Bekijk volle/desktop versie : Ik kan mijn vriend maar niet vertrouwen!!!



Pagina's : 1 2 [3] 4

19-04-2010, 16:11
Dat klopt ook zeker voor geen meter niet.
Hij liep gewoon te liegen. Want wanneer iemand zegt ik ga slapen staat je telefoon niet 1 uur later nog in gesprek.
Ja, en wij vrouwen voelen dat idd aan.

Thanks dat je zo goed voor me opkomt. Want aan al die andere reacties heb ik niks.

(K)


Citaat door volvraagtekens:
Ze vertrouwd hem niet anders deed ze het niet....en haar gevoel klopt dat ze hem niet vertrouwd want tegen haar zegt hij dat hij moe is en gaat slapen en vervolgens hangt hij met een ander uren aan de lijn.....nou geloof mij dat klopt niet!

19-04-2010, 16:20



Citaat door miss-gevoelig:
In het begin ging alles zo goed.
Sinds de afgelopen weken is hij s'avonds laat nog in gesprek en zegt tegen mij als hij met mij aan het bellen is, schatje ik ben moe ik ga slapen.
Vervolgens bel ik hem op en is hij tot 2 uur s'nachts nog aan het bellen.
De volgende ochtend is hij altijd zo moe en belt hij me op om te zeggen dat hij me mist en dat hij me wilt zien en dat hij heel veel van me houd.

Als ik bij hem ben zijn we het gelukkigste stel ooit en wanneer ik niet bij hem ben dan kraakt hij me heel makkelijk af en doet hij best vreemd.

Ik weet dat ik een naief meisje ben en uit mijn ervaringen van mijn verleden word er heel makkelijk over me heen gelopen.



Een jongen praat niet met zijn vriend urenlang door de telefoon, hooguit 1 minuut ofzo. Overduidelijk een ander, hij is nog niet uitgespeeld zo te zien.

Succes..

19-04-2010, 16:23
Overduidelijk, meer bewijs heb je niet nodig meid.

19-04-2010, 16:23
dus je stalkt hem door steeds de hele nacht zijn telefoon te bellen of het ingesprek is
je weet dat hij dat ziet he

geen wonder dat hij moe word van je.

19-04-2010, 16:27


Precies mannen die praten echt maar 5 min max. met elkaar.
Weet je het probleem is dat ik echt heel veel om hem geef.
En het is niet makkelijk voor mij om er zo even een punt achter te zetten.



Citaat door okeoke:
Een jongen praat niet met zijn vriend urenlang door de telefoon, hooguit 1 minuut ofzo. Overduidelijk een ander, hij is nog niet uitgespeeld zo te zien.

Succes..

19-04-2010, 16:29
Stalkt!!!

Pardon, hij loopt gewoon tegen mij te liegen.
Ik had een rotgevoel die avond en ik dacht ik ga hem gewoon even bellen en toen stond hij in gesprek terwijl hij tegen mij zei van ja ik ben moe schatje ik ga slapen.
Slap geouweho.er. Jullie mannen zijn ook allemaal klo.otzakken sirieus



Citaat door westside_007:
dus je stalkt hem door steeds de hele nacht zijn telefoon te bellen of het ingesprek is
je weet dat hij dat ziet he

geen wonder dat hij moe word van je.

19-04-2010, 16:37

Citaat door miss-gevoelig:
Stalkt!!!

Pardon, hij loopt gewoon tegen mij te liegen.
Ik had een rotgevoel die avond en ik dacht ik ga hem gewoon even bellen en toen stond hij in gesprek terwijl hij tegen mij zei van ja ik ben moe schatje ik ga slapen.
Slap geouweho.er. Jullie mannen zijn ook allemaal klo.otzakken sirieus


trust me als we van 1 ding moe worden is t stalken
en als je hem niet vertrouwd dan moet je hem het zeggen of laten

19-04-2010, 16:39

Citaat door miss-gevoelig:
In het begin ging alles zo goed.
Sinds de afgelopen weken is hij s'avonds laat nog in gesprek en zegt tegen mij als hij met mij aan het bellen is, schatje ik ben moe ik ga slapen.
Vervolgens bel ik hem op en is hij tot 2 uur s'nachts nog aan het bellen.
De volgende ochtend is hij altijd zo moe en belt hij me op om te zeggen dat hij me mist en dat hij me wilt zien en dat hij heel veel van me houd.

Als ik bij hem ben zijn we het gelukkigste stel ooit en wanneer ik niet bij hem ben dan kraakt hij me heel makkelijk af en doet hij best vreemd.

Ik weet dat ik een naief meisje ben en uit mijn ervaringen van mijn verleden word er heel makkelijk over me heen gelopen.
hebben jullie sex?

19-04-2010, 16:59

Citaat door miss-gevoelig:
Precies mannen die praten echt maar 5 min max. met elkaar.
Weet je het probleem is dat ik echt heel veel om hem geef.
En het is niet makkelijk voor mij om er zo even een punt achter te zetten.



Dan praat je met hem en geef je hem een ultimatum, is hij niet eerlijk oprotten met hem , je hebt niks aan een shmetta

19-04-2010, 17:01
Begin nooit een relatie, dan krijg je zulke problemen nooit !

27-04-2010, 20:25

Citaat door xTangaOuiiia:
Begin nooit een relatie, dan krijg je zulke problemen nooit !



Helemaal mee eens

27-04-2010, 20:28
tfoe wat haat ik zulke jongens gatverdamme en neem afstand voor het te laat is dat je helemaal verliefd op hem bent/word, dat je zo fakking afhankelijk van die zemmer bent, weg ermee, genoeg vissen in de sloot echt waar

27-04-2010, 20:30


Dus hij zegt tegen jouw dat ie moe is, hangt vervolgens op maar wannneer jij hem belt zit meneertje nog gezellig tot 2 uur ´s nachts aan de tel? Jij bent wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg naief wil je hem niet doorhebben! Denk je soms dat hij met zijn vriend aan de tel zit ofzo? He's is cheating on you! Dat je dat nog niet inziet.. Als hij echt om jou gaf zou ie echt wel met jou aan de tel blijven in plaats van zijn 'vriend' ahum!

27-04-2010, 20:54

Citaat door miss-gevoelig:
In het begin ging alles zo goed.
Sinds de afgelopen weken is hij s'avonds laat nog in gesprek en zegt tegen mij als hij met mij aan het bellen is, schatje ik ben moe ik ga slapen.
Vervolgens bel ik hem op en is hij tot 2 uur s'nachts nog aan het bellen.
De volgende ochtend is hij altijd zo moe en belt hij me op om te zeggen dat hij me mist en dat hij me wilt zien en dat hij heel veel van me houd.

Als ik bij hem ben zijn we het gelukkigste stel ooit en wanneer ik niet bij hem ben dan kraakt hij me heel makkelijk af en doet hij best vreemd.

Ik weet dat ik een naief meisje ben en uit mijn ervaringen van mijn verleden word er heel makkelijk over me heen gelopen.



Dit komt mij bekend voor bij mij net zo K vetrouw hem ook niet wannneer ik niet met hem ben doet die heel raar en kraakt die mij af en wannneer k met hem ben is die heel lief en gaat het uitstekend.

27-04-2010, 21:43
Meid, Hij heeft contact met andere. Vroeger had k dat ook meegemaakt & bleek achteraf ook nog waar te zijn..

( Want een jongen zit nooit met een "vriend" zolang aan de tel )

Pagina's : 1 2 [3] 4