Bekijk volle/desktop versie : masturbatie in islam? toegestaan of niet??

Pagina's : 1 [2] 3 4

12-07-2004, 13:01

Citaat:
Origineel gepost door Tijn
Kan me niet voorstellen dat masturbatie niet is toegestaan....Volgens de koran mag de man naast sex met z`n echtgenote(n) zelfs sex met z`n slavinnen hebben, lijkt me niet dat er dan moeilijk over masturberen wordt gedaan

"En degenen die hun kuisheid bewaken, Behalve tegenover hun echtgenotes en hun slavinnen, dan worden zij niet verweten. Maar wie meer dan dat wensen: zij zijn degenen die de overtreders zijn." (23:5-6-7)

En mocro_chicaaa.....sperma wordt na verloop van tijd weer door `t lichaam zelf afgebroken......die vriend van je moet dus maar een ander smoesje verzinnen wanneer ie weer met zichzelf wil spelen
De bedoeling hiervan is natuurlijk dat iedereen die het niet wist gaat denken: Huh?? Zo erg! Een man mag in de islam met zijn slavin naar bed en dan begint te twijfelen. Wat een idioot ben je toch ook he!

12-07-2004, 17:02

ahoedoe bilah mien sjitan oe razjiem

12-07-2004, 17:07

Citaat:
Origineel gepost door Tijn
Kan me niet voorstellen dat masturbatie niet is toegestaan....Volgens de koran mag de man naast sex met z`n echtgenote(n) zelfs sex met z`n slavinnen hebben, lijkt me niet dat er dan moeilijk over masturberen wordt gedaan

"En degenen die hun kuisheid bewaken, Behalve tegenover hun echtgenotes en hun slavinnen, dan worden zij niet verweten. Maar wie meer dan dat wensen: zij zijn degenen die de overtreders zijn." (23:5-6-7)

En mocro_chicaaa.....sperma wordt na verloop van tijd weer door `t lichaam zelf afgebroken......die vriend van je moet dus maar een ander smoesje verzinnen wanneer ie weer met zichzelf wil spelen
Met zijn slavinnen als hij niet is getrouwd ja, lullo..

12-07-2004, 17:08

Citaat:
Origineel gepost door mocro_chicaaa
weet je wat ik heb gehoord
dat als een jongen om de zoveel tijd zijn sperma niet kwijt raakt
en t dus gewoon in hem blijft zitten hij blauwe ballen krijgt
en dat dat erg pijn doet

sorry komt heel grof over maar kon het niet netter zeggen
Dat is bullshit, want elke jongen krijgt een natte droom en dan komt het er vanzelf uit...

12-07-2004, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door Nassimatje
Tegenwoordig weet niemand wat halal of Haram is. Is het niet eens tijd om ons een beetje aan de tijd aan te passen.

Bij de bijbel heb je nieuwe testament en de oude testament. Misschien moet er nieuwe Koran komen en een ouwe Koran??
In de nieuwe Koran gaan we dingen een beetje aanpassen aan de tijd . Niet zo'n slecht idee als je er goed overnadenkt. Want toen de Islam is begonnen, hadden we geen Tv. Is het nou verboden om Tv te kijken ofniet???

Als ik sommige dingen lees, dan ben ik helemaal verdwaald in mijn eigen geloof.
a3odo bilah, weet je wel wat je schrijft. De Islam is voor het goede van de mens. De profeet vzmh wist al wat er in deze tijd zou komen. Tv kijken is niet verboden, zowel jij als ik kunnen onderscheidt maken tussen wat je wel en niet mag kijken lijkt mij. Als een moslim zich kan amuseren met een tv programma na bijv. een zware dag is daar niks op tegen.

Een nieuwe Koran... In de nieuwe testament staat alleen maar bullshit, niets in ieder geval die je naar de paradijs kan leiden

12-07-2004, 17:55

Citaat:
Origineel gepost door ZooFree
de koran veroudert NOOIT maar brengt juist de verlichting...in donkere tijden...

12-07-2004, 18:41

Citaat:
Origineel gepost door Nassimatje
Tegenwoordig weet niemand wat halal of Haram is. Is het niet eens tijd om ons een beetje aan de tijd aan te passen.

Bij de bijbel heb je nieuwe testament en de oude testament. Misschien moet er nieuwe Koran komen en een ouwe Koran??
In de nieuwe Koran gaan we dingen een beetje aanpassen aan de tijd . Niet zo'n slecht idee als je er goed overnadenkt. Want toen de Islam is begonnen, hadden we geen <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Tv&v=56">Tv</a>. Is het nou verboden om <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Tv&v=56">Tv</a> te kijken ofniet???

Als ik sommige dingen lees, dan ben ik helemaal verdwaald in mijn eigen geloof.
hoe durf je dit te zeggen???

kijk als het te streng voor je is dan moet je geen smoesjes gebruiken en word dan zelf christen dan kan je doen wat je wilt maar niet gaan lullen over nieuwe koran

je kent de koran niet eens anders wist je dat de koran nooit verandert kan worden maar dan ook nooit niet 1 letter dat is wat Allah ons belooft heeft

12-07-2004, 19:11

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Dat is bullshit, want elke jongen krijgt een natte droom en dan komt het er vanzelf uit...
hahhaaaaaaaaaaaaaaaa

hahahha

hahha hahha aha

ahahhaa

zooo grappigg allemaaaaaaaaaall

hahaaaaaaaaaa

12-07-2004, 20:47
zelf 1 :hahahahahahah

12-07-2004, 20:52
graag gedan ..ik hielp je fftjes op weg

12-07-2004, 20:53

Citaat:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
heb je het ook in het engels?

dokters zeggen ook dat een glaasje wijn goed is maar de Islam verbiedt het ons
das waar

12-07-2004, 21:28
helemaal

12-07-2004, 21:47

Mensen kunnen veel zeggen, Rasoeloellaah SallaAllaahoe 'Aleihi Wa Salaam is duidelijk geweest voor ons; Alhamdoulillaah...

The Prophet (sal-Allaahu `alayhe wa sallam) advised the youth with a remedy which would alleviate (any) raging desires and the danger of (these) desires, as he (sal-Allaahu `alayhe wa sallam) said:

((O gathering of youth! Whoever amongst you is able, then he should get married, since that is indeed more protective for the eyes and the private parts; and whoever is unable, then he should fast, for that is indeed better for him))
[Saheeh al-Bukhaaree - V.7, P.117" -->

So, the Messenger (sal-Allaahu `alayhe wa sallam) advised with ridding ourselves of our desires and distancing ourselves from its dangers by one of two ways: either by fasing - for one who is unable (to get married) or by marrying - for one who is able (to get married).

http://www.fatwa-online.com/fataawa/miscellaneous/masterbation/0020309_1.htm

12-07-2004, 23:29
nee, is dat nou zo moeilijk te accepteren?

21-07-2004, 18:51
Ik weet niet of het wel haram is of niet, maar biologisch gezien is masturbatie (vooral bij de man) erg gezond voor het afvoersysteem enzo. Af en toe een zaadlozing iis voor een man naar het schijnt gezonder voor de algemene stofwisseling. Maar ja ik kan ook ongelijk hebben, heb het enkele jaartjes geleden tijdens de biologie les geleerd.

xxx Saartje

Pagina's : 1 [2] 3 4