Bekijk volle/desktop versie : Casillas (Real Madrid) hoopt dat Xavi zijn dag niet heeft



06-04-2010, 16:56
Als Iker Casillas (foto), doelman van Real Madrid, één speler zou mogen kiezen die komend weekeinde in de kraker tegen FC Barcelona zijn dag niet heeft, dan zou dat Xavi zijn. ‘Ik krijg deze vraag ieder jaar en elke keer geef ik hetzelfde antwoord,’ aldus Casillas dinsdag tegenover de Spaanse krant AS.

‘Xavi is fantastisch. Buiten het feit dat hij mijn vriend is, is hij echt mijn favoriet,’ vervolgde de sluitpost. Barcelona speelt dinsdagavond nog de terugwedstrijd in de kwartfinale van de Champions League tegen Arsenal.

Op de vraag of Real Barça kan stoppen als het net zo speelt als in het eerste half uur tegen de Londenaren in de heenwedstrijd zegt Casillas: ‘In iedere wedstrijd zijn er andere omstandigheden en bovendien hebben we in de wedstrijd tegen Arsenal gezien dat een wedstrijd negentig minuten duurt.

BRON:
http://www.sportweek.nl/voetbal/136451/Casillas_Real_Madrid_hoopt_dat_Xavi_zijn_dag_niet_ heeft

06-04-2010, 17:45


Dit bericht is vals. Volgens BB is hij geen vriend van hem. Dat kan ook helemaal niet

06-04-2010, 18:10

Citaat door Trissintie:
Dit bericht is vals. Volgens BB is hij geen vriend van hem. Dat kan ook helemaal niet

What The Fuck is jouw probleem, waarom moet je altijd over BarcaBlood praten, wollah jij bent eng

06-04-2010, 18:13
Ga je zachte G perfectioneren!!

06-04-2010, 18:42



Citaat door Trissintie:
Ga je zachte G perfectioneren!!


Whahahahaha, je hebt niks meer te zeGGen, Get A Life