Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Een klein verhaaltje..



31-03-2010, 21:23
Waarom wil ik afvallen?

Ik wil afvallen zodat ik weer lekker in me vel voel, maar dat is niet de enigste reden. De echte reden is dat ik naar een dames zaak wil gaan en lekker kan genieten van een maatje s of een maatje M een maatje M waar ik me lekker in voel : Dus niet dat strakke maatje M.
En ik wil bijv. naar de vero moda gaan of naar hennes en dat ik dn gwn simpelweg een jurkje pak en dat als ik em pas da ie meteen past, en niet dat je van die vetrollen ziet.

Ik wil afvallen zodat ik weer lekker in de spiegel kan kijken en weer kan zeggen wat zie jij er aantrekkelijk uit. Ik wil weer in de spiegel kijken en kunnen zeggen hé daar zou ik wel als jongen op gaan vallen.

Ik wil dat mensen tegen me zeggen van hé wat ben jij verandert. Ik wil mezelf niet eens meer herkennen wat dacht je daarvan. Ik wil een anorexia zien, en ik wil geen eten meer zien.

Wat ga je niet meer eten of drinken?

Simpel,
Ik eet geen brood meer ik eet geen suiker en ik eet minimaal vet (bijv, in een cracker ofsoo), geen chips,geen snoep,geen chocolade,geen ontbijtkoek,geen crossaint,geen kaastengels,geen im-out,geen marmiet,geen muesli,geen koffie(derest kan ik niet meer verzinnen)

Ik ga geen frisdrank meer drinken, geen cappuccino, geen cola en geen prik.
Alleen water en magere Yoghurt.


Ga je erbij sporten?

Tuurlijk ga ik sporten, minimaal 10 km per uur wandelen en of hardlopen.

En misschien thuis ff dansen maar ik denk niet dat dat van pas komt.


Gember?

Tuurlijk ga ik gember drinken dat is supper goed voor je? De eerste paar kilo’s val je af van gember drinken.

Groene thee?

Hahahha dat blijf ik de hele dag drinken als ik thuis ben.

Water.?

Nummero 1, die ga ik de hele dag drinken.

Wat ga je binnen een maand bereiken?

Ik ben binnen een maand 10 kilo afgevallen dat is mijn wens en dan ga ik over op de 5 en dan weer 5 en dan weer 5.

Ik weeg 80 kilo en wil weer 70 kilo wegen. Ik ben trouwens wel 1.70 of 1.73 cm.

Nou dat was het… en dan wil ik heel erg graag meteen gaan shoppen.

31-03-2010, 22:17


strak plan, als je geen tijd hebt om te onbijten, dan raad ik je aan om de een schake te drinken smorgens van atkins, te verkrijgen bij AH.

31-03-2010, 22:36
ahhaha ja Thank U

31-03-2010, 22:39
Ow jaa en nauurlijk mijn schema vergeten bij te zetten dom dom en nog eens dom:

Donderdag

Ochtend:

appel en (water groene thee en gember drinken)

S middags sultana

4 uur pakje crackers

s avonds een appel

en blijven doordrinken natuurlijk

31-03-2010, 22:39



Citaat door gekke_mama:
strak plan, als je geen tijd hebt om te onbijten, dan raad ik je aan om de een schake te drinken smorgens van atkins, te verkrijgen bij AH.


Zijn die shakes lekker?

31-03-2010, 22:40

Citaat door Senioritaaa:
Ow jaa en nauurlijk mijn schema vergeten bij te zetten dom dom en nog eens dom:

Donderdag

Ochtend:

appel en (water groene thee en gember drinken)

S middags sultana

4 uur pakje crackers

s avonds een appel

en blijven doordrinken natuurlijk


Beetje eng weinig. Is niet gezond en ook niet beter voor je lijn op de lange termijn.

01-04-2010, 08:55

Citaat door ZeeuwsMeisje:
Zijn die shakes lekker?

deze zijn echt heerlijk, de allerlekkerste, ik drink eentje om 7:00uur en eet dan pas om 13:30 uur weer mijn lunch en heb gewoon geen honger tussen door. je kunt ze ook als lunch gebruiken, maar dat doe ik nog niet.
tussendoor drink heel veel, ben 2 weken mee bezig en ben 1 kg afgevallen en 10cm buik omtrek minder.

01-04-2010, 10:57

Citaat door ZeeuwsMeisje:
Beetje eng weinig. Is niet gezond en ook niet beter voor je lijn op de lange termijn.


hahaha ja, waar is haar avond eten?
maar dit verkaart denk ik een heleboel, ze zegt : ''ik wil een anorexia zien, en ik wil geen eten meer zien''

01-04-2010, 12:32

Citaat door gekke_mama:
strak plan, als je geen tijd hebt om te onbijten, dan raad ik je aan om de een schake te drinken smorgens van atkins, te verkrijgen bij AH.



Hoe duur kostte die shakes??

01-04-2010, 12:33

Citaat door Senioritaaa:
Ow jaa en nauurlijk mijn schema vergeten bij te zetten dom dom en nog eens dom:

Donderdag

Ochtend:

appel en (water groene thee en gember drinken)

S middags sultana

4 uur pakje crackers

s avonds een appel

en blijven doordrinken natuurlijk


Je eet veelste weiniggg!!!!

01-04-2010, 13:19

Citaat door BLOEMPIEJ:
Hoe duur kostte die shakes??

1.99 eurocent per stuk. lijkt duur maar valt wel mee, brood en gezond beleg en tussendoortjes kosten ook veel.

01-04-2010, 13:23

Citaat door gekke_mama:
1.99 eurocent per stuk. lijkt duur maar valt wel mee, brood en gezond beleg en tussendoortjes kosten ook veel.


Jaaa valt zeker mee.. welke smaak is het lekkerst??

01-04-2010, 13:33



Citaat door BLOEMPIEJ:
Jaaa valt zeker mee.. welke smaak is het lekkerst??

ze hebben mij ons in AH alleen koffie en chocolade, maar die chocolade is heerlijk, die heb ik elke morgen, zit 150kcal in.