Bekijk volle/desktop versie : Liefde voor je kind...



03-04-2010, 13:03
..ongeacht zijn daden?

03-04-2010, 22:50


Uiteraard, ik ook.

Er was deze middag een topic over criminelen en dat er sommigen hun eigen kind zeker zouden aangeven indien ze wisten dat hun kind een criminele daad zou begaan hebben.

03-04-2010, 22:51
Alleen als hij homo wordt of geen moslim meer wilt zijn.
Als hij iemand vermoord, verkracht of pooier is.
Dan zal mijn liefde vervagen en teniet gaan.

03-04-2010, 22:56

Citaat door Rif_Assepoester:
Alleen als hij homo wordt of geen moslim meer wilt zijn.
Als hij iemand vermoord, verkracht of pooier is.
Dan zal mijn liefde vervagen en teniet gaan.


Homo wordt? Xord je homo? Ik weet het niet hoor. Maar als ik een zoon zou hebben en op een dag komt ie me vertellen dat ie op jongens valt (ALLAH ister) dan zou ik diepgaande gesprekken met hem voeren en hem niet veroordelen. Ik denk dat als je hem niet meer zou beschouwen als je zoon, dat het dan juist de verkeerde kant op kan gaan.

Moeilijk.

Een zoon als verkrachter, daar zou ik het nog moeilijker mee hebben.

Geen moslim? Dan zou ik het meeste pijn hebben maar alsnog zou ik diepgaande gesprekken hebben in de hoop dat hij het licht zou terugzien...

Maar moge ALLAH swt ons behoeden tegen pijn.

03-04-2010, 23:42



Citaat door Rif_Assepoester:
Alleen als hij homo wordt of geen moslim meer wilt zijn.
Als hij iemand vermoord, verkracht of pooier is.
Dan zal mijn liefde vervagen en teniet gaan.

Als hij homo wordt, en ik er niets tegen kan doen. Dus ik alles heb geprobeerd, is het uiteindelijk zijn eigenzaak. Maar dat wil niet zeggen, dat ik opeens niet meer van hem zal houden.

En als hij geen moslim wil zijn, is dat ook zijn eigenzaak. Hij zal dan van mij alles opnieuw moeten uitzoeken, dus hoe de islam tot gang is gekomen etc. Als hij dan nog niet geloofd dat god bestaat, zal ik noch van hem houden.