Bekijk volle/desktop versie : eten bij een oven ipv catering



Pagina's : [1] 2

31-03-2010, 00:54
HOeveel kost het om het eten voor een bruiloft bij een oven te laten doen en dan serveersters erbij te nemen+decoratie, wil dit namelijk gaan doen in plaats van een catering.

Kom je dan goedkoper uit dan met een catering???

31-03-2010, 00:59


Heel veel mensen zie ik hier typen dat je dan goedkoper uit bent ik denk het niet meid wij dhebben dat regelmatig gedaan en doordat je deco neemt en serveerster kom je even duur uit dan kan je het beter helemaal uit handen geven
P.S. cateraars die extreem duur zijn daargelaten natuurlijk

31-03-2010, 01:07

Citaat door Saroma:
Heel veel mensen zie ik hier typen dat je dan goedkoper uit bent ik denk het niet meid wij dhebben dat regelmatig gedaan en doordat je deco neemt en serveerster kom je even duur uit dan kan je het beter helemaal uit handen geven
P.S. cateraars die extreem duur zijn daargelaten natuurlijk



heb je dat uit ervaring meegemaakt, zo ja hoe duur kwam je toen uit?

31-03-2010, 01:16

Citaat door hoceima22:
heb je dat uit ervaring meegemaakt, zo ja hoe duur kwam je toen uit?



ligt eraan wat je wilt serveren en hoeveel gasten je hebt, ik zat er ook aan te denken heb zelf 300 gasten kwam op 5000 euro uit dan had ik visschotels gebakken allerlei soorten en del3a (meshwi) limonade en brood en dan moet je nog kleine dingen zoals topping voor op je vlees je ken het wel...

Nou tel uit je winst mensen moeten het gaan halen of brengen meestal halen en dan serveersters en nog deco meid mijn advies neem een cateraar voor dat bedrag of iets meer dan kan je lekker lean backen met je familie

31-03-2010, 10:05


Of je neemt een kokkin

31-03-2010, 10:17
zeker weten kom je goedkoper uit!!
veel goedkoper dan catering
ook al neem je alles apart, je moet misschien wel iets meer inspanningen doen maar het is echt wel goedkoper.
En degene die catering kunnen betalen moeten dat vooral doen natuurlijk, maar waarom meer betalen als het goedkoper kan.

31-03-2010, 10:24

Citaat door hayatabdel:
zeker weten kom je goedkoper uit!!
veel goedkoper dan catering
ook al neem je alles apart, je moet misschien wel iets meer inspanningen doen maar het is echt wel goedkoper.
En degene die catering kunnen betalen moeten dat vooral doen natuurlijk, maar waarom meer betalen als het goedkoper kan.

Weetje wat ik ook heb gemerkt, bij onze klanten, dat het ouders het heel leuk vinden, om een bijdrage te leveren aan de bruiloft van hun kind. Ik zie vooral bij de vaders, heel trots zijn, als hij de inkoopt regelt en moeder haar wensen naar ons toelicht. Ze voelen zich meer betrokken bij de bruiloft van hun kind.

31-03-2010, 10:41

Citaat door Denhaag__Girl:
Weetje wat ik ook heb gemerkt, bij onze klanten, dat het ouders het heel leuk vinden, om een bijdrage te leveren aan de bruiloft van hun kind. Ik zie vooral bij de vaders, heel trots zijn, als hij de inkoopt regelt en moeder haar wensen naar ons toelicht. Ze voelen zich meer betrokken bij de bruiloft van hun kind.

klopt
ik ken veel mensen die het liever zelf doen.
Ook al kunnen ze wel een catering betalen, maar gewoon dat ze echt zelf in de organisatie zitten en inkopen doen.
gewoon alles goed plannen en dan moet het zeker en vast lukken

31-03-2010, 10:44

Citaat door hayatabdel:
zeker weten kom je goedkoper uit!!
veel goedkoper dan catering
ook al neem je alles apart, je moet misschien wel iets meer inspanningen doen maar het is echt wel goedkoper.
En degene die catering kunnen betalen moeten dat vooral doen natuurlijk, maar waarom meer betalen als het goedkoper kan.




31-03-2010, 10:47

Citaat door hayatabdel:
klopt
ik ken veel mensen die het liever zelf doen.
Ook al kunnen ze wel een catering betalen, maar gewoon dat ze echt zelf in de organisatie zitten en inkopen doen.
gewoon alles goed plannen en dan moet het zeker en vast lukken

Gewoon kwestie van goeie afspraken maken, en je wensen toelichten. Voor de rest kan je dan ook achterover liggen en genieten van je bruiloft.

31-03-2010, 10:48

Citaat door Denhaag__Girl:
Weetje wat ik ook heb gemerkt, bij onze klanten, dat het ouders het heel leuk vinden, om een bijdrage te leveren aan de bruiloft van hun kind. Ik zie vooral bij de vaders, heel trots zijn, als hij de inkoopt regelt en moeder haar wensen naar ons toelicht. Ze voelen zich meer betrokken bij de bruiloft van hun kind.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
En de ouders kunnen dan ook met een gerust hart op het eten wachten, want zij weten dan wat ze hebben aangeschaft. En dat ze niet straks voor verrassingen staan, waar de kans wel groot is bij een catering.

31-03-2010, 10:52

Citaat door niemands:
Daar ben ik het helemaal mee eens.
En de ouders kunnen dan ook met een gerust hart op het eten wachten, want zij weten dan wat ze hebben aangeschaft. En dat ze niet straks voor verrassingen staan, waar de kans wel groot is bij een catering.

Klopt, ik vind dat echt mooi te zien, als vader heel trots is en de moeder ook. Ik heb zelf meegemaakt bij een bruiloft van mij vriendin. De vader straalde echt, toen hij de bestelling ging halen. Jammer dat ik niet mag meemaken met mij vader.

31-03-2010, 12:47



Citaat door Papa_prinses:
Klopt, ik vind dat echt mooi te zien, als vader heel trots is en de moeder ook. Ik heb zelf meegemaakt bij een bruiloft van mij vriendin. De vader straalde echt, toen hij de bestelling ging halen. Jammer dat ik niet mag meemaken met mij vader.

Dat lijkt me dus zo moeilijk. Mijn vader is echt mijn alles. Ik heb meer bewondering voor mijn vader dan mijn eigen moeder. Natuurlijk zitten ze beide heel hoog. (voordat ik haat reacties krijg. )

Allah ya rhamoe.

31-03-2010, 17:35
je komt zker goedkoper uit en meestal zie je bij een catering niet welke eten er overblijft en bij een kokkin of eten bij een faran wel

31-03-2010, 17:38
eten bij faran is zeker ook een voordeel het smaakt altijd en het is latijd heerlijk verss super gewild !!

Pagina's : [1] 2