Bekijk volle/desktop versie : Het is misschien beledigend voor sommigen , maar het is wel grappig



Pagina's : [1] 2 3 4 5

31-03-2010, 18:31

http://www.youtube.com/watch?v=bpH83Vi7b9E


hahahaha , mensen zijn fiwwww , wat ze wel niet doen om anderen te beledigen (proberen te beledigen)

die met die gitaar

31-03-2010, 18:33




Ze verzinnen alles om moslims te beledigen.

31-03-2010, 18:39

Citaat door HoneyBee:


Ze verzinnen alles om moslims te beledigen.



het is dat wij er ook druk om maken , ik was gisteren in discussie met een klasgenoot (een echte christen) en we kunnen best wel goed met elkaar opschieten , en hij zei : dat hij mij als persoon respecteert maar niet mijn geloof , hij verwachte hetzelfde terug , ik zei , ik respecteer jou als persoon en ik geloof dat er een christendom is en een bijbel en respecteer die , en ik heb respect voor mensen die de boeken volgen , hij keek me echt zo aan .

ik zei wat had jij gedacht ?? wat je in de media ziet dat zijn mensen die zich veel druk maken om niks , en gaf hem het voorbeeld van de profeet (saws en zijn buurman (jood) . hij werd er stil van


laat ze lekker zeggen wat ze willen , wij horen het goede voorbeeld te geven

31-03-2010, 18:44

Citaat door AbouRfissa:

het is dat wij er ook druk om maken , ik was gisteren in discussie met een klasgenoot (een echte christen) en we kunnen best wel goed met elkaar opschieten , en hij zei : dat hij mij als persoon respecteert maar niet mijn geloof , hij verwachte hetzelfde terug , ik zei , ik respecteer jou als persoon en ik geloof dat er een christendom is en een bijbel en respecteer die , en ik heb respect voor mensen die de boeken volgen , hij keek me echt zo aan .

ik zei wat had jij gedacht ?? wat je in de media ziet dat zijn mensen die zich veel druk maken om niks , en gaf hem het voorbeeld van de profeet (saws en zijn buurman (jood) . hij werd er stil van


laat ze lekker zeggen wat ze willen , wij horen het goede voorbeeld te geven




Maar 1 ding, als iemand mijn geloof niet respecteert (ik doe er niemand kwaad mee) dan heeft diegene ook geen respect voor mij. Dit omdat hij neerbuigend kan gaan doen over het geloof in mijn bijzijn met als opmerking is niet voor jou bedoelt maar dan voel ik me zeker wel aangesproken.

Dus of je hebt respect voor mij en mijn geloof waar ik niemand kwaad mee doe of ik heb ook geen respect voor jou. Maar wij geloven nou eenmaal in het feit dat er voor de koran een bijbel en een thora waren. Alleen hun geloofsbelijdenis strookt op dit moment totaal niet met het onze. Ons geloof is het laatste, wij zijn naar mijn mening stukken verder terwijl zij met hun geloof nog in het verleden zijn blijven hangen, met het verleden bedoel ik tijd van het christendom en het jodendom.

31-03-2010, 19:46


Bedankt voor je groentje, zie hem nu pas.

31-03-2010, 21:19

Citaat door AbouRfissa:

http://www.youtube.com/watch?v=bpH83Vi7b9E


hahahaha , mensen zijn fiwwww , wat ze wel niet doen om anderen te beledigen (proberen te beledigen)

die met die gitaar




Die mensen hebben blijkbaar niks beters te doen, pff doelloos oe saffi

31-03-2010, 21:28

Citaat door AbouRfissa:

het is dat wij er ook druk om maken , ik was gisteren in discussie met een klasgenoot (een echte christen) en we kunnen best wel goed met elkaar opschieten , en hij zei : dat hij mij als persoon respecteert maar niet mijn geloof , hij verwachte hetzelfde terug , ik zei , ik respecteer jou als persoon en ik geloof dat er een christendom is en een bijbel en respecteer die , en ik heb respect voor mensen die de boeken volgen , hij keek me echt zo aan .

ik zei wat had jij gedacht ?? wat je in de media ziet dat zijn mensen die zich veel druk maken om niks , en gaf hem het voorbeeld van de profeet (saws en zijn buurman (jood) . hij werd er stil van


laat ze lekker zeggen wat ze willen , wij horen het goede voorbeeld te geven

Wallahilla 3barti 3lih

31-03-2010, 21:29
3la humor!!!

31-03-2010, 21:35
Ja grappig hoor hoe ze de burqa belachelijk maken. Ze willen zeker wat duidelijk maken.

Die tekst slaat echt nergens op

01-04-2010, 01:26

Citaat door HoneyBee:


Maar 1 ding, als iemand mijn geloof niet respecteert (ik doe er niemand kwaad mee) dan heeft diegene ook geen respect voor mij. Dit omdat hij neerbuigend kan gaan doen over het geloof in mijn bijzijn met als opmerking is niet voor jou bedoelt maar dan voel ik me zeker wel aangesproken.

Dus of je hebt respect voor mij en mijn geloof waar ik niemand kwaad mee doe of ik heb ook geen respect voor jou. Maar wij geloven nou eenmaal in het feit dat er voor de koran een bijbel en een thora waren. Alleen hun geloofsbelijdenis strookt op dit moment totaal niet met het onze. Ons geloof is het laatste, wij zijn naar mijn mening stukken verder terwijl zij met hun geloof nog in het verleden zijn blijven hangen, met het verleden bedoel ik tijd van het christendom en het jodendom.


dit had een klasgenoot die met ons stond gezegd (Marokkaan) , en hij antwoorde dat hij hetgene waarin wij geloven als afgod ziet .
ik heb hem veel voorbeelden gegeven waarin wij hun wel respecteren , en gaf hem ook voorbeelden uit de geschiedenis , en hoe de profeet en de mensen na hem de joden en christenen hebben behandeld .

ik ga volgende week verder met hem in discussie ,




Citaat door HoneyBee:
Bedankt voor je groentje, zie hem nu pas.


jij schreef de helft in het frans en de rest .....

safi ou7alti hahaha


Citaat door sunset:
Wallahilla 3barti 3lih


ik heb niks anders dan de waarheid verteld , weet je hoe trots ik op mezelf ben , dat ik verzen en a7adieth uit mn hoofd ken , ik lees/reciteer ze voor hem en geef dan de vertaling , en die andere klasgenoot heeft ook een bac+2 gehaald dus ta houwa 3arf ktar menni

01-04-2010, 01:28
AbouRfissa, heb jij iets tegen vrouwen die een burka dragen?

01-04-2010, 01:40

Citaat door Elbaskue:
AbouRfissa, heb jij iets tegen vrouwen die een burka dragen?



niks tegen maar zelf voel ik me niet veilig als iemand in een burka naast me zou lopen (heb het over hier in NL)
en dit gevoel heb ik gekregen na al die overvallen die ermee worden gepleegd etc

01-04-2010, 01:45



Citaat door AbouRfissa:

niks tegen maar zelf voel ik me niet veilig als iemand in een burka naast me zou lopen (heb het over hier in NL)
en dit gevoel heb ik gekregen na al die overvallen die ermee worden gepleegd etc


3la fucking GAY. Op heb op dit moment echt zin om wa7ed knuppel zo diep in je reet te douwen dat ie er gewoon weer uit je mond komt. ''Ik voel me niet veilig, hou me hand vast.''

01-04-2010, 01:50

Citaat door Elbaskue:
3la fucking GAY. Op heb op dit moment echt zin om wa7ed knuppel zo diep in je reet te douwen dat ie er gewoon weer uit je mond komt. ''Ik voel me niet veilig, hou me hand vast.''



je kan praten wat je wilt Sa7bi , en lekker stoer doen achter je scherm , maar als je opeens wordt bedreigd met een mes of een pistool of what ever dan zal je heel anders piepen

en lees de zin tot aan het einde , ik had het alleen over hier : NL , europa , in marokko heb ik dat gevoel niet.

hier wordt de burka door CRIMINELEN misbruikt , dus ja ik ga me zeker niet veilig voelen .

01-04-2010, 02:05

Citaat door AbouRfissa:

je kan praten wat je wilt Sa7bi , en lekker stoer doen achter je scherm , maar als je opeens wordt bedreigd met een mes of een pistool of what ever dan zal je heel anders piepen

en lees de zin tot aan het einde , ik had het alleen over hier : NL , europa , in marokko heb ik dat gevoel niet.

hier wordt de burka door CRIMINELEN misbruikt , dus ja ik ga me zeker niet veilig voelen .


Heb respect voor vrouwen die een burka dragen anders ga ik hele gemene dingen zeggen over je zusje. Kies maar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5