Bekijk volle/desktop versie : “Bel jouw Heer en laat Hem de Engel des Doods naar mij te sturen!”



Pagina's : [1] 2

04-04-2010, 21:41

Citaat door mabroka:
Een man wilde op een marktplaats een vrouw aanspreken om haar te vermanen over haar onislamitische kledingstijl. Hij zei tegen de vrouw: “Vrees toch Allah! Weet je dan niet dat wat je aan hebt niet toegestaan is? De dood is iets wat zeker gaat komen en wie weet, wellicht is jouw tijd aangebroken en is de Engel des Doods op weg om jouw ziel op te halen. Vrees Allah!”

De vrouw antwoordde op een hoogmoedige wijze: “Hier, neem mijn telefoon maar en bel jouw Heer op en laat Hem de Engel des Doods naar mij sturen, Als jij waarachtig bent.”

De man zei: “Ik schrok van wat zij zei. De woorden die zij uitsprak deden de huid sidderen.

Ik besloot om te vertrekken toen ik even later geschreeuw hoorde. De mensen verzamelden zich en ik keerde terug om te kijken wat er aan de hand was. Ik baande mij een weg door de mensen en daar lag de vrouw van zojuist dood op de grond… De Engel des Doods was gekomen om haar ziel op te halen
.

04-04-2010, 22:17


Soubhana Allah!

04-04-2010, 22:18
Ik hoorde juist dat een vader dit tegen zijn dochter zei bij een bushalte.

04-04-2010, 22:51
Iets soortgelijks is een paar jaar geleden op de marktplaats in Meknes (Marokko) gebeurd.

26-04-2010, 17:23


dit heb ik ook gehoort

26-04-2010, 17:26

Citaat door Soum84:
Iets soortgelijks is een paar jaar geleden op de marktplaats in Meknes (Marokko) gebeurd.
Dat is exact ditzelfde verhaal (als ik het goed heb). Dus het verhaal dat hier is geplaatst gaat daarover.. en is dus niet 'iets soortgelijks'.
Althans.. ik weet dat het in Marokko heeft afgespeeld, maar de exacte plaatst herinner ik mij niet.

PS: hier heb je nog meer verhalen (en dit verhaal komt ook van die site vandaan).

26-04-2010, 20:58
Sub7ana-Allaah!....

26-04-2010, 22:19
Allemaal verzonnen verhalen uit 1001 nacht

27-04-2010, 00:11
Mooi maar of het waar is ....

27-04-2010, 00:18
Waarom zou het niet waar zijn.

27-04-2010, 15:29

Citaat door zeeman:
Allemaal verzonnen verhalen uit 1001 nacht



nee het is geen verzonnen verhaal.
degene die dit tegen dit meisje zei was een bekende van ons.
die vertelde het inderdaad op de exacte wijze als dat nu hier staat.
het is echt geen verzonnen verhaal

27-04-2010, 15:43
zeker soubhannalah.
hij waarschuwde haar maskine alleen maar en zij gaf helaas zo een antwoord.
met de dood moet je nooit spelen.
eenmaal de dag komt zal het anders zijn hoor.
alhamdoulah 3la koli hal

27-04-2010, 21:18


dit verhaal klopt voor zover ik weet. Het kwam paar jaar terug zelf op het nieuws. Het gebeurd in marakech. En het was een dame die de bus nam waar de oude man ook zat. Hij gaf haar een reactie omwille van haar kledingsstijl waarop ze zei hier mijn gsm bel die allah van je op.


Wa allah ou aglam of het klopt.

Maar goed of het nu in marakech of tanger of china is gebeurd. Het moraal van het verhaal is duidelijk en daar gaat het om.

27-04-2010, 21:19
Moraal van het verhaal:
Een vrouw die zich onislamitisch kleed wacht haar de dood.

27-04-2010, 21:22

Citaat door zeeman:
Moraal van het verhaal:
Een vrouw die zich onislamitisch kleed wacht haar de dood.



En vooral, onderschat de kracht en permanente aanwezigheid van Allah soubhana wa ta3ala niet want hij is altijd en overal aanwezig.

Pagina's : [1] 2