Bekijk volle/desktop versie : Sharia4Belgium duikt weer op



09-04-2010, 08:42
Fouad Belkacem, de man die onder de naam Abu Imran woordvoerder is van Sharia4belgium, is weer opgedoken.

In een videoboodschap van zo'n twaalf minuten op YouTube legt de man uit waarom zijn organisatie vorige week de lezing van Benno Bernard over de islam onmogelijk heeft gemaakt.

'Het is de plicht van iedere moslim om deze man tegen te houden, en elke andere die Allah en zijn boodschap probeert te beledigen', zegt Belkacem die zijn toespraak op YouTube deels in het Nederlands, deels in het Arabisch houdt. Hij noemt diegenen die de verdediging van Barnard op zich nemen 'hypocrieten' en ontkent verder dat hij en de zijnen een negatieve boodschap verkondigen. 'Wij pleiten voor de sharia en dat is de prachtigste boodschap die ooit verkondigd is.'

De man probeert zijn ideeën dus via YouTube te verspreiden. De nieuwe website van Sharia4Belgium was gisteren immers op vraag van actualiteitsblog Mediageil.be offline gehaald. 'Wij hebben de Amerikaanse provider via e-mail gemeld dat deze heren het invoeren van de sharia bepleiten', zegt Sam Feys, woordvoerder van Mediageil.be. 'Die boodschap volstond.'

Fouad Belkacem reageert intussen ook op de drie veroordelingen voor diefstal en weerspannigheid die hij eerder opliep. 'Mijn vorig leven heb ik achter mij gelaten', zegt Belkacem. 'Allah heeft mij het licht getoond.'

bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=JQ2OK0Q4

09-04-2010, 09:02


Denkt zo'n knul nou echt dat hij succes gaat boeken?

09-04-2010, 09:06
Eens afwachten of die gast z'n principes 25.000 euro waard zijn.

09-04-2010, 09:09

Citaat door Opnieuw_V0.3:
Eens afwachten of die gast z'n principes 25.000 euro waard zijn.


Dan zet hij toch gewoon weer een kraakje?

09-04-2010, 09:14



Citaat door gekkeappie:
Fouad Belkacem, de man die onder de naam Abu Imran woordvoerder is van Sharia4belgium, is weer opgedoken.

In een videoboodschap van zo'n twaalf minuten op YouTube legt de man uit waarom zijn organisatie vorige week de lezing van Benno Bernard over de islam onmogelijk heeft gemaakt.

'Het is de plicht van iedere moslim om deze man tegen te houden, en elke andere die Allah en zijn boodschap probeert te beledigen', zegt Belkacem die zijn toespraak op YouTube deels in het Nederlands, deels in het Arabisch houdt. Hij noemt diegenen die de verdediging van Barnard op zich nemen 'hypocrieten' en ontkent verder dat hij en de zijnen een negatieve boodschap verkondigen. 'Wij pleiten voor de sharia en dat is de prachtigste boodschap die ooit verkondigd is.'

De man probeert zijn ideeën dus via YouTube te verspreiden. De nieuwe website van Sharia4Belgium was gisteren immers op vraag van actualiteitsblog Mediageil.be offline gehaald. 'Wij hebben de Amerikaanse provider via e-mail gemeld dat deze heren het invoeren van de sharia bepleiten', zegt Sam Feys, woordvoerder van Mediageil.be. 'Die boodschap volstond.'

Fouad Belkacem reageert intussen ook op de drie veroordelingen voor diefstal en weerspannigheid die hij eerder opliep. 'Mijn vorig leven heb ik achter mij gelaten', zegt Belkacem. 'Allah heeft mij het licht getoond.'

bron: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=JQ2OK0Q4




In de gekkenhuizen krioelt het dus niet enkel van mensen die denken dat ze Napoleon zijn.

09-04-2010, 09:16
Bijna vergeten, ik moet een nieuw lampje kopen voor in de badkamer.

09-04-2010, 09:18

Citaat door calimero__:
Een spaarlampje?


Zo'n halogeendingetje.

09-04-2010, 09:19

Citaat door Eekhoorn:
Zo'n halogeendingetje.

Een halo geen dingetje bedoel je.

09-04-2010, 09:20

Citaat door rijmaran:
Een halo geen dingetje bedoel je.


Als ik het licht maar zie tijdens het tandenpoetsen!

09-04-2010, 09:22

Citaat door Eekhoorn:
Als ik het licht maar zie tijdens het tandenpoetsen!

Een vals gebit kan dan nuttig zijn, kan je mee aan het raam gaan staan en verbruikt dus helemaal geen electriciteit.

09-04-2010, 10:22

Citaat door Eekhoorn:
Dan zet hij toch gewoon weer een kraakje?
Wacht even, ik voel een cijfercombinatie doorkomen.

09-04-2010, 10:31
waarom gaat hij zijn website hosten op een belgische server?

gewoon op een amerikaanse doen.

09-04-2010, 11:04



Citaat door A3efan_tafersit:
Dit selectieve 'kritiek' dat sommigen hier gebruiken om moslims te beledigen is niks anders dan discriminatie, haat, provocatie, immoreel gedrag... verpakt in een jasje dat 'vrijheid van meningsuiting' wordt genoemd.

Stik in jullie hypocrisie.

En die sarcasme commentaren bewijzen eens te meer het vluchten van de waarheid.
Wat een sarcasme pik, stik je al een beetje?

09-04-2010, 11:05

Citaat door A3efan_tafersit:
Dit selectieve 'kritiek' dat sommigen hier gebruiken om moslims te beledigen is niks anders dan discriminatie, haat, provocatie, immoreel gedrag... verpakt in een jasje dat 'vrijheid van meningsuiting' wordt genoemd.

Stik in jullie hypocrisie.

En die sarcasme commentaren bewijzen eens te meer het vluchten van de waarheid.


Ik beledig geen moslims, ik lach die onnozele S4B kliek uit.

09-04-2010, 11:29

Citaat door A3efan_tafersit:
Dit selectieve 'kritiek' dat sommigen hier gebruiken om moslims te beledigen is niks anders dan discriminatie, haat, provocatie, immoreel gedrag... verpakt in een jasje dat 'vrijheid van meningsuiting' wordt genoemd.

Stik in jullie hypocrisie.

En die sarcasme commentaren bewijzen eens te meer het vluchten van de waarheid.


Zeur niet. Of vindt jij dat een normale site?