Bekijk volle/desktop versie : Eenzaamheid



06-04-2010, 22:46
Goede avond allen,

Eenzaamheid... bekend met dit gevoel? Ik ben omringd door mensen, maar toch voel ik me alleen. Voor een gezellig uitje is iedereen wel in. Maar als ik niet lekker in mijn vel zit, is er niemand bij wie ik mijn hart zou willen en kunnen luchten. Niemand wil dat 'gezeik' aanhoren.
Ook merk ik de laatste tijd dat degenen van wie ik denk dat ze om me geven, mij toch alleen opzoeken als ze wat van me willen. En dat is niet zo fijn....

Maar goed... Ben benieuwd of er hier nog meer eenzame zieltjes zijn?






06-04-2010, 22:54


Waarom ben je zojuist eenzaam?!

07-04-2010, 00:44
Moge Allah swt je bijstaan en je eenzaamheid doen veranderen in blijheid!
Verricht doea en moge allah swt het verhoren Insha allah,

07-04-2010, 00:46
btw je mag je verhaal doen hoor als je daar behoefte aan hebt, ik zal insha allah wel naar je luisteren

07-04-2010, 09:41



Citaat door zahira_22:
Goede avond allen,

Eenzaamheid... bekend met dit gevoel? Ik ben omringd door mensen, maar toch voel ik me alleen. Voor een gezellig uitje is iedereen wel in. Maar als ik niet lekker in mijn vel zit, is er niemand bij wie ik mijn hart zou willen en kunnen luchten. Niemand wil dat 'gezeik' aanhoren.
Ook merk ik de laatste tijd dat degenen van wie ik denk dat ze om me geven, mij toch alleen opzoeken als ze wat van me willen. En dat is niet zo fijn....

Maar goed... Ben benieuwd of er hier nog meer eenzame zieltjes zijn?








gooi het eruit wijffie....Ghir Insha,allah!

07-04-2010, 09:54
In tijden van nood leer je wie je echte vrienden zijn.

07-04-2010, 14:36

Citaat door PlasaToro_Girl:
In tijden van nood leer je wie je echte vrienden zijn.





Idd!

07-04-2010, 20:45

Citaat door PlasaToro_Girl:
In tijden van nood leer je wie je echte vrienden zijn.


Dit is echt zo!

Daarom zeg ik: Vrienden bestaan niet!!!

07-04-2010, 20:53

Citaat door Machi_Hs0ma:
Waarom ben je zojuist eenzaam?!


Tjaa... Het heeft te maken met dat wat ik boven heb geschreven. Als ik met iets zou zitten, zou ik bij niemand terecht kunnen.[/FONT]


Citaat door lady_rifia:
Moge Allah swt je bijstaan en je eenzaamheid doen veranderen in blijheid!
Verricht doea en moge allah swt het verhoren Insha allah,


[FONT="Century Gothic"]Ameen.. Bedankt voor je reactie.[/FONT]


Citaat door PlasaToro_Girl:
In tijden van nood leer je wie je echte vrienden zijn.


Citaat door alleswatjewilt:
Dit is echt zo!

Daarom zeg ik: Vrienden bestaan niet!!!


[FONT="Century Gothic"]Dat is toch triest? Ik hoor dat steeds vaker en vaker. En nu merk ik het zelf ook wel. Vooral als het gaat om bijv. nichten, dat vind ik zo erg.

07-04-2010, 22:06

Citaat door zahira_22:
Tjaa... Het heeft te maken met dat wat ik boven heb geschreven. Als ik met iets zou zitten, zou ik bij niemand terecht kunnen.[/FONT]



[FONT="Century Gothic"]Ameen.. Bedankt voor je reactie.[/FONT]




[FONT="Century Gothic"]Dat is toch triest? Ik hoor dat steeds vaker en vaker. En nu merk ik het zelf ook wel. Vooral als het gaat om [B]bijv. nichten, dat vind ik zo erg. [/B]
Laat ik het maar niet over mijn nicht gaan hebben

07-04-2010, 22:15

Citaat door zahira_22:
Tjaa... Het heeft te maken met dat wat ik boven heb geschreven. Als ik met iets zou zitten, zou ik bij niemand terecht kunnen.[/FONT]



[FONT="Century Gothic"]Ameen.. Bedankt voor je reactie.[/FONT]




[FONT="Century Gothic"]Dat is toch triest? Ik hoor dat steeds vaker en vaker. En nu merk ik het zelf ook wel. Vooral als het gaat om bijv. nichten, dat vind ik zo erg.



maak je niet druk.. ik ben er ook sinds kort achtergekomen dat vrienden niet bestaan en ik ben 23.

over familie moet je het niet hebben want iedereen misgunt en is jaloers op elkaar.. beter gewoon je eigen leven gaan leiden wallah, want uiteindelijk heb je geen reet aan een vriendin. en voor de mensen die gaan zeggen, dat vrienden wel bestaan.. leuk voor je..ieder zijn ervaring is anders

17-04-2010, 01:30
Ik heb dat wel vaak. Maar dat is omdat ik niet veel mensen om me heen heb. Mensen die om je geven zijn er weinig, en als je ze vind, hou ze vast.

En oh je mag best bij mij komen klagen als het slecht gaat met je hoor

17-04-2010, 14:45



Citaat door zahira_22:
Goede avond allen,

Eenzaamheid... bekend met dit gevoel? Ik ben omringd door mensen, maar toch voel ik me alleen. Voor een gezellig uitje is iedereen wel in. Maar als ik niet lekker in mijn vel zit, is er niemand bij wie ik mijn hart zou willen en kunnen luchten. Niemand wil dat 'gezeik' aanhoren.
Ook merk ik de laatste tijd dat degenen van wie ik denk dat ze om me geven, mij toch alleen opzoeken als ze wat van me willen. En dat is niet zo fijn....

Maar goed... Ben benieuwd of er hier nog meer eenzame zieltjes zijn?








Dat hangt af van de betekenis die je aan het woordje vrienden geeft.

Bij mij betekent het woordje vrienden: Mensen met wie ik het gezellig heb.

Voor de rest niks. Ze hebben geen plekje in me hart.

Daarvoor heb ik wel me famillie.

En met famillie bedoel ik me ouders broers en zussen.