkasten gevuld met bier, maar de directie besloot de regels aan te scherpen. Er mag nu alleen nog een biertje worden gedronken in de pauze. De bedrijfsleiding zegt te streven naar een maatschappelijk aanvaardbaar alcoholbeleid.

Ook vrachtwagenchauffeurs van Carlsberg doen mee aan de staking, al geldt de nieuwe regel niet voor hen. Zij mogen per dag drie biertjes drinken in hun truck.

http://nos.nl/artikel/149411-staking-om-bier-drinken-tijdens-werk.html



Zuipuh onder werktijd? Da's zwaar bezopuh.

09-04-2010, 12:03
bier is slecht.

deense meisjes drinken veel bier en hebben sex met iedereen. vaak worden ze wakker helemaal naakt en ontdekken ze dat ze sex met jan en allemaal gehad hebben.

dat heb ik vanuit een geldige nieuwsbron.

09-04-2010, 12:04



Citaat door kiwie:
ik wil dat bier verboden word in nederland.

ik ook. we moeten onze eigen partij oprichten.

09-04-2010, 12:13
De Pizatie Partij, met als ondertitel 'te bezopen voor woorden'.

09-04-2010, 12:19

Citaat door agmet:
De Pizatie Partij, met als ondertitel 'te bezopen voor woorden'.

wat een haat tegen de pizatie partij