Bekijk volle/desktop versie : onregelmatige cyclus en kinderwensen



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2010, 19:07
Dames ik heb last van onregelmatige menstruatie en nu zijn we al 9 maanden bezig om kinderen te krijgen en het lukt gewoon niet. Zijn er dames die hier ook last van hebben, zojah wat waren de stappen die jullie hebben ondernomen.


04-04-2010, 19:24


kom op mensen help me out

04-04-2010, 19:29
ik heb daar geen ervaring mee meid, anders had ik je allang geholpen, je kan zo´n predictor gebruiken, om te kijken wanneer je vruchtbaarste dagen zijn, en gaan klussen met manlief, verder zou ik het niet weten hoor

04-04-2010, 19:32
op de vruchtbare dagen heb je meer afscheiding dan normaal, merk ja daar iets van

04-04-2010, 20:02



Citaat door sousia12:
ik heb daar geen ervaring mee meid, anders had ik je allang geholpen, je kan zo´n predictor gebruiken, om te kijken wanneer je vruchtbaarste dagen zijn, en gaan klussen met manlief, verder zou ik het niet weten hoor


ik heb van die ovulatietesten gebruikt en die zijn postitief maar alsnog lukt het niet.

04-04-2010, 20:03

Citaat door Amoura:
op de vruchtbare dagen heb je meer afscheiding dan normaal, merk ja daar iets van


nee daar merk ik helaas niks van...................................

04-04-2010, 20:59
och meid, alles is met mektab, jou kindje zal heus wel komen, ben je al bij gynaceloog geweest. die kan je vertelle of er iets mis is met jouof je man. misschien heeft ie langzame zwemmers??!!

04-04-2010, 21:03
kheb ook een onregelmatige cyclus
maar heb er medicatie voor gehad
duphaston om menstruatie op te wekken en clomid voor kinder wens
donderdag echo en dan pregnyl spuit als mn eitjes goed zijn om te late springen.

ben je al naar de gyneacoloog of dokter geweest?

04-04-2010, 21:04

Citaat door Nice_Anissa21:
ik heb van die ovulatietesten gebruikt en die zijn postitief maar alsnog lukt het niet.



mischien heb je dunne baarmoederslijmvlies.
dat had ik mn ei springt wel maar mn slijmvlies was te dun