Bekijk volle/desktop versie : Overbeharing/Ongewenste haargroei & Huwelijk



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-04-2010, 17:48

Beste dames..Ik zit met een groot probleem.
Insha'allah weten jullie mij tips te geven.

ik heb veel ongewenste haargroei, het groeit echt op plekken waar het niet welkom is !!
Ik heb zelfs haartjes op mijn buik ,rond de tepels.. lichte haartjes op mijn borsten en op mn buik ook..en zelfs lichtjes op mn billen,
maar omdat ik blank ben zie je dat dus goed want het zijn wel donkere haartjes.

het klinkt misschien heel gek maar het is echt zo
vooral vanaf navelstreng en dan zegmaar boven de bikinilijn ook omdat ik scheer groeit het steeds meer naar boven toe het zit bijna tot aan mn navel echt niet fris!! en zijkanten van bikinilijn is ook heel erg
en als ik steeds scheer wordt het steeds erger en breid het zich dus uit..

mijn oksels zijn ook een en al drama het breid zich ook steeds meer uit ik heb echt een groot stuk okselhaargroei , ik scheer het nog steeds. maar het ziet er zo onverzorgd uit door die stoppels.

Het probleem is dus dat ik binnenkort ga trouwen en ik wil zo glad als een veertje zijn natuurlijk voor mn man!! ik wil niet onzeker zijn.. maar dit maakt mij onzeker en ik wil om deze reden de trouwerij zelfs uitstellen ik moet een oplossing vinden want het maakt mij zo onzeker vooral huwelijksnacht dit kan gewoon niet!!

Het is de jongen van mijn dromen we zijn gek op elkaar maar dit gaat ie echt niet verwachten hij denkt dat ik een goddelijk lichaam heb , misschien ziet het er van buiten wel zo uit , maar als hij mij naakt zou zien is het heleaas een grote teleurstelling
Ik voel me echt een man en heel onverzorgd al haal ik het wel gewoon weg
maar het ziet er rommelig slordig en onverzorgd uiit waardoor ik me niet vrouwlijk voel..

Ik wil zo graag een perzikhuidje

Armen scheer ik ook dus daar ook allemaal stoppels ik ben echt heel onzeker nu ik durf niet meer te trouwen en het bed te delen met de liefde van mijn leven!!

Ik wil het liefst laseren maar alles bij elkaar opgeteld is het ontzettend duur dan praten we over drie nullen!! ik heb daar op dit moment helemaal geen geld voor ik kan moeilijk in de schulden gaan zitten ik wil niet met schulden het huwelijk in treden.


Maar als ik het laat harsen dan is het mooi op dat moment maar zodra het groeit moet je het toch een paar centimeters laten groeien voordat je weer kunt laten harsen.. en dat ziet mijn man natuurlijk ook en voelt hij een prikkeldraad dus is het alsnog heel erg!!
en billen en buik om dat nou te harsen oeii stel ik ben later ouder dan ga ik niet meer harsen natuurlijk maar heb ik wel een behaard lijf dat is echt ranzig.

Aan mijn gezichtje kun je helemaal nik zien heb een heel licht gezicht
maar mijn lichaam weet niet wat te doen help aub lieve dames!!


Ik ben zo in de war ik weet niet wat ik moet doen!!!
Inshaállah hebben jullie tips voor mij en kunnen jullie mij helpen

ik ben zo onzeker nu!!

( sorry voor de lange lap tekst !! )

05-04-2010, 17:49


Faya je bent een een sheman.

05-04-2010, 17:53
Je hebt maar 1 optie en dat is gewoon laseren.

05-04-2010, 17:54
Meid je maakt je druk om niets! het valt allemaal reuze mee..het is maar dat jij er heel erg op let..geloof me als jij één dag voor je bruiloft gwn alles gladjes laat harsen dan ben je een week lang glad! en heb je een heerlijke huid..daarna stelt het allemaal niets meer voor en zal het geen rol meer spelen..koop een epilady zodat je na een aantal dagen gwn alles zelf lekker kunt bijhouden..ik raad je aan om het allemaal niet te scheren want die haartjes worden alleen maar dikker en donkerder..

Laat het vanaf vandaag gwn groeien..ga voor de proef je hele lichaam laten harsen zodat je precies weet hoe je lichaam tijdens je huwelijksnacht zal aanvoelen..en hoelang het zal duren voordat het aangroeit..koop in die tussen tijd een epilady en werk het allemaal netjes bij..

De haartjes komen dan zachter en minder donker terug..hoop dat je bruiloft niet over een week is want dan zal het niet lukken haha dus ga gwn vanaf today aan de slag!..

gr

05-04-2010, 17:56


Ik zou het alsnog gaan laseren. Bij Evita is het goedkoop, en je kan vragen of ze de prijs van lichaam, gewoon ggezichtsgelaat opschrijft. Zo kan je de geld terug krijgen van de verzekering. Elmoehim veel sterkte gewenst.

05-04-2010, 19:58

Citaat door lalaleyla:
Ik zou het alsnog gaan laseren. Bij Evita is het goedkoop, en je kan vragen of ze de prijs van lichaam, gewoon ggezichtsgelaat opschrijft. Zo kan je de geld terug krijgen van de verzekering. Elmoehim veel sterkte gewenst.


dankjewel voor je tip meid
laseren bij evita doe ik al voor mijn bovenlip en stukje van de bakkerbaard
dus ze kan het nu nog niet opschrijven pas als ik klaar ben met mijn gezicht ( over een jaar ongeveer ) en als ik om de 6 weken alles laat laseren is het kapot duur zeker duizend

05-04-2010, 20:01
suikrwax:

Mss dat dit topic je zal kunnen helpen http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2461075

Ik heb het vndg voor het eerst geprobeerd en ik ga het vanaf nu altijd gebruiken

05-04-2010, 20:13
ik begrijp het meid je bent niet de enige hoor ik zou het ook graag weten wat je ervoor kan doen. laseren kost een hoop geld en in zo'n korte tijd lukt het niet. harsen en waxen en met een epilady kost veel tijd en is heeelllllllllll pijnlijk. Ik zou gewoon naar de huisarts gaan en je verhaal zeggen en ook precies zeggen dat je hier hebt geschreven. hou me op de hoogte hoe het is gegaan!!!!

05-04-2010, 20:17
Koop een epilady, die dingen zijn erg handig! Het doet pijn, maar het resultaat ziet er weken goed uit. Je maakt je er wel druk om, maar denk dat mannen dat niet eens merken. Het gaat om jou, dat haar heb je van Allah gekregen, alhamdoelilah.

05-04-2010, 20:26
oksels en bikinielijn, kan je laten laseren.

want het is echt niet zo dat hoe meer je harst hoe minder er groeit, want als je harst dan, haal je de wortel weg, maar het haarzakje zit er nog steeds, en daar groeit helaas maar waar elke keer haar uit.
dus ongewenst haar als bikinilijn en oksels kun je laseren, heerlijk toch als de moeilijkste gedeelten na een poostje weg blijven.
in cleopatra salon in amsterdam, kun je alles laten harsen, zoals eerder is geadviseert, koop een epilator, en zodra je voelt dat er op enkele plekken haar groeit ga je er overheen. zo houd je at netjes bij, en hoef je maar eens in de 3 a 4 dagen even met een epilator over je lichaam heen.
try brazilian wax. hoe vaker je het doet hoe langer het weg blijft. 3 a 4 weken.
ps, tis dat je andere lichamen niet ziet, maar wij marokaanen zijn nou eenmaal behaard. op enkele uitzonderingen na.

05-04-2010, 21:00

Citaat door nicemarokina:
suikrwax:

Mss dat dit topic je zal kunnen helpen http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2461075

Ik heb het vndg voor het eerst geprobeerd en ik ga het vanaf nu altijd gebruiken


ik gebruik ook de suikerwax, de haartjes komen heel dun terug en na een paar jaar alleen harsen komen de haartje bijna niet terug. Op mijn benen bijvoorbeeld komen op somige plekken geen haartjes meer.

Plan 1 x in de 3 weken een vaste afspraak om je te laten harsen, probeer het gewoon, als ze dan terug komen zie je het amper!

05-04-2010, 21:05

Citaat door Andrelon:
ik gebruik ook de suikerwax, de haartjes komen heel dun terug en na een paar jaar alleen harsen komen de haartje bijna niet terug. Op mijn benen bijvoorbeeld komen op somige plekken geen haartjes meer.

Plan 1 x in de 3 weken een vaste afspraak om je te laten harsen, probeer het gewoon, als ze dan terug komen zie je het amper!



Ja en suikerwax kost ong 60 centje als je het zelf maakt

IK ga het vanaf nu ook alleen maar suikerwax gebruiken. Het is natuurlijk en beter voor je huid

05-04-2010, 21:10



Citaat door nicemarokina:
Ja en suikerwax kost ong 60 centje als je het zelf maakt

IK ga het vanaf nu ook alleen maar suikerwax gebruiken. Het is natuurlijk en beter voor je huid


ik haal het weg met lapjes katoen, balletje maken lukt me niet, heb blijft dan plakken aan me handen.

Hoe doe jij het!

Het doet ook veel minder pijn dan epileren!

05-04-2010, 21:11
Wie is Evita?

05-04-2010, 21:13
Epilady is zeer goed en vooral niet scheren meid
MIschien kan een dermatoloog je helpen? als je toch gaat trouwen dan kun je mss diane pil nemen das tegen overbeharing

Pagina's : [1] 2 3 4 5