Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Probleemhuid..



Pagina's : [1] 2

07-04-2010, 12:37
Hoi dames,

Ik heb echt een probleemhuid en daar wil ik zo graag van af.
Ik heb al veel geprobeerd alleen komen die .. puistjes altijd weer terug..

Gisteren hoorde ik heel toevallig iets op de radio over een of andere chinese kruidenpeeling.
Dus ik googlen en vond de volgende informatie:


Bio-peeling
Biologische kruidenpeeling voor verjonging en probleemhuid
Na jaren van wetenschappelijk onderzoek heeft Neoderma een revolutie ontketend in de dermatologie door de ontwikkeling van de Neoderma bio-peeling. Een professionele behandeling gebaseerd louter en alleen op Algen, Planten, Kruidenextracten en Perfluorcarbon. Algen, Muntolie, Melisse en Calendula Extracten werken samen om de bloedcirculatie te verbeteren, de celvernieuwing te stimuleren en de huid te verjongen. De behandeling wordt toegepast bij vette huid, acné, littekens, rosacea, grove poriën, pigmentvlekken en levervlekken. Voor verwijdering van dode huidcellen en verminderen van lijntjes en rimpels. Neoderma Chinese kruidenpeeling is geschikt voor alle huidtypen, ook preventief. Zowel voor vrouwen als mannen, de donkere, de gevoelige, de allergische, de dunne en de couperose huid. Deze peeling met tweevoudige werking helpt mechanisch maar vooral biologisch met zichtbare resultaten vanaf de allereerste behandeling.

07-04-2010, 12:51


http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-375750.html

in deze topic staat veel informatie.
Ook las ik dat de verzekering de kosten vergoed. Ik ga morgen gelijk langs de huisarts om het een en ander na te vragen.

Ik heb ooit al pillen en een gel van m gehad maar geen van deze middelen hielpen tegen mijn huid.

Is er misschien iemand die dit ook ervaart?

07-04-2010, 12:52
wat voor pillen nam je dan in?

07-04-2010, 14:15
Ik krijg ook weleens af en toe puistjes maar niet zo extreem, waar ik zo last van heb zijn die vlekjes. Mn gezicht zit er zo vol van en ik weet niet hoe ik ze weg krijg heb ook van alles geprobeerd maar niks helpt.

07-04-2010, 15:04


Weet je wat ook goed helpt -bij mij iig- een goede kussensloop! Die moet niet van katoen zijn, maar van satijn, want dat houdt je talg-productie tegen op een of andere manier. Ik heb er hier ooit wat gekocht: http://www.satinsleepers.nl. Is echt mijn gouden tip !

07-04-2010, 16:35

Citaat door insaf18:
wat voor pillen nam je dan in?
Ik weet echt niet meer hoe ze heten. Ik moest ze voor een bepaalde periode slikken, volgens mij voor twee weken of een maand.. Ik had ze van de huisarts gekregen.




Citaat door dounia_ma:
Ik krijg ook weleens af en toe puistjes maar niet zo extreem, waar ik zo last van heb zijn die vlekjes. Mn gezicht zit er zo vol van en ik weet niet hoe ik ze weg krijg heb ook van alles geprobeerd maar niks helpt.


Nou op mijn gezicht al hamdoulilah niet zo veel, ik heb wel last van mee-eters op mijn kin, neus en voorhoofd (de befaamde T-zone).
Maar helaas, mijn rug is het grootste probleemgeval. Veel puisten en heel veel mee-eters. De mee-eters zijn ook nog eens zo leuk geweest om zich uit te breiden naar mijn onderrug, decollete (!!), hals en nek.
En over de littekens.. Ik ben vol getatoeëerd!!




Citaat door wienel:
Weet je wat ook goed helpt -bij mij iig- een goede kussensloop! Die moet niet van katoen zijn, maar van satijn, want dat houdt je talg-productie tegen op een of andere manier. Ik heb er hier ooit wat gekocht: http://www.satinsleepers.nl. Is echt mijn gouden tip !



Ik neem aan dat jij last had van alleen puistjes op je gezicht?

07-04-2010, 17:49
Op mn rug had mn zus eerst ook erg last van acne en allemaal vlekken, maar et is opeens erg verminderd ze heeft er nix aan gedaan, misschien dat et bij jou ook weg gaat.. Heb je er allang last van?

En bij mij is et gewoon als k een puistje krijg en weg gaat dat er dan een vlekje over blijft, op mn kin en voorhoofd gaat et wel weg, maar op mn wangen blijven de vlekken zitten..
Ik gebruik nu vichy normaderm ze zijn wel wat verminderd, maar ze zitten er nog ik durf niet zo over straat moet echt wel een foundation ofzo op smeren om et te verbergen. Maar ik wil dus geen foundation meer gebruiken ik wil gewoon zonder foundation de deur uit durven, dus als iemand mij kan helpen met et weg werken van vlekjes op mn wangen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn..

07-04-2010, 18:59

Citaat door wienel:
Weet je wat ook goed helpt -bij mij iig- een goede kussensloop! Die moet niet van katoen zijn, maar van satijn, want dat houdt je talg-productie tegen op een of andere manier. Ik heb er hier ooit wat gekocht: http://www.satinsleepers.nl. Is echt mijn gouden tip !

Hoe heb je de betaling gedaan?

07-04-2010, 19:02
ik doe elke dag honing met citroen voor me gezicht en het ziet er gelukkig beter uit.

07-04-2010, 21:59

Citaat door wienel:
Weet je wat ook goed helpt -bij mij iig- een goede kussensloop! Die moet niet van katoen zijn, maar van satijn, want dat houdt je talg-productie tegen op een of andere manier. Ik heb er hier ooit wat gekocht: http://www.satinsleepers.nl. Is echt mijn gouden tip !


Mensen trap hier niet in dit is RECLAME

07-04-2010, 22:08

Citaat door dounia_ma:
Op mn rug had mn zus eerst ook erg last van acne en allemaal vlekken, maar et is opeens erg verminderd ze heeft er nix aan gedaan, misschien dat et bij jou ook weg gaat.. Heb je er allang last van?

En bij mij is et gewoon als k een puistje krijg en weg gaat dat er dan een vlekje over blijft, op mn kin en voorhoofd gaat et wel weg, maar op mn wangen blijven de vlekken zitten..
Ik gebruik nu vichy normaderm ze zijn wel wat verminderd, maar ze zitten er nog ik durf niet zo over straat moet echt wel een foundation ofzo op smeren om et te verbergen. Maar ik wil dus geen foundation meer gebruiken ik wil gewoon zonder foundation de deur uit durven, dus als iemand mij kan helpen met et weg werken van vlekjes op mn wangen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn..


same problem over here.
heb een paar rode lichtbruine vlekken waar ik me erg aan irriteer

07-04-2010, 22:25

Citaat door galtiamina:
same problem over here.
heb een paar rode lichtbruine vlekken waar ik me erg aan irriteer




jaa dat heb ik dus ook, en ben echt radeloos, heb van ALLES geprobeerd, maar niets hielp

07-04-2010, 22:39



Citaat door Pakeezah:
Mensen trap hier niet in dit is RECLAME


Hoe weet je dat?

07-04-2010, 22:42
Nou dames zullen we dan toch maar die chinese kruidenpeeling gebruiken. Ik las ook dat je een gehele nieuwe huid krijgt dus dat is incl littekens en vlekjes. Ik wil het heel graag. Ik ga morgen ochtend naar de huisarts.

08-04-2010, 00:56

Citaat door Fashionita_:
jaa dat heb ik dus ook, en ben echt radeloos, heb van ALLES geprobeerd, maar niets hielp



hey meid ik kreeg net te horen dat sabon el beldi helpt tegen die vlekken, dat ze dan weg gaan..
Ik ga et morgen kopen en uit proberen, dus misschien ook iets voor jou..



Pagina's : [1] 2