Bekijk volle/desktop versie : Vraagje voor de mannen!!!??



Pagina's : [1] 2 3

31-03-2010, 20:18
Ik heb een vraagje, als je echt van een meisje houd he.. je ziet haar gewoon als je vrouw, moeder van je kinderen.

Zou je der loslaten, als je problemen had??

31-03-2010, 20:23


Wat voor problemen hebben we het hier over?

31-03-2010, 20:28
Ligt dr aan.

31-03-2010, 20:31

Citaat door Amabelle:
Ligt dr aan.


Citaat door Amina88:
Wat voor problemen hebben we het hier over?



Hahah jullie zijn echte manne!! haha

Hmm maakt niet uit wat voor probleem. Je hebt als man zijnde een moeilijke tijd. En zij zou je er graag bij willen steunen enz.. zou je ondanks dat je van der houd en zij er voor je wil zijn haar loslaten?

31-03-2010, 20:34


Je bent zeker aan de kant gezet door je vriendje, die zegt dat ie van je houdt en je daarom moet ''loslaten''?

Bullshit.

31-03-2010, 20:36
ik zou de mijne nooit loslaten, als ik van haar houd en haar als mijn vrouw zie, dan durf ik dat te zweren

31-03-2010, 20:38

Citaat door PetjeOmlaag:
ik zou de mijne nooit loslaten, als ik van haar houd en haar als mijn vrouw zie, dan durf ik dat te zweren



Ow okee.. dus ookal zit je gewoon in de shit.. en heb je te veel aan je hoofd?

31-03-2010, 20:41
Nee tuurlijk niet problemen zullen er altijd wel zijn en een persoon moet dat kunnen onderscheiden waarom iemand erbij betrekken waar je van houd.

31-03-2010, 20:42

Citaat door Keilandtje:
Nee tuurlijk niet problemen zullen er altijd wel zijn en een persoon moet dat kunnen onderscheiden waarom iemand erbij betrekken waar je van houd.


Oww okee..dus je zou het maakt niuet uit wat voor probleem niet doen?

31-03-2010, 20:42

Citaat door tjoeriejj001:

Ow okee.. dus ookal zit je gewoon in de shit.. en heb je te veel aan je hoofd?

haha nee serieus dan is het juist verstandig om bij haar te blijven, ik zou alles met mijn vrouw delen, vreugde, verdriet.. anders heb je niks aanelkaar snap je?
Juist NU zal hij je hard nodig hebben omdat ie in de zware problemen zit...


31-03-2010, 20:44

Citaat door PetjeOmlaag:
haha nee serieus dan is het juist verstandig om bij haar te blijven, ik zou alles met mijn vrouw delen, vreugde, verdriet.. anders heb je niks aanelkaar snap je?
Juist NU zal hij je hard nodig hebben omdat ie in de zware problemen zit...



Ja,, klopt je hebt gelijk. Ik denk zo, als je getrouwd bent en je hebt problemen dan ga je der toch ook niet verlaten?? Je bent er voor elkaar in slechte en goede tijden toch?

31-03-2010, 20:45

Citaat door tjoeriejj001:
Oww okee..dus je zou het maakt niuet uit wat voor probleem niet doen?

Inderdaad wat voor probleem het ook zal zijn , een persoon moet leren om die dingen te onderscheiden ik vind het zwak om mensen buiten te sluiten terwijl je zelfs er veel aan kunt hebben een probleem hebben wilt niet gelijk zeggen zet je jezelf tussen 4 muren , een persoon moet kunnen aangeven hoe en wat en meschien ff de tijd nodig heeft maar weet het te combineren met zijn geliefde zodat ze begrip toont , niet zo van ik heb een probleem klaar zet een punt erachter , wat voor nut heeft dat.

31-03-2010, 20:46



Citaat door tjoeriejj001:

Ja,, klopt je hebt gelijk. Ik denk zo, als je getrouwd bent en je hebt problemen dan ga je der toch ook niet verlaten?? Je bent er voor elkaar in slechte en goede tijden toch?

Ja 100% je moet elkaar alles geven, serieus anders kan je beter stoppen dan heeft het geen zin...
liefde is moeilijk he

31-03-2010, 20:49

Citaat door PetjeOmlaag:
Ja 100% je moet elkaar alles geven, serieus anders kan je beter stoppen dan heeft het geen zin...
liefde is moeilijk he


Ja klopt je hebt gelijk.. ja zeker..

Citaat door Keilandtje:
Inderdaad wat voor probleem het ook zal zijn , een persoon moet leren om die dingen te onderscheiden ik vind het zwak om mensen buiten te sluiten terwijl je zelfs er veel aan kunt hebben een probleem hebben wilt niet gelijk zeggen zet je jezelf tussen 4 muren , een persoon moet kunnen aangeven hoe en wat en meschien ff de tijd nodig heeft maar weet het te combineren met zijn geliefde zodat ze begrip toont , niet zo van ik heb een probleem klaar zet een punt erachter , wat voor nut heeft dat.


Ja,, klopt..ik weet niet en als je zo een persoon zou zijn die geen hulp van andere wilt..? Dat je zo denkt het zijn mijn problemen ik betrek jou er niet bij. Hoe zou je het dan hebben gedaan?

31-03-2010, 20:50
maak het uit dan ben je ervanaf
wat een gedoe met die dealertjes en hun problemen

Pagina's : [1] 2 3