Bekijk volle/desktop versie : WK in gevaar ! Al Qaida dreigt met Aanslagen!



Pagina's : [1] 2 3

09-04-2010, 11:12
Al-Qaeda dreigt met aanslag WK

Uitgegeven: 9 april 2010 11:05
Laatst gewijzigd: 9 april 2010 11:05


WASHINGTON - Het terreurnetwerk al-Qaeda dreigt met een aanslag tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika.
© ANP

Dat meldde de Amerikaanse televisiezender CBS donderdagavond.

De aanslag zou voornamelijk zijn gericht tegen de Verenigde Staten en Groot-Brittannië.

Honderden doden

''Hoe fantastisch zou het zijn als tijdens de wedstrijd VS-Engeland, die live wordt uitgezonden vanuit een stadion vol toeschouwers, het geluid van een explosie te horen is en honderden doden vallen, zoals Allah dat wil''. Zo luidde de boodschap van al-Qaeda op internet.

Al-Qaeda dreigt dat ze explosieven zal gebruiken die niet op te sporen zijn. De organisatie keert zich niet alleen tegen de Verenigde Staten en Groot-Brittannië, maar ook tegen Frankrijk, Duitsland en Italië.

Het WK vindt van 11 juni tot en met 11 juli dit jaar plaats in Zuid-Afrika. Ook Nederland is geplaatst voor het toernooi.

© ANP

bron: http://www.nu.nl


09-04-2010, 11:23


Ze3ma moslim, met zn 10 vrouwen.

09-04-2010, 11:52
Amerika = Alqaida

09-04-2010, 12:00
En dit komt allemaal gelijk in het nieuws omdat het om moslims gaat.

Toen die blanke boer laatst werd vermoord door 2 negers en die blanke opriepen tot rassenrellen hoorde je er geen moer over.

09-04-2010, 12:13


1 grote grap er is geen sprake van Al Qaida het is de FBI en nog van die organisaties ze willen ons gewoon in een slecht daglicht plaatsen

09-04-2010, 12:17
jullie zijn echt naif als jullie zulke berichten geloven

09-04-2010, 12:18
Waar kan je lid worden dan van Alqaida? Hoe zit de structuur in elkaar? Allemaal vage onzin dus.

Check docu in mijn OT.

09-04-2010, 12:19
alquada is een hoax een leugen, mensen trappen daar in..............

Jullie meosten eens weten wat er in realiteit gebeurt

09-04-2010, 13:49
Wat een onzin zeg..

Heb je een link dat hiernaartoe leid?

09-04-2010, 13:55

Citaat door Amsterdam21:
Al-Qaeda dreigt met aanslag WK

Uitgegeven: 9 april 2010 11:05
Laatst gewijzigd: 9 april 2010 11:05


WASHINGTON - Het terreurnetwerk al-Qaeda dreigt met een aanslag tijdens het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika.
© ANP

Dat meldde de Amerikaanse televisiezender CBS donderdagavond.

De aanslag zou voornamelijk zijn gericht tegen de Verenigde Staten en Groot-Brittannië.

Honderden doden

''Hoe fantastisch zou het zijn als tijdens de wedstrijd VS-Engeland, die live wordt uitgezonden vanuit een stadion vol toeschouwers, het geluid van een explosie te horen is en honderden doden vallen, zoals Allah dat wil''. Zo luidde de boodschap van al-Qaeda op internet.

Al-Qaeda dreigt dat ze explosieven zal gebruiken die niet op te sporen zijn. De organisatie keert zich niet alleen tegen de Verenigde Staten en Groot-Brittannië, maar ook tegen Frankrijk, Duitsland en Italië.

Het WK vindt van 11 juni tot en met 11 juli dit jaar plaats in Zuid-Afrika. Ook Nederland is geplaatst voor het toernooi.

© ANP

bron: www.nu.nl



Wat ik nu niet begrijp en eigenlijk nooit niet. Waarom dreigen? Waarom niet gewoon doen?? Waarom moeten ze zeggen dat ze iets willen opblazen? Dat is toch niet logisch? Dus in hoeverre kan je het bericht vertrouwen?

09-04-2010, 13:58
ik denk dat ze met dreigen willen bereiken

dat ze gaan stressen en allemaal maatregelen gaan nemen
om niks ....

mayb doen ze nie eens iets..

maar hoe dan ook zal iedereen maatregelen moeten treffen!

en dat is wat al-qaeda wil.

09-04-2010, 14:23

Citaat door BITE-THE-DUST:
ik denk dat ze met dreigen willen bereiken

dat ze gaan stressen en allemaal maatregelen gaan nemen
om niks ....

mayb doen ze nie eens iets..

maar hoe dan ook zal iedereen maatregelen moeten treffen!

en dat is wat al-qaeda wil.


Dus Al-Qaida gaat slapende honden wakker maken door te gaan reclameren over een daad waar elke extremist van droomt? Lijkt me heel sterk!

Ik denk dat Al-Qaida altijd als doel heeft Amerika of bondgenoten een zware klap te bezorgen. Dus waarom de aanslag 'promoten'

De belangrijkste vraagstelling:
Wat of wie is Al-Qaida?

09-04-2010, 14:30


Broeders, jullie zouden deze documentaire moeten kijken waarin veel van dit soort zaken aan het licht komen: http://www.wakeupproject.com/VList.asp?Series=1&Video=91

Is een echte aanrader.

09-04-2010, 15:37
Al qaida gaat veelste ver

09-04-2010, 19:07
Liegen en bedriegen.....

Pagina's : [1] 2 3