Bekijk volle/desktop versie : vrouwen aan de macht zonder liefde



Pagina's : [1] 2

30-03-2010, 15:13
Ik ga emigreren naar china een plaatsje genaamd Mosuo......

Waarom?
Daar waar een man zorgt voor thuis en de kinderen en nog leeft bij moeder en zusters.

De vrouw daaintegen is niet met hem getrouwd, zero verplichtingen, beheerst financien en mag as many lovers hebben als zij wilt.
Vanaf 13jaar is een meisje een vrouw en mag ze haar eigen kamer. Mannen leven in kleine ruimtes met hun kinderen, terwijl de vrouw haar minnaars in de nacht mag ontvangen, but no sleep over voor zonsopgang mag hij oprotten!!


[Het is het laatste matriarchaat op de wereld ja ja vrouwen, dit is contra ons cultuur, dus emigreren maar ]

30-03-2010, 15:16


Je maakt een grap??

30-03-2010, 15:19
Ga maar, dan zijn wij verlost van de rotte appels tussen onze geliefde Marokkaanse vrouwen

30-03-2010, 15:22

Citaat door Belmo:
Ga maar, dan zijn wij verlost van de rotte appels tussen onze geliefde Marokkaanse vrouwen


Als sowieso heel Utrecht als eerst verdwijnt. Zien we het verschil tussen mens en dier.

30-03-2010, 15:24


veel plezier met je 'minnaars' haha :spleetogen die zitten onder de 1 meter 40 met een piemeltje die niet kan concure met de pikkie van mn neefje van 2

30-03-2010, 15:26

Citaat door Maghrebiaa-:
Als sowieso heel Utrecht als eerst verdwijnt. Zien we het verschil tussen mens en dier.


Niet heel Utrecht, meer dan de helft

30-03-2010, 15:30

Citaat door Belmo:
Niet heel Utrecht, meer dan de helft


Als je een hele goede reden hebt waarom, anders gaan we voor 't plan. Heel Utrecht moet verdwijnen.
Ik heb al een politieke compagnon, die zal mijn plan verder uitbreiden, .

30-03-2010, 15:31
Iwallah het bestaat!!

Belmo niet stoer doen!

Magrebiaaa dank je wel dank je wel!

Goeie knul...kifash hoe weet je dat a homootje

30-03-2010, 15:32

Citaat door Maghrebiaa-:
Als je een hele goede reden hebt waarom, anders gaan we voor 't plan. Heel Utrecht moet verdwijnen.
Ik heb al een politieke compagnon, die zal mijn plan verder uitbreiden, .


Zo snel al?
Mijn familie, zij zijn niet zo. Het zijn engeltjes

30-03-2010, 15:34

Citaat door n2srina:
Iwallah het bestaat!!

Belmo niet stoer doen!

Magrebiaaa dank je wel dank je wel!

Goeie knul...kifash hoe weet je dat a homootje



30-03-2010, 15:36

Citaat door Goeie_knul:
veel plezier met je 'minnaars' haha :spleetogen die zitten onder de 1 meter 40 met een piemeltje die niet kan concure met de pikkie van mn neefje van 2

You better shut the fuck up.

30-03-2010, 15:37

Citaat door Belmo:
Zo snel al?
Mijn familie, zij zijn niet zo. Het zijn engeltjes


Ja, maar goed, dat zegt iedereen over zijn/haar familie.
De provincie Utrecht moet verdwijnen, wordt vervangen door: Maarsseveense plassen. Word dé badplaats van Nederland.
Ik kan er kei veel geld mee scoren. Heb de grootste sponsor al in me pocket, . Wat meer support zou wel op zn plaats zijn hoor.

30-03-2010, 15:40



Citaat door Maghrebiaa-:
Ja, maar goed, dat zegt iedereen over zijn/haar familie.
De provincie Utrecht moet verdwijnen, wordt vervangen door: Maarsseveense plassen. Word dé badplaats van Nederland.
Ik kan er kei veel geld mee scoren. Heb de grootste sponsor al in me pocket, . Wat meer support zou wel op zn plaats zijn hoor.


Maar ik meen het

Doe maar, ik ben hier toch zo snel mogelijk weg

Op 1 voorwaarde, als ik telkens gratis mag gaan als het af is?

30-03-2010, 15:41
Geef mij dan liever 1 man, waar je echt van houdt...

30-03-2010, 18:32
Goed plan toch mensen?

Pagina's : [1] 2