Bekijk volle/desktop versie : Zo is het leven, zodra je wat beters vindt ben je weg



Pagina's : [1] 2

08-07-2004, 16:20

Citaat door galidrif:
Veel zijn zo, k heb vrienden die dat mee maken maar die flikken het ook bij anderen, dus relatie is drama.

Trouw Halal
.

08-07-2004, 16:24


Daarom is het beter om geen relatie te beginnen!
Heb je ook geen problemen en gezeur aan je kop!

Ciao,


08-07-2004, 16:27

Citaat:
Origineel gepost door galidrif
Veel zijn zo, k heb vrienden die dat mee maken maar die flikken het ook bij anderen, dus relatie is drama.

Trouw Halal
Juist!

08-07-2004, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door galidrif
Veel zijn zo, k heb vrienden die dat mee maken maar die flikken het ook bij anderen, dus relatie is drama.

Trouw Halal

08-07-2004, 16:38



Citaat:
Origineel gepost door Omaviel
Gewoon z.s.m trouwen..
Sjeg bejaarde, ben jij wie ik denk dat jij bent?

08-07-2004, 16:47

Citaat:
Origineel gepost door Omaviel
Denk het niet ik ben hier nog onbekend..


Ssup..
IK heb het gewoon goed! Ik al een vermoeden, ik herken je uit duizende.

I'm fine! Ondanks dat het weer slecht is, en ik me zomervakantie in Nederland kikkerland moet doorbrengen.

Supp with you?

08-07-2004, 17:01

Citaat:
Origineel gepost door Omaviel
You know my style..


Blijf je de hele zomer hier..


Me izz okay..alleen nog een herkansing..
Grandma stylo!

Yeps, hele zomer. Wiliee..En jij?.

Ik ben klaar pff gelukkig, geen herkansingen la weloe!

Good luck met die herkansing sugar.

08-07-2004, 17:23

Citaat:
Origineel gepost door galidrif
Veel zijn zo, k heb vrienden die dat mee maken maar die flikken het ook bij anderen, dus relatie is drama.

Trouw Halal
het leven is inderdaad hard en gemeen
en het geldt niet alleen voor relaties
vriendinen en zelfs familie zodra ze iemand vinden die meer geld heeft zijn ze weg maarja marokkanen wat moet je der mee

08-07-2004, 17:27

Citaat:
Origineel gepost door Omaviel
hehe..


Ik ga met vakantie soon..


Mooi so girly!!..Tnx..
Lekker!!!! Doe Marokko de groeten, en geef Nador een paar kusjes van mij.

Be3da als je naar Marokko gaat.

08-07-2004, 17:37

Citaat:
Origineel gepost door Omaviel
Neej geen Maroc dit jaar..


Heb je nog wat gehoord van die ene..je weet wel..


We versieren deze topic weer zo mooi..
Waar ga je dan naar toe?

Ja, ik hoor wekelijks als het niet dagelijks is wat van dat geval, Dat geval vroeg of ik je nog weleens sprak, en dat hij niet snapt dat het contact between you two verbroken was. :watte?:

Miskeen. Hij moest eens weten.

08-07-2004, 17:47

Citaat:
Origineel gepost door Omaviel
Ik ga naar Zonnedaal..


Dat meen je niet..:maf3: Ik weet nog dat dat geval op msn dramashit verzon zodat ik medelijden kreeg en 10 uur een luisterende oor aanbood..


hierzo zie ik datje niet meer...
Zonnedaal, wallah?

Ondertussen heeft ''datje'' duizende nicks hier versleten, elke keer als ''datje'' gedumpt is door een lid, wordt er een andere nick aangemaakt, serieus.

Verzinnen daar is datje een master in, niet normaal.

09-07-2004, 12:20

Citaat:
Origineel gepost door galidrif
Veel zijn zo, k heb vrienden die dat mee maken maar die flikken het ook bij anderen, dus relatie is drama.

Trouw Halal
klopt niet! Je denkt dat je een betere hebt gevonden maar in feite heeft iedereen zijn goede en slechte eigenschappen......

09-07-2004, 12:27


Nou voor het eerst hoor ik dit een jongen zeggen, Ik bedoel lees ik dat een jongen dit typt. Maar ben het volkomen met je eens. Ik heb er ook niets aan toe te voegen. Je haalt de woorden uit me mond.(:l

09-07-2004, 13:13
Jullie denken echt dat trouwen makkelijk is. Het is echt niet zovan 1 2 3 en huppa we gaan trouwen. Als ik iemand vond waar ik gek op ben, waar ik mijn hele leven mij zou willen delen en vooral als hij zou willen trouwen had ik het liever vandaag dan morgen gedaan.

09-07-2004, 13:20

Citaat:
Origineel gepost door galidrif
Veel zijn zo, k heb vrienden die dat mee maken maar die flikken het ook bij anderen, dus relatie is drama.

Trouw Halal
Dat is inderdaad waar jammergenoeg, maar jah wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Er is een spreekwoord die best wel waar zou kunnen zijn(natuurlijk spreek ik niet de hele groep aan)

Vrouwen zijn net apen ze laten pas een tak los, als ze een andere tak vasthebben.

Met andere woorden een vrouw zal haar huidige geliefde pas verlaten als ze bij de andere terecht kan.

als ze die 2e tak niet vast heeft dan blijft ze slingeren aan de eerste tak.

Pagina's : [1] 2