Bekijk volle/desktop versie : De psyciatrische industrie gaat over lijken..



04-04-2010, 14:23
Salaam Aleykoum

Wat we niet weten:

'Over lijken gaan' is een aanklacht aan het adres van de psychiatrische industrie en medicijnen.
3000 doden per maand door de medcijnen.
18 miljard per maand levert het hun op!

Zeker het kijken waard!
zelfs kinderen worden als proefkonijn getest!!!gezonde kids

http://www.hetgesprek.nl/archief/3947/

04-04-2010, 15:39


Salaam alaikoum oegthie,

Subhanallah, wat is het teken van de farmaceutische industrie ook alweer!!
Juist, die slang jah, dat moet al genoeg zeggen!!
Men vergeet vaak dat Allah de enige is die de hart van de mens echt gelukkig kan maken!!

04-04-2010, 15:43
Maar de verzekeringsmaatschappijen en de farmaceutische industrie staan nu tegen over elkaar, vanwege de hoge kosten, dus laat deze twee grote pitbulls het lekker uitvechten!

04-04-2010, 16:49
Ik zeg altijd al dat men die troep niet moet nemen, medicijnen neem je alleen als ze strikt noodzakelijk zijn en je zonder ze dood kan gaan, zoals bij suikerziekte en dat soort gevallen.

09-04-2010, 11:31


Asalaam oealaykoem,

Heeft iemand deze documentaire opgeslagen want wil
dit graag toegestuurd krijgen, ik kan het namelijk nergens
meer vinden. En bij Het Gesprek is het filmpje verwijderd.

Alvast bedankt

09-04-2010, 13:50
niemand

09-04-2010, 14:41
Filmpje is weg?

09-04-2010, 16:27

Citaat door IslaamFanaat:
Filmpje is weg?


Vreemd!
Misschien waren er mensen/organisaties die liever niet wilden dat dit bekend werd bij het grote publiek....

Jammer want ik moest het laatste stukje nog zien en het was heel erg interessant en shocking

wassalaam,
zonnetje

09-04-2010, 16:38
aah jammer het filmpje is weg, kan iemand het aub terugzetten of weet iemand waar je het ergens anders kunt bekijken??

een paar jaartjes terug was er ook een engelse documentaire, en er was een man die zei dat in de geschiedenis en nu nog steeds meer mensen zijn dood gegaan in de naam van de medische wetenschap dan door oorlog/geweld.