Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me aub helpen



Pagina's : [1] 2

05-04-2010, 20:01
Beste mensen,

Ik ben sinds kort getrouwd. Ik ben nu inmiddels terug bij mijn ouders. Mijn (ex)schoonmoeder heeft ervoor gezorcht dat mijn man mij niet meer ziet staan en dat hij mij hele familie haat.
Ik ben bang dat ze Foedoe heeft gedaan. Weet iemand misschien waar ik terecht kan om te kijken of het zo is en het weg kan halen. Ik zou graag alleen sirieuze reacties willen. Het is egt belangrijk ik zou heel graag mijn huwelijk willen redden wie zou mij hierbij kunnen helpen.

05-04-2010, 20:30


Het enige wat je tegen voodoo kan doen, is veel bidden en dua's doen en altijd je woedoe verrichten,,,voodoo kan je en mag je met niets genezen behalve quran thuis luisteren en gewoon veel reseteren...je kan ook roqia doen, roqia is een paar ayaat uit de quran laten reseteren door een imam die dat kan genezen, met allahs hulp natuurlijk....


Zuster ik raad je om heel goed te laten informeren en 100 keer na te denken voordat je een stap neemt in zo'n situatie. Want je zal veel tips krijgen dat je naar een iemand gaan die dat kan genezen, Maar niet iedereen is te vertrouwen. Want je hebt Sahara die dat doen en die werken met chayatien wal3iyadho billah,,,

Inchallah zal allah je helpen...Amien

05-04-2010, 21:44
moeilijk meid inchallah komt alles goed. je moet wel uitkijken als je naar zulke mensen gaat je moet wel zekr weten dat alles hallah is en niet iets met satanistiche praktijken succes!!!!!

06-04-2010, 03:28
sorry ik zou echt niet weten waar je terecht kan
maar ik wil je wel voor 1 ding waarschuwen ......
uitkijken dat se niet wat bij jou of je familie doen

06-04-2010, 04:26


advies: laat hem gwn met zn rare moeder.. vind iemand wiens liefde voor jou niet kapot te krijgen is, ook nie door foedoe ofzo

x

06-04-2010, 04:57

Citaat door LaSusana:
advies: laat hem gwn met zn rare moeder.. vind iemand wiens liefde voor jou niet kapot te krijgen is, ook nie door foedoe ofzo

x


geloof jij in boedha????

06-04-2010, 05:05

Citaat door figo20:
geloof jij in boedha????

hoezo

06-04-2010, 08:49
Ruzie's zijn er altijd.. laat het even zinken als hij terug komt is hij van jou als hij niet terug komt is dan weet je ook genoeg.. Hoe slecht zijn moeder kan zijn hij gaat het uiteindelijk toch inzien..

Zoek je toevlucht bij Allah en doe zo veel mogelijk koran aan en dua's en heb sbar.. Dat is het enige hulpmiddel ..

Maar om te kijken of zijn moeder ook voedoe heeft gedaan dat heeft geen nut dat hoeft een of andere satangek jou niet te vertellen want die werken ook alleen maar met die onzin...

Succes en Ghair Inshallah..

06-04-2010, 08:54
Wtf, wrm zou je nog terug willen naar zo'n family die voodoo doet?

06-04-2010, 08:55

Citaat door lienatjee:
Beste mensen,

Ik ben sinds kort getrouwd. Ik ben nu inmiddels terug bij mijn ouders. Mijn (ex)schoonmoeder heeft ervoor gezorcht dat mijn man mij niet meer ziet staan en dat hij mij hele familie haat.
Ik ben bang dat ze Foedoe heeft gedaan. Weet iemand misschien waar ik terecht kan om te kijken of het zo is en het weg kan halen. Ik zou graag alleen sirieuze reacties willen. Het is egt belangrijk ik zou heel graag mijn huwelijk willen redden wie zou mij hierbij kunnen helpen.



ik ken jouw probleem heel goed...........

het is geen voodoo, het is gewoon heel simpel.

het is het LEVEN..............

moeders zijn gewoon heel erg op hun zonen totdat ze trouwen , dan komt er een bepaalde jaloezi naar boven en jij word dan het zwarte schaap ......

je moet je man ervan te zien overtuigen dat je zielsveel van hem houd en dat je geen enkele probleem met zijn ouders hebt .........

als ie genoeg van je houd , zal hij dat inzien inshallah.......

veel sterkte meid........

06-04-2010, 08:59
je moet zgegen: hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik weer bij me man was ! simsalabim !

rare marokkanen, als ze iets tegen zit is het direct Voodoo. Ben je zelf wel braaf geweest

06-04-2010, 10:14
Waarom ben je weggegaan?

06-04-2010, 10:29



Citaat door Just_Khalid:
je moet zgegen: hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik weer bij me man was ! simsalabim !

rare marokkanen, als ze iets tegen zit is het direct Voodoo. Ben je zelf wel braaf geweest

, ging het maar zo makkelijk.

06-04-2010, 10:41
Zo erg voor! Ik hoop dat het snel goed komt Insha'Allah. Maar weet je wel zeker dat het shir is, ik bedoel het is nogal een beschuldiging? Ik zou in iedergeval naar een geleerde toe gaan. En veel koran lezen, en roqya bij hem doen. Maar dat gaat natuurlijk moeilijk als hij niet gaat mee werken. Nou heel veel succes, ik hoop dat jullie samen er uitkomen Insha'allah.

06-04-2010, 19:51
oh sucks
denk er wel om dat het zomaar beschuldigen van iemand ook een grote zonde is stel s voor dat hij gewoon andere redenen heeft
het hoeft niet perse voodoo te zijn

Pagina's : [1] 2