Bekijk volle/desktop versie : Wat IK net heb mee gemaakt heb ik nog nooooit mee gemaakt!



Pagina's : [1] 2

31-03-2010, 18:12
[ Ik ben ZOOO kwaad!!
Ik liep net met me nicht in de winkel Xenos, ik liep langs een vrouw en ze begon te mopperen, opeens hoorde ik me nicht naar haar toe lopen en schelden van wat is jou probleem!
Antwoord die vrouw: ZIJ ( ik dus ) is MIJN probleem, kom op zeg het 2010 en dan DIE kleding?? ( ik draag de Abaya ALHAMDOULILAH ) dus toen hield ik het niet meer, ik liep op haar af en zei: WAT denk jij wel niet!
zegt ze heel fijn: JULLIE moeten trug naar je eigen land, ik zeg PARDON??
DIT is MIJN land, IK ben HIER geboren en ME MOEDER IS NEDERLANDSE!!
Opeens keek ze haar ogen uit en wist niet meer waar ze moest kijken, gelijk er achteraan zei ik : GA JE OOK TEGEN DE NONNEN ZEGGEN DAT ZE HUN KLEDING MOETEN UITDOEN OMDAT HET JOU NIET AANSTAAT!!
Toen klapte ze HELEMAAL dicht!
Ik zei weet je wat je moet met wilders gaan samenwerken! raar wijf!

Ik wou haar echt in een winkelschap duwen met haar hoofd! ]

31-03-2010, 18:15




allah ya 3atik saha

zo hoort het op komen voor je zelf

31-03-2010, 18:15
mensen doe normaal ; altyd dat ruzie zoeken

het zyn altyd dezelfde die weer boel hebben met jan & alleman

31-03-2010, 18:15

Citaat door Islamiya--:
[ Ik ben ZOOO kwaad!!
Ik liep net met me nicht in de winkel Xenos, ik liep langs een vrouw en ze begon te mopperen, opeens hoorde ik me nicht naar haar toe lopen en schelden van wat is jou probleem!
Antwoord die vrouw: ZIJ ( ik dus ) is MIJN probleem, kom op zeg het 2010 en dan DIE kleding?? ( ik draag de Abaya ALHAMDOULILAH ) dus toen hield ik het niet meer, ik liep op haar af en zei: WAT denk jij wel niet!
zegt ze heel fijn: JULLIE moeten trug naar je eigen land, ik zeg PARDON??
DIT is MIJN land, IK ben HIER geboren en ME MOEDER IS NEDERLANDSE!!
Opeens keek ze haar ogen uit en wist niet meer waar ze moest kijken, gelijk er achteraan zei ik : GA JE OOK TEGEN DE NONNEN ZEGGEN DAT ZE HUN KLEDING MOETEN UITDOEN OMDAT HET JOU NIET AANSTAAT!!
Toen klapte ze HELEMAAL dicht!
Ik zei weet je wat je moet met wilders gaan samenwerken! raar wijf!

Ik wou haar echt in een winkelschap duwen met haar hoofd! ]



Nooit agressief reageren. Dat siert een moslima niet en wij moeten het goede voorbeeld geven. Dus je hebt het goed gedaan.

Incha'allah voor jou heel veel hassanat. En je hebt haar goed op haar plek gezet.

31-03-2010, 18:16


Derde topic al deze week gaat goed. Waarom maak ik deze gekkigheid niet mee? Komt dat doordat ik in de randstad woon? En dit vaker voorkomt in kleine dorpjes ofzo?

He maar dat heb jij wel goed gedaan. Vooral niet gaan schelden want dan ben je geen haar beter.

31-03-2010, 18:16

Citaat door StreetChic:
mensen doe normaal ; altyd dat ruzie zoeken

het zyn altyd dezelfde die weer boel hebben met jan & alleman



Ik hoop dat je dat vrouwtje bedoelt en niet de TS. Want je zoekt geen ruzie als je een abaya, ghimaar of niqaab draagt. Je wilt juist met rust worden gelaten.

31-03-2010, 18:16
ach laat ze zich maar frustreren, ik kan me dus ni inbeelden dat ik ooit zal inzitten met iemands klederdracht, iemand die ik ni eens ken 3ad nog.. ze zijn gewoon ziek in hun hoofd.

31-03-2010, 18:17
Wat een raar wijf zeg! Ik zou ook zeker kwaad worden, hier kijken ze ons al aan als ze ons alleen al zien met Hijaab!
En Masha'Allah dat je dat draagt, heb echt respect voor jou.
En heeel goed van je je dat je je inhield, echt heel goed van je, respect.

31-03-2010, 18:18

Citaat door 196970:


allah ya 3atik saha

zo hoort het op komen voor je zelf


Eerst dacht ik, okey laat haar maar praten maar toen ze zei: jullie moeten terug naar jullie eigen land! kookte ik van binnen en dacht ik jou zet ik wel op je plek!

31-03-2010, 18:19
goed dat je hebt gepraat, ze dacht zeker ook dat je geen nederlands kon

brrr eng gewoon dat sommige mensen moeite hebben met een kledingsdracht..... altijd maar commentaar over een hoofdoek, burka of jelleba....

31-03-2010, 18:19
Zulke mensen moet meteen op hun plek zetten.
Pure racisme, maar dat zul je nog vaker mee te maken hebben, gewoon voor je zelf op komen.

31-03-2010, 18:19

Citaat door HoneyBee:
Nooit agressief reageren. Dat siert een moslima niet en wij moeten het goede voorbeeld geven. Dus je hebt het goed gedaan.

Incha'allah voor jou heel veel hassanat. En je hebt haar goed op haar plek gezet.


Ik schreeuwde niet en verhief noch me stem.
Ik praate wel geirriteerd naar der maar niet al te agressief.
InshaAllah.

Ik zei het net tegen me moeder waarop ze antwoorde: Je hebt geluk dat ik er niet bij was anders liet ik haar alle hoeken van de winkel zien!

31-03-2010, 18:20



Citaat door MevrouwNetjes2:
Derde topic al deze week gaat goed. Waarom maak ik deze gekkigheid niet mee? Komt dat doordat ik in de randstad woon? En dit vaker voorkomt in kleine dorpjes ofzo?

He maar dat heb jij wel goed gedaan. Vooral niet gaan schelden want dan ben je geen haar beter.


Ja dit is nu me 2de keer dat ik zo iets mee maak.

1ste keer wou iemand me omver rijden ( terwijl ik over zebra pad liep )

En nu dit, ik zei nog tegen haar:

GELUKKIG wonen we in NEDERLAND waar je een vrijheid van GELOOFSUITING HEBT!!

31-03-2010, 18:21
tis my wel opgevallen dat er gelyk velen zyn die vaak problemen krygen met racisten

ik snap dat niet

ik draag ook hoofddoek & ik ken vele andere meisjes die ook doekje dragen & voor zover ik weet nooit problemen gehad met racisten

Nederland telt nochtans veel meer allochtonen als in Belgie ; very strange




Citaat door HoneyBee:
Ik hoop dat je dat vrouwtje bedoelt en niet de TS. Want je zoekt geen ruzie als je een abaya, ghimaar of niqaab draagt. Je wilt juist met rust worden gelaten.

31-03-2010, 18:23

Citaat door Mocropouwer:
Wat een raar wijf zeg! Ik zou ook zeker kwaad worden, hier kijken ze ons al aan als ze ons alleen al zien met Hijaab!
En Masha'Allah dat je dat draagt, heb echt respect voor jou.
En heeel goed van je je dat je je inhield, echt heel goed van je, respect.



Dat soort mensen kijkt je al raar aan als je al een Marokkaans uiterlijk hebt.

Met of zonder hoofddoek!!

Pagina's : [1] 2