Bekijk volle/desktop versie : gedumpt, omdat ik te veel van hem hou ??



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

01-04-2010, 10:50
salaam oe 3alaikoum ,

ik ben een meisje van 23, en ben vorig jaar in de zomer in de steek gelaten door de liefde van mijn leven. maar had altijd gedacht dat het wel goed zou komen, we bellen elkaar elke dag, de reden dat we uit elkaar gingen was dat
ik te veel van hem hield, en hij is "naar wat hij zegt" in de war.. maar hij wil wel vrienden blijven..
totdat ik hem gister sprak en zij dat hij een meisje had leren kennen die hij wel leuk vindt, en als zij wil dat hij een relatie met haar zou beginnen.
het leek alsof mijn hart uitelkaar getrokken werd. ik heb gezegd dat ik hem het beste van de wereld toewens, terwijl ik van binnen hoopte dat het nooit goed zou komen, ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik niet meer wilde dat hij me belde en ik hem ook niet, totdat hij begon te schreeuwen dat ik zijn beste vriendin was en hij me nodig had in zijn leven...

aub zusters help mij, ik hou zoveel van die jongen.. ik heb nog nooit van iemand gehouden. ik krijg de standaars lieve woordjes van mijn vrienden, "het komt wel goed" "hij is je niet waard" maar wat kan ik doen om hem te vergeten, om de tranen te laten stoppen.

als iemand me aub wil helpen heel graag,

dank je wel.

01-04-2010, 10:51


Die kus van jou op het laatst is het antwoord op je vraag.....

01-04-2010, 10:52
hoe bedoel je ??

01-04-2010, 10:53
je bedoelt niet precies wat ik begrijp !

01-04-2010, 10:53


zo beter mohand

01-04-2010, 10:55

Citaat door geen_zhar_sbar:
zo beter mohand


wat snap je dan met zo beter mohand

01-04-2010, 10:55
Vriendschap tussen man en vrouw bestaat gewoon niet, jij zal de relatie tussen hen alleen stuk maken.

Gewoon contact verbreken en niks meer van je laten horen, er zijn genoeg andere mannen.

01-04-2010, 10:55
Hoe weet je zo zeker dat hij gelijkt heeft..??

Misschien wilt die je wel jaloers maken? En zowiezo als het wel klopt wat hij zegt, moet je het contact verbreken anders lijdt je teveel pijn..

Weet hij wat je nog voor hem voelt..?

01-04-2010, 10:56

Citaat door geen_zhar_sbar:
salaam oe 3alaikoum ,

ik ben een meisje van 23, en ben vorig jaar in de zomer in de steek gelaten door de liefde van mijn leven. maar had altijd gedacht dat het wel goed zou komen, we bellen elkaar elke dag, de reden dat we uit elkaar gingen was dat
ik te veel van hem hield, en hij is "naar wat hij zegt" in de war.. maar hij wil wel vrienden blijven..
totdat ik hem gister sprak en zij dat hij een meisje had leren kennen die hij wel leuk vindt, en als zij wil dat hij een relatie met haar zou beginnen.
het leek alsof mijn hart uitelkaar getrokken werd. ik heb gezegd dat ik hem het beste van de wereld toewens, terwijl ik van binnen hoopte dat het nooit goed zou komen, ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik niet meer wilde dat hij me belde en ik hem ook niet, totdat hij begon te schreeuwen dat ik zijn beste vriendin was en hij me nodig had in zijn leven...

aub zusters help mij, ik hou zoveel van die jongen.. ik heb nog nooit van iemand gehouden. ik krijg de standaars lieve woordjes van mijn vrienden, "het komt wel goed" "hij is je niet waard" maar wat kan ik doen om hem te vergeten, om de tranen te laten stoppen.

als iemand me aub wil helpen heel graag,

dank je wel.


draag jij elhijab?

01-04-2010, 10:57
ja meisjemetstyle, dat weet hij..

01-04-2010, 10:57
ik snap uberhaupt niet dat je hem nog blijft bellen.
vriendschap moet van beiden kanten komen en als jij hem dingen toewenst die je niet oprecht meent zie ik dat als bedriegen. maak hem gewoon duidelijk dat vriendschap niet goed voeld.
en dat het beter is om geen goed contact te hebben.

het ziet er niet naar uit dat het goed komt, als hij andere meisjes date en t jou in geuren en kleuren verteld.
vrienden houden rekening met elkaar, als hij weet hoeveel jij van hem houd dan zou hij je niet kwellen. maar goed..

allathif relaties zijn hoofdpijn!

afz madame boras.

01-04-2010, 10:58
nee ik draag geen elhijab ?? wat is het verschil ??

01-04-2010, 10:59



Citaat door geen_zhar_sbar:
nee ik draag geen elhijab ?? wat is het verschil ??


ben je moslima?

01-04-2010, 11:00

Citaat door geen_zhar_sbar:
nee ik draag geen elhijab ?? wat is het verschil ??


dat je geen hijaab draagt dat is het verschil..snap je

01-04-2010, 11:00
wat zijn sommige marokkaanse meiden toch van die domme wichten zeg haha
gebruik es een keer je hersenen je hebt ze niet voor niks hoor.

haha hla domme wijfe hiero haha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8