Bekijk volle/desktop versie : Dar al ilm



03-04-2010, 01:59
Lieve mensen,

Ik wil zo graag een aantal studies/cursussen doen om kennis te vergaren. Nu ben ik door een beetje te googlen terecht gekomen bij dar al ilm. Heeft iemand hier al eens lessen gevolgd en is het een aanrader of hebben jullie misschien andere tips waar ik terecht kan.
Ik weet redelijk wat maar eigenlijk ook redelijk niets over de islam en daarom zou ik het liefst een cursus willen doen die alles vanaf de basis uitlegt.


Baraka Allahoe fiekoem

03-04-2010, 02:26


Waar woon je?(stad)


03-04-2010, 03:34

Citaat door Kortjakje:
Lieve mensen,

Ik wil zo graag een aantal studies/cursussen doen om kennis te vergaren. Nu ben ik door een beetje te googlen terecht gekomen bij dar al ilm. Heeft iemand hier al eens lessen gevolgd en is het een aanrader of hebben jullie misschien andere tips waar ik terecht kan.
Ik weet redelijk wat maar eigenlijk ook redelijk niets over de islam en daarom zou ik het liefst een cursus willen doen die alles vanaf de basis uitlegt.


Baraka Allahoe fiekoem


Heel toevallig ik zat ook te googlen en kwam ook uit op die organistatie..
Ik wil het ook graag weten, voor als ik weer in NL ben wil ik gelijk beginnen Insallah.

03-04-2010, 11:18
Het best is om een studie te volgen bij http://www.ivoe.nl

08-04-2010, 14:00



Citaat door Kortjakje:
Lieve mensen,

Ik wil zo graag een aantal studies/cursussen doen om kennis te vergaren. Nu ben ik door een beetje te googlen terecht gekomen bij dar al ilm. Heeft iemand hier al eens lessen gevolgd en is het een aanrader of hebben jullie misschien andere tips waar ik terecht kan.
Ik weet redelijk wat maar eigenlijk ook redelijk niets over de islam en daarom zou ik het liefst een cursus willen doen die alles vanaf de basis uitlegt.


Baraka Allahoe fiekoem



Ik volg daar een cursus. Ze leggen alles heel goed uit, ook voor mensen die echt net de basis kennis hebben.. Veel bekeerlingen volgen daar cursussen..

Wil je specifiek een bepaald onderwerp?