Bekijk volle/desktop versie : *Stel je zus gaat trouwen, jij....



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2010, 15:50
wilt natuurlijk schitteren op haar bruiloft...


Wat voor jurk zal je nemen? Waar kan je het halen? En hoevaak doen jullie mee verkleden?

Groetjes

04-04-2010, 15:53


ik zou een jurk bij kamalia huren (wel duur) maar wel hele mooie en ik zou max twee jurken aandoen dus een vanuit huis en een in de zaal

04-04-2010, 15:53

Citaat door Kaylee:
wilt natuurlijk schitteren op haar bruiloft...


Wat voor jurk zal je nemen? Waar kan je het halen? En hoevaak doen jullie mee verkleden?

Groetjes



Toen mijn broer ging trouwen,
Had ik 1 takchita laten naaien die was echt geworden wit met goud.
Die had ik aan van huis die was niet te zwaar.
en heb 1 jurk gekocht bij Bab marrakech.

Dus heb 2 jurken aan gedaan.

04-04-2010, 15:56
Niet, ik zou helemaal niet gaan. Hoe kan ze me nou verlaten voor 'n stomme vent.


04-04-2010, 15:58



Citaat door Sfgh:
Niet, ik zou helemaal niet gaan. Hoe kan ze me nou verlaten voor 'n stomme vent.




hahahahahaha jij bent gekkk


04-04-2010, 16:00

Citaat door Pareltjee_:

hahahahahaha jij bent gekkk



Just kidding, wat 'n ego ben ik. Nee, ik zou me 2x omkleden. Als ik met haar 't huisje verlaat, want natuurlijk ga ik tussen hun in staan als ze foto's maken in het park. En in de zaal kleed ik me nog eens om.

04-04-2010, 16:02

Citaat door Sfgh:
Just kidding, wat 'n ego ben ik. Nee, ik zou me 2x omkleden. Als ik met haar 't huisje verlaat, want natuurlijk ga ik tussen hun in staan als ze foto's maken in het park. En in de zaal kleed ik me nog eens om.



hahahahah woullahhila ..

Heb jij trouwens een zusje? Lijkt me moeilijk als je met je zus bestfriends bent altijd samen, geheimpjes enz. En je verlaat er dan.
Die probleem heb ik dan

04-04-2010, 16:07
ik woon samen met mijn zus en ja ik ga trouwen.. denk dat dat het zwaarste is.. de breuk met mijn zus

04-04-2010, 16:09
Ik zou 1 jurk aandoen. Een mooie takchita. Ik ben niet van tig keer omkleden.

04-04-2010, 16:11
me zus gaat ook trouwen. ik trek 2 jurken aan die ik pas in marokko heb laten maken. ik kleed me pas in de zaal om. in het begin een takchita en in de avond laat een soort gala lebsa (heel apart). maar als we naar de park gaan dan doe ik een geen takchita aan. Ik denk een nette damespak (grijs met roze) of in het creme kleurig. Dit moet ik nog regelen.

04-04-2010, 16:11

Citaat door Shjurken:
ik woon samen met mijn zus en ja ik ga trouwen.. denk dat dat het zwaarste is.. de breuk met mijn zus



aaaahh lijkt me echt super zwaar.


04-04-2010, 16:12

Citaat door Pareltjee_:

aaaahh lijkt me echt super zwaar.




Heb ik ook!



Maar ik vind 2 wel leuk, 1tje voor de foto's en 1tje voor in de avond, speciaal zijn, ahum!

04-04-2010, 16:15



Citaat door Pareltjee_:
hahahahah woullahhila ..

Heb jij trouwens een zusje? Lijkt me moeilijk als je met je zus bestfriends bent altijd samen, geheimpjes enz. En je verlaat er dan.
Die probleem heb ik dan


Ja, die heb ik. Is het ook wel hoor, deze werd al emotioneel bij de verloving laatstaan de wedding. Elk voordeel heeft z'n nadeel, dan komt ze toch na de trouw elk weekend logeren?

Heb jij zussen?

04-04-2010, 16:20
Ik kom uit een gezin met 5 meisjes ik trouw inch binnekort en heb kwa kledingdracht heel erg opgelet voor ze.

Ik wilde iets herkenbaars voor alle 4, we hebben samen met me ziana stoffen gekocht dezelfde stof in 4 verschillende kleuren drukbewerkt met parels. Kleuren 2 oudste zussen lichtblauw en donkerpaars, de 2 jongsten zwart/donkergrijs en zalm/roze. Ze hebbe de stoffen allemaal in een ander model laten naaien echt heel verschillend, het enige wat ze gemeen hebben is de driekwart mouw.

Daarna in de avond zullen ze inch een avondjurk aan ieder heeft zn eigen style en kleur ze zijn wel allemaal lang.

Voor de henna heb ik voor alle 4 swaroski kettingen cadeau gedaan met 5 kristallen elke kristal staat voor 1 zus. Die gaan ze aan op me henna.


Lang verhaal conclusie 2 keer omkleden

04-04-2010, 16:20

Citaat door Sfgh:
Ja, die heb ik. Is het ook wel hoor, deze werd al emotioneel bij de verloving laatstaan de wedding. Elk voordeel heeft z'n nadeel, dan komt ze toch na de trouw elk weekend logeren?

Heb jij zussen?



aaahhg dat word dan heel moeilijk ja.
Ja logeren maar is tog anders dan elke dag als je thuis komt elkaar dingen vertellen wat ze heeft meegemaakt, of wie ze gezien heeft ..

Nee ik heb geen zussen

Pagina's : [1] 2 3