Bekijk volle/desktop versie : Bepaal het geslacht



06-04-2010, 23:08
Een methode die in ieder geval de kans op het gewenste geslacht lijkt te verhogen is de zogenaamde "Shettles methode". In het kort komt deze erop neer dat jongensverwekkende zaadcellen sneller zijn, maar meisjesverwekkende zaadcellen langer leven. Wil je een jongen dan is het dus zaak op of vlak voor de eisprong vrijen. Wil je een meisje dan moet je juist veel vrijen in de dagen ervoor en 2 tot 3 dagen voor de verwachte eisprong niet meer.

Natuurlijk ligt alles bij Allah, maar het is wel appart

06-04-2010, 23:14


nooit gehoord en geloof er ook niet in

06-04-2010, 23:20

Citaat door Latifa_Moslima:
nooit gehoord en geloof er ook niet in


Ik weet niet of het ooit wetenschappelijk is bewezen..
Maar als je nog gaat klussen om een bepaald geslacht te krijgen.. net voor of tijdens je eisprong, dan is dat wel erg triest

06-04-2010, 23:26
Ik geloof niet in zulke bekrompen methodes. Alleen (allah beslist wat je krijgt. Ik heb zo'n hekel aan mensen met een bepaald voorkeur. Jongen of meisje: zolang het kind gezond op de wereld komt en later een mooi toekomst krijgt en de islaam gaat vertegenwoordigen. Mensen moeten blij zijn dat ze be3da zwanger raken en elhamdoelilah zeggen. Er zijn zelfs dames die moeilijk of niet zwanger kunnen raken en die worden al blij als ze één streepje zien en zeggen alsnog elhamdoelilah.

07-04-2010, 09:58



Citaat door Ambreen:
Ik geloof niet in zulke bekrompen methodes. Alleen (allah beslist wat je krijgt. Ik heb zo'n hekel aan mensen met een bepaald voorkeur. Jongen of meisje: zolang het kind gezond op de wereld komt en later een mooi toekomst krijgt en de islaam gaat vertegenwoordigen. Mensen moeten blij zijn dat ze be3da zwanger raken en elhamdoelilah zeggen. Er zijn zelfs dames die moeilijk of niet zwanger kunnen raken en die worden al blij als ze één streepje zien en zeggen alsnog elhamdoelilah.


07-04-2010, 10:00
ja klopt, dit heb ik eerder gelezen in Glossy. Heidi Klum had het ook verteld dat zij dolgraag een dochtertje wilde en deze methode ervoor gebruikt hebben.
Je kan het zowiezo proberen

07-04-2010, 10:03
Ik geloof er helemaal niet in! Dit is weer net zo iets als de chinese geslachtskalender . Alleen Allah beslist wat je krijgt en of je uberhaupt wel wat krijgt. Alles ligt in de handen van Allah swt.

07-04-2010, 10:10

Citaat door Mams:
Ik geloof er helemaal niet in! Dit is weer net zo iets als de chinese geslachtskalender . Alleen Allah beslist wat je krijgt en of je uberhaupt wel wat krijgt. Alles ligt in de handen van Allah swt.




07-04-2010, 10:14
dan zijn die van mijn man superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr snel.. turbo gewoon...

07-04-2010, 10:19

Citaat door zakia_rotterdam:
dan zijn die van mijn man superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr snel.. turbo gewoon...



hahaha, is het ook een berber? die hebben namelijk turbo zaadjes

07-04-2010, 10:20

Citaat door missy_chanel:
hahaha, is het ook een berber? die hebben namelijk turbo zaadjes



hahaha jaa tis een berber uit elhoceima...

07-04-2010, 10:22

Citaat door zakia_rotterdam:
hahaha jaa tis een berber uit elhoceima...




hoe bedoel je supersperma pff

hoe gaat het met je boys? Is het spitsuur in huize Zakia?

07-04-2010, 10:31



Citaat door missy_chanel:
hoe bedoel je supersperma pff

hoe gaat het met je boys? Is het spitsuur in huize Zakia?



valt mee.. soufian is bij yemma nog aan het recoveren van ze waterpokken.. mijn schoonvader heeft net youssef meegenomen naar buiten en de twins slapen nog steeeds.. dus tis realexx..

en hoe is het met kleine deantje.. krijgt tie een broer4tje of zusje of nog laaaaaaaaaaang niet?

07-04-2010, 11:09
Een hindoe collega van had ook zoiets geks.

Ze wilde perse een zoontje...je moet een bepaalde dingen eten, op een bepaald tijdstip vrijen en slapen en noem maar op.

Ik dacht echt jij spoort niet, dat je hier in gelooft.