Bekijk volle/desktop versie : Naar mijn mening de aller intelligentste voetballer die de voetbalwereld gekent heeft



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-04-2010, 01:06


Wat een speler.
Geen woorden voor

01-04-2010, 01:30


Die aanval tegen argentinie hoe hij die bal panklaar legt voor kluivert. Maar deze man was een genot om naar te kijken.

01-04-2010, 01:41
Ik wist het gewoon voordat ik op play drukte

01-04-2010, 13:07

Citaat door Clichy_sousbois:
egt weer zon Hollandse actie, de aller slimste en de allerbeste en de meest respectvolle speler aller tijden is deze man





bergkamp is de beste schaduwspits ooit in de geschiedenis van het voetbal


Zidane was niet zo briljant als bergkamp

01-04-2010, 13:21



Citaat door Clichy_sousbois:
Zidane is een legende die kun je nie vergeleiken met bergkamp, Als jij bergkamp beter vond heb je egt geen verstand, bergkamp kan nie eens een europa cupje winnen, bergkamp mag de schoenen en onderbroekjes van zidane wassen vriend, Er is maar 1 Maestro 1 meester zijn naam is zidane



soms vraag ik me af wat jou IQ is en waar je verstand van voetbal is.
Wie was de beste verdiger ooit?!

01-04-2010, 13:25
Eerlijk = Eerlijk riffie, Bergkamp heeft toch wel wat meer Klasse dan Zidane.

Begrijp me niet verkeerd Zidane is waarschijnlijk de meest technisch begaafde speler ooit, maar kwa inzicht tipt hij niet aan Bergkamp.

Het zijn ook eigenlijk verschillende type spelers dus om een hele discussie te gaan voeren over wie beter is is een beetje nutteloos, beide spelers waren op hun positie 1 van de beste zo niet de beste ooit.

01-04-2010, 13:32
Clichy, hou op met die onzin van jou. Hoe oud ben jij? Laat mensen een topic maken over Bergkamp als ze dat willen a bnadem.

Ontopic; Bergkamp is een legende. Net zoals Zidane dat was. Zijn alleen twee andere type spelers.

01-04-2010, 13:36

Citaat door Clichy_sousbois:
Nou liegen, Bergkamp was top, Zidane was een flop, begkamp heeft NL wereldkampioen, europeeskampioen gemaakt, bergkamp is de Legende, Zidane is izan

Kijk 'm Zidane verdedigen alsof 't z'n bloedeigen vader is. Hij weet niet eens van je bestaan af. Zou op je tuffen als 'ie je zag.

01-04-2010, 13:40

Citaat door Clichy_sousbois:
niet ovr mn vader beginnen a zemmer die leeft nie meer oke a 9e7ba, dit gaat over voetbal Oke, geen familie bij halen a H.oer

PM me maar a Jood

Heb jij stront in je ogen, a zwerver? Waar heb ik 't over je vader?
Ik PM niemand. Je bent 14.

01-04-2010, 13:43

Citaat door Clichy_sousbois:
Luister a H.oer, ik wil het woord vader niet zien in reactie over mij Oke, hou het bij voetbal dus geen vader en moeder bij halen

Jij hebt niets te willen. Allez qowed.

01-04-2010, 13:50

Citaat door Clichy_sousbois:
9owed jij ajagjoel, beetje stoere praatjes via een Site, wil je wel face to face ontmoeten..en dan moet je over mijn vader beginnen, als ik die kop van jou nie lek steek, ben ik geen riffie

Haha, internetmaffia. Ik weet allang dat jij 14 bent, jongetje. Jij steekt niks lek.

Yellah, ga maar kapot hier. Ik ga lekker naar huis.

PS Wil wedden dat je niet eens een colaatje kunt bestellen 's thmazight.

01-04-2010, 13:52

Citaat door Clichy_sousbois:
Luister a H.oer, ik wil het woord vader niet zien in reactie over mij Oke, hou het bij voetbal dus geen vader en moeder bij halen, en als je dat wil doen, doe maar via prive bericht dat niemand het ziet



Riffie jongen hij zei helemaal niets over je vader, het enige wat hij zei was dat je hem beschermt alsof het je vader is....wat eigenlijk gewoon waar is.

Ik wil niet eens beginnen met het tellen van alle reacties die offtopic waren van jou waarbij je Zidane en het Franse Nationale Elftal hebt betrokken.

Laat staan ALLE topics en reacties over beiden.

01-04-2010, 13:58



Citaat door Clichy_sousbois:
Nee jij komt met Tunesie op een marokkaanse site, Ga naar hababam.nl niemand vind die Tunesische spelers intressant, ik ben marokkaan en deze Site is voor Marokkaanen dus ik mag plaatsen wat ik wil, Ga jij maar lekker Tunesie.nl openen ofzo, Als wij jou volgen, is zelfs jemaa beter als Zidane



Beter DAN niet beter ALS

Marokkanen niet Marokkaanen

01-04-2010, 14:04

Citaat door Clichy_sousbois:
Jongen kom niet Biggie doen op een marokkaanse sites, er bestaat nog altijd een hababam.nl daar hoor jij thuis



Pure amusement dit

01-04-2010, 14:10
ze beginnen hier echt nederlandse trekken te krijgen door zelfoverschatting , Bergkamp is geweldig, maar zet hem bij verre niet in het rijtje van Zidane,

Pagina's : [1] 2 3 4 5