Bekijk volle/desktop versie : Zaal, help!



Pagina's : [1] 2 3

05-04-2010, 15:39
[Kent iemand een leuke zaal in Den haag, Leiden of in ieder geval deze omgeving? Ik wil het niet al te duur maken en alles wat ik vind is echt belachelijk prijzig. Alvast bedankt!]

05-04-2010, 15:40


Tja, dat is de randstad.. Je moet een rubriek hieronder zijn dame!

05-04-2010, 15:44
Het is niet voor een bruiloft.

Mijn papa is jarig en mijn zusje en ik wilden een leuk etentje doen met de familie, ze zien elkaar vrij weinig. Maar om nou 400 euro te gaan neerleggen alleen voor de zaal voor een avond, belachelijk!

Denk dat we maar gewoon een selectie gaan maken en een deel van een restaurant afhuren ofzo als ik niets anders kan vinden.

05-04-2010, 15:46
Waar ben ik beland? Verjaardag vieren! Allah sta me bij tegen dit opstandig volk.

05-04-2010, 15:47


Waarom een zaal huur gwn een restaurant af vreten en wegwezen.

05-04-2010, 15:47
hahahahahahahahaha slaz je laat me spontaaan lachen.. waarom heb jij je dan aangemeld op marokko.nl..

05-04-2010, 15:47

Citaat door Femme_Fatale_21:
Het is niet voor een bruiloft.

Mijn papa is jarig en mijn zusje en ik wilden een leuk etentje doen met de familie, ze zien elkaar vrij weinig. Maar om nou 400 euro te gaan neerleggen alleen voor de zaal voor een avond, belachelijk!

Denk dat we maar gewoon een selectie gaan maken en een deel van een restaurant afhuren ofzo als ik niets anders kan vinden.


Verjaardag van je vader vieren?

Wauw.

05-04-2010, 15:48

Citaat door Slaz:
Waar ben ik beland? Verjaardag vieren! Allah sta me bij tegen dit opstandig volk.



Lees beter, beste man.

Het gaat niet zozeer om zijn verjaardag, het gaat erom dat mijn vader de laatste tijd zijn familie bijna nooit meer ziet. Dan is die weer in het buitenland, dan heeft die het druk, dan hebben die ruzie.

Mijn vader is over een maandje jarig en voor het eerst in tijden is iedereen dan weer in Nederland en beschikbaar, is gewoon leuk voor hem omdat wij merken dat hij het echt mist. Aangezien mijn familie echt niet bij ons thuis past willen we het zo doen.

Maar goed, blijf jij maar fijn jouw conclusies trekken.

05-04-2010, 15:49

Citaat door Ghzalaa:
Waarom een zaal huur gwn een restaurant af vreten en wegwezen.



Ja, daar zit ik ook aan te denken nu.

Heb zo'n grote familie joh.

05-04-2010, 15:50
Mijn vader wordt dit jaar 50. Ik heb het nog nooit gevierd maar ik wilde de gelegenheid wel aangrijpen om een BBQ met de familie te doen. Gewoon, een dagje dat het om hem draait.

05-04-2010, 15:50

Citaat door Ghzalaa:
hahahahahahahahaha slaz je laat me spontaaan lachen.. waarom heb jij je dan aangemeld op marokko.nl..

Ik kan ook een pistool aanschaffen en retterketet.


Citaat door Femme_Fatale_21:
Lees beter, beste man.

Het gaat niet zozeer om zijn verjaardag, het gaat erom dat mijn vader de laatste tijd zijn familie bijna nooit meer ziet. Dan is die weer in het buitenland, dan heeft die het druk, dan hebben die ruzie.

Mijn vader is over een maandje jarig en voor het eerst in tijden is iedereen dan weer in Nederland en beschikbaar, is gewoon leuk voor hem omdat wij merken dat hij het echt mist. Aangezien mijn familie echt niet bij ons thuis past willen we het zo doen.

Maar goed, blijf jij maar fijn jouw conclusies trekken.

JIJ hebt het over een verjaardag, NIET IK. Conclusies trekken hoeft niet, het staat op je voorhoofd geschreven bij wijze van.

05-04-2010, 15:50

Citaat door Exclusief:
Verjaardag van je vader vieren?

Wauw.



Zie reactie hierover.

HET IS NIET ZOZEER OM ZIJN VERJAARDAG TE VIEREN!!!!!!

(Dikgedrukte was even voor iedereen)

05-04-2010, 15:51


Dn szoek je een grote restaurant.. met catering ben je veel duurder uit.

05-04-2010, 15:51

Citaat door Slaz:
Ik kan ook een pistool aanschaffen en retterketet.


JIJ hebt het over een verjaardag, NIET IK. Conclusies trekken hoeft niet, het staat op je voorhoofd geschreven bij wijze van.

start with yourself .

05-04-2010, 15:52

Citaat door Vydushki:
Mijn vader wordt dit jaar 50. Ik heb het nog nooit gevierd maar ik wilde de gelegenheid wel aangrijpen om een BBQ met de familie te doen. Gewoon, een dagje dat het om hem draait.
Juist!!

Dat is wat ik bedoel, gewoon even hem in het zonnetje zetten. Zijn verjaardag is gewoon een leuke mogelijkheid om dit te doen. Gaat niet zozeer om het vieren hiervan.


Citaat door Slaz:


JIJ hebt het over een verjaardag, NIET IK. Conclusies trekken hoeft niet, het staat op je voorhoofd geschreven bij wijze van.





Allesh komd goet.

Pagina's : [1] 2 3