Bekijk volle/desktop versie : a cheater always a cheater



Pagina's : [1] 2 3 4

06-04-2010, 00:33
kan jij iemand vergeven die is vreemdgegaan in een relatie/huwelijk,dus geef je diegene een tweede kans,of is het bij jou gelijk over en sluiten en is het a cheater always a cheater

06-04-2010, 00:33



Citaat door newhighlighter:
kan jij iemand vergeven die is vreemdgegaan in een relatie/huwelijk,dus geef je diegene een tweede kans,of is het bij jou gelijk over en sluiten en is het a cheater always a cheater


over en uit

06-04-2010, 00:34

Citaat door Abudais:
over en uit


als die persoon berouw toont dan is het bij jou ook nog steeds over en sluiten.?

06-04-2010, 00:35
Vergeven, misschien.
Vergeten, nooit.

Ik zou nooit met 'm verder kunnen gaan.

06-04-2010, 00:35



Citaat door newhighlighter:
als die persoon berouw toont dan is het bij jou ook nog steeds over en sluiten.?


Berouw voor wat? Je bent toch bij iemand uit liefde? Waarom bij elkaar blijven als eentje toont dat het niet wederzijds is?

06-04-2010, 00:39

Citaat door CoCo_:
Vergeven, misschien.
Vergeten, nooit.

Ik zou nooit met 'm verder kunnen gaan.


je kan het hem wel vergeven,maar verder gaan zit er bij jou niet in



Citaat door Abudais:
Berouw voor wat? Je bent toch bij iemand uit liefde? Waarom bij elkaar blijven als eentje toont dat het niet wederzijds is?


duidelijke standpunt

06-04-2010, 00:45
Nee, nee, nee en nog eens nee!

Alles vergeef ik, vreemdgaan niet.

06-04-2010, 00:52
in een vorige relatie ?

06-04-2010, 00:53
Heb nog nooit een relatie gehad, en zou ik wel aan relaties doen dan zou ik 'hem' wel vergeven, maar zou het zelf nooit vergeten. En met zo'n persoon zou ik nooit verder mee kunnen leven.

06-04-2010, 00:55

Citaat door Rukia_San:
Nee, nee, nee en nog eens nee!

Alles vergeef ik, vreemdgaan niet.


gelijk afgelopen bij jou dus


Citaat door misss_s:
No way.


duidelijker kan niet


Citaat door Ghzalaa:
in een vorige relatie ?


maak niet uit


Citaat door TrotseBerberse_:
Heb nog nooit een relatie gehad, en zou ik wel aan relaties doen dan zou ik 'hem' wel vergeven, maar zou het zelf nooit vergeten. Maar met zo'n persoon zou ik denk ik nooit verder mee kunnen leven.


vergeven en vergeten gaat er bij jou niet in.?

06-04-2010, 00:56

Citaat door newhighlighter:
gelijk afgelopen bij jou dus



Uiteraard. Het zal even een poosje pijn doen, maar er komt een tijd dat je het leert accepteren en verder gaat met je leven.

06-04-2010, 00:57

Citaat door newhighlighter:




vergeven en vergeten gaat er bij jou niet in.?


Vergeven wel, vergeten niet. In een relatie zou je denken dat de liefde wederzijds is, je ziet dan een toekomst met hem of haar, wanneer een persoon vreemd gaat dan laat hij of zij jou het tegenovergestelde zien en dat doet pijn, zou jij zoiets kunnen vergeten?

06-04-2010, 00:58


In een vorige relatie dan geef ik diegene de voordeel van de twijfel..

in die vn mij hahowa lbab. Dan is het wel duidelijk.

06-04-2010, 01:00

Citaat door Rukia_San:
Uiteraard. Het zal even een poosje pijn doen, maar er komt een tijd dat je het leert accepteren en verder gaat met je leven.


mocht hij er spijt van hebben,zal de gedachte van vergevenis niet in je opkomen.?



Citaat door TrotseBerberse_:

Vergeven wel, vergeten niet. In een relatie zou je denken dat de liefde wederzijds is, je ziet dan een toekomst met hem of haar, wanneer een persoon vreemd gaat dan laat hij of zij jou het tegenovergestelde zien en dat doet pijn, zou jij zoiets kunnen vergeten?


t bekende gezegde time heels all wounds zou er in een geval van vreemdgaan er niet bij mij ingaan,je bent dan toch bang dat iemand in hehaling valt

06-04-2010, 01:01

Citaat door Ghzalaa:
In een vorige relatie dan geef ik diegene de voordeel van de twijfel..

in die vn mij hahowa lbab. Dan is het wel duidelijk.


ben je dan niet bang dat hij het zelfde bij jou zal doen.?

Pagina's : [1] 2 3 4