Bekijk volle/desktop versie : Haram relatie



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2010, 00:19

Citaat:
Het is nu heel normaal geworden. Ik zie heel veel koppeltjes op straat, met/zonder baard, met/zonder hoofddoek en ook nog eens kussen.

04-04-2010, 00:24


Mekowed alemaal

04-04-2010, 00:25
ewa jah in deze land en tijd is het moeilijk om aan de wetten van de koran te houden

04-04-2010, 00:26
ewa tegen wie zeg je het..

Er gaat nog een tijd komen dat zina plegen de normaalste zaak is we lopen echt van de bergen af dag na dag

04-04-2010, 00:27


En jij weet toevallig dat het allemaal om ongetrouwde stelletjes gaan?

04-04-2010, 00:28
Verrek

04-04-2010, 00:29

Citaat door chickiesflesser:
ewa jah in deze land en tijd is het moeilijk om aan de wetten van de koran te houden


Is helemaal niet moeilijk, tenzij je een zwakke imaan hebt

04-04-2010, 00:34

Citaat door Touzine_Dame:
Is helemaal niet moeilijk, tenzij je een zwakke imaan hebt



04-04-2010, 00:35

Citaat door smile1234:
En jij weet toevallig dat het allemaal om ongetrouwde stelletjes gaan?

Ik kan het verschil wel zien. Getrouwde stelletjes lopen niet in het openbaar klef te doen

04-04-2010, 00:37

Citaat door Maysun_:
Ik kan het verschil wel zien. Getrouwde stelletjes lopen niet in het openbaar klef te doen


Ja, ik dacht al. Jij hebt van die speciale ogen. Jij bent gezegend met van die speciale krachten.

04-04-2010, 00:37

Citaat door Maysun_:
Ik kan het verschil wel zien. Getrouwde stelletjes lopen niet in het openbaar klef te doen


helemaal wel...

laatst man in jelleba vrouw in burka helemaal bedekt en alles.

die man had live zn hand op haar kont toen ze supermarkt binnenliepen

04-04-2010, 00:40

Citaat door smile1234:
Ja, ik dacht al. Jij hebt van die speciale ogen. Jij bent gezegend met van die speciale krachten.

Sarcasme, wauw.

Citaat door Fessie212:
helemaal wel...

laatst man in jelleba vrouw in burka helemaal bedekt en alles.

die man had live zn hand op haar kont toen ze supermarkt binnenliepen

Ja, je hebt ze wel. Als we nou in het algemeen kijken, zijn het meestal de jonge ongetrouwde stelletjes die zina in het openbaar plegen.

Het staat zelfs in de overleveringen van onze profeet mohammed sws: zina zal in het openbaar worden gepleegd.


04-04-2010, 00:42



Citaat door Maysun_:
Sarcasme, wauw.



Zo, dat was een eeh.. sterke reactie. Komt vast door je speciale krachten. :/

04-04-2010, 00:47

Citaat door smile1234:
Zo, dat was een eeh.. sterke reactie. Komt vast door je speciale krachten. :/

Kon ik je maar weg laten toveren. Dat zou ik pas speciaal vinden

04-04-2010, 00:47

Citaat door Hottie_87:
ewa tegen wie zeg je het..

Er gaat nog een tijd komen dat zina plegen de normaalste zaak is we lopen echt van de bergen af dag na dag



Gaan we eindelijk normaal lopen, zonder pijn in onze kuiten

Nu even zonder dollen, ik zie het ook steeds vaker

Was laatst in de stad met mn broer en moeder, was zo moe en wilde even zitten. Kwam een meid voorbij lopen. Het meisje droeg een hoofddoek, ze zag er echt mooi uit, netjes gekleed, geen make-up, toeters en bellen. Komt een jongeman haar tegemoet lopen ( Ik dacht in eerste instantie haar broer/neef ) kuste haar op de mond en liep met een arm om haar middel verder. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was!

Wist even niet wat ik zag, schaamde me in hun plaats. Was blij dat mn moeder en broer het niet gezien hadden.

Pagina's : [1] 2 3