Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gezocht: mooie hoofddoek sjaals!



01-04-2010, 22:03
Hallo verkoopt iemand hier mooie hoofddoek sjaals?

01-04-2010, 22:55


Waarom ga je niet langs winkels en haal je ze daar?
Voel je meteen de stof en de juiste kleuren

01-04-2010, 23:01

Citaat door DeRuijter:
Waarom ga je niet langs winkels en haal je ze daar?
Voel je meteen de stof en de juiste kleuren


In de winkel vind ik nooit de kleuren die ik wil. Meestal zijn de mooiste kleuren uitverkocht, of hebben ze alleen kleuren of stoffen die ik niet mooi vindt. Vandaar dat ik het hier probeer.

01-04-2010, 23:04

Citaat door MMonstertje:
In de winkel vind ik nooit de kleuren die ik wil. Meestal zijn de mooiste kleuren uitverkocht, of hebben ze alleen kleuren of stoffen die ik niet mooi vindt. Vandaar dat ik het hier probeer.


Welke winkel bezoek je? Maybe is variëren een optie.

01-04-2010, 23:05



Citaat door Juszt___Iki:
Welke winkel bezoek je? Maybe is variëren een optie.



in Amsterdam. Meestal shopperhal. weet jij waar ik leuke mooie kan halen in Amsterdam?

01-04-2010, 23:22

Citaat door MMonstertje:
in Amsterdam. Meestal shopperhal. weet jij waar ik leuke mooie kan halen in Amsterdam?


Oh oké. Nope, zou niet weten waar je in Amsterdam terecht kunt. In Den Haag heb je Risallah, en nog een winkel bij de Hobbemastraat. Dus mocht je in Den Haag zijn, dan zou ik daar maar eens een kijkje nemen.

Ook is er nieuwe geopend bij Stationsweg, alleen ben ik daar zelf nog niet geweest. En weet dus niet wat daar zowel verkrijgbaar is.

01-04-2010, 23:23
Op islamproducten.nl zijn er mooie. Ik raad je aan om de elastishe te nemen.

01-04-2010, 23:26

Citaat door MMonstertje:
in Amsterdam. Meestal shopperhal. weet jij waar ik leuke mooie kan halen in Amsterdam?


Als je dan toch in shopperhal bent kan je beter doorlopen naar zinzi (naast Dirk)
Die heeft veel kleurtjes. Bijpassende kapje kan je dan halen in shopperhal.

Succes ermee

01-04-2010, 23:26

Citaat door Juszt___Iki:
Oh oké. Nope, zou niet weten waar je in Amsterdam terecht kunt. In Den Haag heb je Risallah, en nog een winkel bij de Hobbemastraat. Dus mocht je in Den Haag zijn, dan zou ik daar maar eens een kijkje nemen.

Ook is er nieuwe geopend bij Stationsweg, alleen ben ik daar zelf nog niet geweest. En weet dus niet wat daar zowel verkrijgbaar is.



shoukran meid

01-04-2010, 23:28

Citaat door MMonstertje:
shoukran meid


You're welcome.