Bekijk volle/desktop versie : Is dat misschien niet dè grootste zonde?



10-07-2004, 01:54

Citaat door antijudassen:
Deze wereld wordt leeggezogen door SEX. De ene seksverslaafde dient zich na de andere aan. De één is vunziger dan de ander. Men is zelfs niet meer in staat hun kinderen te beschermen tegen één van de grootste wapens van satan: sex. Door dit wapen, taboes en slechte voorlichting, is Allah's geweldige geschenk in sexualiteit voor velen een onbekend terrein.

Sexualiteit is een stukje natuur die door Allah in ons gelegd is. Allah openbaart Zich in de natuur en eigenlijk weet iedereen dat, maar door zonde zijn de meeste verblindt (Want sinds hij de wereld heeft geschapen, kunnen ze met hun verstand uit de schepping opmaken wat niet gezien kan worden: zijn eeuwige macht en zijn Allahzijn. Allah schonk ons het huwelijk, wij bouwden hoerenhuizen. Allahschonk in de natuur atoomenergie, wij bouwden daar bommen van. En dan durven wij Hèm de schuld te geven van alle ellende? Is dat misschien niet dè grootste zonde?
.

10-07-2004, 23:05

Djakou Alluhou ghairan oor dee topic!!! Wallahila agtie je hebt gelijk!!!
het draait nu alleen om sex, je hoeft nu alleen maar de tv aan tezetten en wat zie je????...of de muziek tegenwoordig gaat ook allemaal over sex...hamdullah ik luister arabische muziek ik kijk nauwelijks westerse films!!!!

11-07-2004, 01:20
DE grootste zonde is nog altijd Shirk. Het toekennen van deelgenoten aan Allah .

11-07-2004, 01:41

Citaat:
Origineel gepost door Hanady
Djakou Alluhou ghairan oor dee topic!!! Wallahila agtie je hebt gelijk!!!
het draait nu alleen om sex, je hoeft nu alleen maar de tv aan tezetten en wat zie je????...of de muziek tegenwoordig gaat ook allemaal over sex...hamdullah ik luister arabische muziek ik kijk nauwelijks westerse films!!!!
lol is muziek halal dan dat je Hamdulilah zegt?

11-07-2004, 22:26


Citaat:
Origineel gepost door antijudassen
Deze wereld wordt leeggezogen door SEX. De ene seksverslaafde dient zich na de andere aan. De één is vunziger dan de ander. Men is zelfs niet meer in staat hun kinderen te beschermen tegen één van de grootste wapens van satan: sex. Door dit wapen, taboes en slechte voorlichting, is Allah's geweldige geschenk in sexualiteit voor velen een onbekend terrein.

Sexualiteit is een stukje natuur die door Allah in ons gelegd is. Allah openbaart Zich in de natuur en eigenlijk weet iedereen dat, maar door zonde zijn de meeste verblindt (Want sinds hij de wereld heeft geschapen, kunnen ze met hun verstand uit de schepping opmaken wat niet gezien kan worden: zijn eeuwige macht en zijn Allahzijn. Allah schonk ons het huwelijk, wij bouwden hoerenhuizen. Allahschonk in de natuur atoomenergie, wij bouwden daar bommen van. En dan durven wij Hèm de schuld te geven van alle ellende? Is dat misschien niet dè grootste zonde?

11-07-2004, 23:12

Citaat:
Origineel gepost door antijudassen
Deze wereld wordt leeggezogen door SEX. De ene seksverslaafde dient zich na de andere aan. De één is vunziger dan de ander. Men is zelfs niet meer in staat hun kinderen te beschermen tegen één van de grootste wapens van satan: sex. Door dit wapen, taboes en slechte voorlichting, is Allah's geweldige geschenk in sexualiteit voor velen een onbekend terrein.

Sexualiteit is een stukje natuur die door Allah in ons gelegd is. Allah openbaart Zich in de natuur en eigenlijk weet iedereen dat, maar door zonde zijn de meeste verblindt (Want sinds hij de wereld heeft geschapen, kunnen ze met hun verstand uit de schepping opmaken wat niet gezien kan worden: zijn eeuwige macht en zijn Allahzijn. Allah schonk ons het huwelijk, wij bouwden hoerenhuizen. Allahschonk in de natuur atoomenergie, wij bouwden daar bommen van. En dan durven wij Hèm de schuld te geven van alle ellende? Is dat misschien niet dè grootste zonde?
Je gaat van sex, naar atoombommen en daarna naar Allah
Wie geeft Allah de schuld dan? Ik heb het nooit iemand horen zeggen! Ik geef de mensheid de schuld van zulke zondes. Maar Allah heeft ons duidelijk gemaakt wat goed is en wat slecht is. En dan maar hopen dat zijn dienaren zijn adviezen gaan volgen.

12-07-2004, 01:47

Citaat:
Origineel gepost door La__Haine
[B]Ze heeft een haramrelatie. [/B]
Lady_moi?

12-07-2004, 02:01

Citaat:
Origineel gepost door La__Haine
[B]Ze heeft een haramrelatie. [/B]
And there she goes again....

12-07-2004, 02:03

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
And there she goes again....
Grappig kind hé. :maf3:

12-07-2004, 02:35

Citaat:
Origineel gepost door Daarom
Grappig kind hé. :maf3:
Ik vind et eerder zielig!

12-07-2004, 02:36

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Ik vind et eerder zielig!
Eh, tja. Een vreemd geval.

12-07-2004, 02:41

Citaat:
Origineel gepost door Daarom
Eh, tja. Een vreemd geval.
Precies

13-07-2004, 02:23

he la haine je komt hier over haram relatie,s praten.
en op een andere topic vertel je dat je 8 mannen hebt versleten!!!
en dat je nu weer bent verloofd en binnen een week niet meer verliefd bent.
omdat je je ex wil.
en op weer een andere topic ben je verkracht toen je 5 was.
dus ga niet over haram relatie,s praten.
en de heilige boon uit hangen.
of heb je last van schrizofenie!!!!!

21-07-2004, 15:24

Citaat:
Origineel gepost door sweety21
he la haine je komt hier over haram relatie,s praten.
en op een andere topic vertel je dat je 8 mannen hebt versleten!!!
en dat je nu weer bent verloofd en binnen een week niet meer verliefd bent.
omdat je je ex wil.
en op weer een andere topic ben je verkracht toen je 5 was.
dus ga niet over haram relatie,s praten.
en de heilige boon uit hangen.
of heb je last van schrizofenie!!!!!
Ziekelijke leugenaar is ze..Allah ie seffek ah Lady_lyer.