Bekijk volle/desktop versie : Seedorf; Forza Inter!



31-03-2010, 16:27
Internazionale is de enige Italiaanse club die de laatste acht van de Champions League bereikte. De ploeg van José Mourinho staat woensdagavond tegenover CSKA Moskou, dat in de achtste finales een te groot obstakel bleek voor Sevilla. Voor stadsgenoot AC Milan en Fiorentina viel het doek reeds in de achtste finales. Juventus sneuvelde in de groepsfase van het belangrijkste Europese bekertoernooi.

"Forza Inter, ik hoop dat Inter verder komt in de Champions League", vertelt Rossonero Clarence Seedorf woensdag aan diverse Italiaanse media. "Het zou goed zijn voor Italiaanse voetbal en ik denk dat Inter over genoeg kwaliteiten beschikt om de halve finale te bereiken."

AC Milan dolf het onderspit tegen Manchester United en derhalve moet de gewezen international zijn zesde eindzege in de Champions League minimaal een seizoen uit zijn hoofd zetten. In competitieverband maken de Milanezen nog wel kans op de landstitel. De achterstand op Inter bedraagt slechts drie punten. Nummer twee AS Roma heeft echter maar één punt minder dan de koploper.

31-03-2010, 16:49



Citaat door Clichy_sousbois:
ik snap nog steeds niet, waarom hij nie bij oranje mag spelen, die man hoort basis speler te zijn bij Oranje


Fransa wil hem, omdat hij een neger is.
Negers hebben het goed in Fransa

31-03-2010, 17:19
Je liegt gewoon dit zegt hij:

"Forza Inter zul je mij nooit horen zeggen, want ik juich voor geen enkele andere Italiaanse club dan AC Milan, maar ik hoop dat Inter verder komt in de Champions League", vertelt Rossonero Clarence Seedorf woensdag aan diverse Italiaanse media. "Het zou goed zijn voor Italiaanse voetbal en ik denk dat Inter over genoeg kwaliteiten beschikt om de halve finale te bereiken."

31-03-2010, 18:08
Ga maar even uithuilen en kom dan terug a gloryhunter

31-03-2010, 18:13


zielig dat je moet liegen!

31-03-2010, 18:55

Citaat door Tangerino:
zielig dat je moet liegen!

Zegt 1 van de grootste hypocrieten hier

31-03-2010, 18:57

Citaat door Trissintie:
Zegt 1 van de grootste hypocrieten hier




Kom met je bewijs! Je schreeuwt veel hier maar eigenlijk zeg je niks!

31-03-2010, 20:35

Citaat door Tangerino:
zielig dat je moet liegen!


Waar zie je mij liegen?!
Je moet wel het woord kennen voor je het gebruikt a opblaas schaap.

31-03-2010, 20:39

Citaat door Skietzo_V7:
Waar zie je mij liegen?!
Je moet wel het woord kennen voor je het gebruikt a opblaas schaap.



Je doet het voorkomen alsof hij Forza Inter zegt terwijl hij dat niet zegt.


31-03-2010, 20:42

Citaat door Tangerino:
Je doet het voorkomen alsof hij Forza Inter zegt terwijl hij dat niet zegt.



Nu zeg je het goed, je doet iets voorkomen alsof, dfus ik lieg niet, dus waarom noem je mij een leugenaar?!

Doet pijn he uitverkocht "San Siro" vol met echte supporters

31-03-2010, 20:52

Citaat door Skietzo_V7:
Nu zeg je het goed, je doet iets voorkomen alsof, dfus ik lieg niet, dus waarom noem je mij een leugenaar?!

Doet pijn he uitverkocht "San Siro" vol met echte supporters
Ben je opzoek naar een tegenstander of zo. Mijn voorkeur ligt misschien wel bij Milan. Maar ik ben geen fan of zo.