Bekijk volle/desktop versie : Is deze tekst goed zo? help plzz.



Pagina's : [1] 2

04-04-2010, 11:25
Voor een uitnodgingskaart.
Let me know



04-04-2010, 11:38


Ik zie jou tekst niet goed, omdat ik op mijn tel zit. Maar is het niet beter om de koran recitaat weg te laten. De meeste gooien de uitnodigingskaart vaak weg.

04-04-2010, 12:17
Hahah, de achternaam van mijn man lijkt op de achternaam van jou.

04-04-2010, 12:18
Salaam,

Ja dat wou ik ook net zeggen niemands is zonde.
En als jij TS weet dat het wordt weggegooid kan je beter niet de koranvers erin laten.

04-04-2010, 12:19


Trouwens, ik persoonlijk zou er geen ayaat of de naam van Allah op de kaart plaatsen. Mensen gooien het toch weg, en dat is niet de bedoeling met stukjes uit de qoraan op de kaart en met de naam Allah..


Oww hhahaha 2 reacties voor mij hebben het al gezegd hihi.

04-04-2010, 12:33
Ben het met de dames eens.

04-04-2010, 12:35
Ben het er ook mee eens, als de uitnodiging word weggegooid en er staat Qoraan vers op is dat niet echt gepast..

04-04-2010, 14:01
Zoals de dames al zeiden, ik zou de qoraan teksten weglaten

05-04-2010, 11:33
Ik stuur de kaart naar volwassen mensen, als zij het weggooien is het op hun rug, zij weten dat zij de teksten van de koran met de naam van allah niet in de vuilnis moeten weggooien.
Dat heb ik echter ook nooit gedaan toen ik de kaarten kreeg met de naam van ALLAH erin.

05-04-2010, 12:30

Citaat door vreemdeling.:
Ik stuur de kaart naar volwassen mensen, als zij het weggooien is het op hun rug, zij weten dat zij de teksten van de koran met de naam van allah niet in de vuilnis moeten weggooien.
Dat heb ik echter ook nooit gedaan toen ik de kaarten kreeg met de naam van ALLAH erin.



Als jij wéét dat zoiets kan gebeuren, dus dat het mogelijk is dat zij de kaart weg zullen gooien, dan is het evenveel op jouw rug als op die van hun. Het is net zoiets als dat je bijv. alcohol verkoopt, maar zegt 'jah ik drink het toch niet?' Terwijl de verkoper een grotere zonde begaat dan de drinker. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen... Allah swt weet het beste.

Denk erover na meid. Verder vind ik de tekst mooi. Alghair inshallah!

05-04-2010, 12:46
ik persoonlijk vind dat er koran wel tussen moet zitten en je gooid het zo ie zo niet neem ik aan

05-04-2010, 12:51
Ik zou in plaats van koran, ook je tekst in het arabisch doen voor de mensen die geen nl lezen.. zo behoudt je de sier wel van de arabische letters

08-04-2010, 23:41



Citaat door meysa.:
Ik zou in plaats van koran, ook je tekst in het arabisch doen voor de mensen die geen nl lezen.. zo behoudt je de sier wel van de arabische letters



Ja kun jij het in het arabisch vertalen dan

08-04-2010, 23:44

Citaat door vreemdeling.:
Ik stuur de kaart naar volwassen mensen, als zij het weggooien is het op hun rug, zij weten dat zij de teksten van de koran met de naam van allah niet in de vuilnis moeten weggooien.
Dat heb ik echter ook nooit gedaan toen ik de kaarten kreeg met de naam van ALLAH erin.


Zo denk ik ook dus hun zonde nie de mijne, je weet toch als moslim zijnde dat je het nie mag weggooien wil je ervanaf verbrand het ofzo

09-04-2010, 10:48

Citaat door vreemdeling.:
Ja kun jij het in het arabisch vertalen dan


neeh helaas was het maar waar, maar wat je wel kunt doen is via google taalhupmiddelen te gebruiken, dan is het zo vertaalt

Pagina's : [1] 2