Bekijk volle/desktop versie : KFC Halal



Pagina's : [1] 2

08-04-2010, 12:16
Niet Dus!!!

Sorry voor mensen die geen frans verstaan.


08-04-2010, 13:11


Ik eet daar sowieso nooit, maar bewijs voor diegene die er wel eten?

08-04-2010, 13:12
Ik heb thuis wat bewijs opgeslagen, zal vanavond plaatsen inshaaAllah

08-04-2010, 13:37

Citaat door IslaamFanaat:
Ik heb thuis wat bewijs opgeslagen, zal vanavond plaatsen inshaaAllah


Inshallah



Up

08-04-2010, 15:16


Salam,

vind het zo goed dat er mensen zijn die echt moeite doen om zulke informatie op deze site te zetten. Ben trots op jullie wellah. Jullie zijn goed bezig. Velen, zoals ik bijvoorbeeld wist niet dat KFC niet halal was. En nog veel andere dingen, maar door jullie informatie word ik veel wijzer.

Chokran 3aleikum salaam

09-04-2010, 00:12

Citaat door ilhampje1:
Salam,

vind het zo goed dat er mensen zijn die echt moeite doen om zulke informatie op deze site te zetten. Ben trots op jullie wellah. Jullie zijn goed bezig. Velen, zoals ik bijvoorbeeld wist niet dat KFC niet halal was. En nog veel andere dingen, maar door jullie informatie word ik veel wijzer.

Chokran 3aleikum salaam



Graag gedaan




up

09-04-2010, 01:28
Tegenwoordig is niks meer Halal, zelfs de Mac in Marokko is niet meer Halal.

13-04-2010, 14:26
als je twijfelt is het ALTIJD haram.

en iets is pas halal als een moslim je dat verteld niet een kafier.

en los van halal of haram, ze mishandelen die kippen enorm voordat ze doodgemaakt worden.

http://video.google.com/videoplay?docid=6298150629236181281#

13-04-2010, 14:27

Citaat door doenya4:
Tegenwoordig is niks meer Halal, zelfs de Mac in Marokko is niet meer Halal.



ja? hoe bedoel je.

13-04-2010, 14:46
Ik versta het niet, maar heb toch even geluisterd naar wat hij zei. Wat een verschrikkelijke taal is het toch.

Kijk uit naar je bewijzen IslaamFanaat! Kan ik aan me zwager laten lezen, want hij geloofd mij niet (alleen maar omdat ie verslaafd is wilt ie het niet aannemen Subhan Allaah:moe.

13-04-2010, 16:10

Citaat door Bi-Idhnillaah:
Ik versta het niet, maar heb toch even geluisterd naar wat hij zei. Wat een verschrikkelijke taal is het toch.

Kijk uit naar je bewijzen IslaamFanaat! Kan ik aan me zwager laten lezen, want hij geloofd mij niet (alleen maar omdat ie verslaafd is wilt ie het niet aannemen Subhan Allaah:moe.

Vraag eens hoe hij er bij komt dat het 7alaal is? Als hij zegt 7alaalcertificaat, vraag hem dan te bellen naar het nummer dat staat op certificaat.

14-04-2010, 00:10

Citaat door gangster86:
ja? hoe bedoel je.



Het is jammer dat je zelfs in Islamitische landen, geen halal geslacht vlees kan krijgen, terwijl ze wel beweren dat het halal geslacht is.

Er zijn onderzoeken gedaan naar veel eettenten. Wat blijkt het vlees NIET halal.

Als een moslimbroeder of zuster ons verteld dat het vlees halal is en dit blijkt niet zo te zijn dan is dit op zijn rug.

Begrijp je?

14-04-2010, 01:02



Citaat door doenya4:
Het is jammer dat je zelfs in Islamitische landen, geen halal geslacht vlees kan krijgen, terwijl ze wel beweren dat het halal geslacht is.

Er zijn onderzoeken gedaan naar veel eettenten. Wat blijkt het vlees NIET halal.

Als een moslimbroeder of zuster ons verteld dat het vlees halal is en dit blijkt niet zo te zijn dan is dit op zijn rug.

Begrijp je?



Ja ik snap em, maar als je twijfelt hieraan dan moet je zelf ook afstand hiervan nemen.

voorbeeld: ik at eerst altijd in mac in marokko, nu kan ik dat niet meer doen omdat er twijfel is.

14-04-2010, 01:13

Citaat door gangster86:
Ja ik snap em, maar als je twijfelt hieraan dan moet je zelf ook afstand hiervan nemen.

voorbeeld: ik at eerst altijd in mac in marokko, nu kan ik dat niet meer doen omdat er twijfel is.



Dat is goed van je!

Maar als je bij twijfel iets beter niet kan eten, dan kan je beter niets meer eten. Omdat je nooit zeker kan weten. Alleen als je het zelf slacht.

Dus houd het maar bij zelf een schaap slachten en lekker swa ervan maken

14-04-2010, 01:31

Citaat door doenya4:
Dat is goed van je!

Maar als je bij twijfel iets beter niet kan eten, dan kan je beter niets meer eten. Omdat je nooit zeker kan weten. Alleen als je het zelf slacht.

Dus houd het maar bij zelf een schaap slachten en lekker swa ervan maken



ahahah ik heb zooo zin daarin :P

maare ik kan zelf niet slachten, ben niet mannelijkg enoeg daarvoor

Pagina's : [1] 2