Bekijk volle/desktop versie : wat hadden jullie aan?



07-04-2010, 15:13
mijn vriend en ik hebben het over trouwen gehad....pff hij wil komen met zijn ouders...maar nou maak ik me nu al druk wat ik aanmoet op die dag...

ik ben niet van de jelabbas...kan een driekwart rokje en een blousje ook?

07-04-2010, 15:15



Citaat door senae_85:
mijn vriend en ik hebben het over trouwen gehad....pff hij wil komen met zijn ouders...maar nou maak ik me nu al druk wat ik aanmoet op die dag...

ik ben niet van de jelabbas...kan een driekwart rokje en een blousje ook?



Ik had een spijker rok aan tot mijn knieën en een bijpassende blousje. Haren gestyled een klein beetje make up op en klaar . Maarjah bij ons in de familie hoef je dan ook niet hele avond naast je schoonfamilie te zitten slechts hallo zeggen en dan klaar naar je kamer waar je vriendinnen en nichten op je wachten hehehe ....

Liefs

07-04-2010, 15:22
Bij was het in de zomer in marokko, had een maxi jurk aan met bijpassende bolero.. Haren gewoon los (lekker naar de kapper) lichtjes make up en klaar.......

07-04-2010, 15:35

Citaat door nejmaatje:
Ik had een spijker rok aan tot mijn knieën en een bijpassende blousje. Haren gestyled een klein beetje make up op en klaar . Maarjah bij ons in de familie hoef je dan ook niet hele avond naast je schoonfamilie te zitten slechts hallo zeggen en
klaar naar je kamer waar je vriendinnen en nichten op je wachten hehehe ....

Liefs


ja toch rokje en blousje...niet te uitbundig...
gezellig
ik blijf er wel hij zitten...ik wil alles meemaken hahaha

07-04-2010, 15:37


Gewoon netjes aan.

07-04-2010, 15:38

Citaat door MissBabe:
Bij was het in de zomer in marokko, had een maxi jurk aan met bijpassende bolero.. Haren gewoon los (lekker naar de kapper) lichtjes make up en klaar.......



07-04-2010, 15:47

Citaat door senae_85:
ja toch rokje en blousje...niet te uitbundig...
gezellig
ik blijf er wel hij zitten...ik wil alles meemaken hahaha



Nee inderdaad niet moeilijk doen, ze moeten je accepteren hoe je bent hihi. Als je je anders voordoet tijdens handvraag procedure dan wekt dat aan het eind van de rit vragen op vragen als; Waarom trekt zij dat aan, respectloos blabla (natuurlijk is dat niet bij iedereen het geval hihi).

Ja dat verschilt per persoon natuurlijk is had zo iets van laat de vrouwtjes maar lekker gezellig bij elkaar zitten als ik nodig ben dan hoor ik het wel . Dus zodoende was ik boven aan het gamen met mijn vriedinnen, nichtjes en zijn nichtjes enz. Was dus kei gezellig hihi..